päivän :)

Back to häröily O

Tunnin päästä alkaa kesäloma.

[q]Epailija:
Tunnin päästä alkaa kesäloma.
[/q]

eikös tällä hetkellä sitä voisi jo kutsua talvilomaksi meinaa ei toi keli kovin kesäiseltä tunnu

Huomen on jo perjantai ja viikonloppu alkaa *plur**nauru**iloinen**hih**vink**super*!!!!

[q]hallucinogen:
ei oo kun 3,5h kesäduunia enään jäljellä, onhan tää ollu ihan jees kun saanu rahaa silleen kohtalaisesti
[/q]höpön löpö solet kuitenkin possuillu ja ryypänny ja rellästäny kaiken jo*pahis*

[q]Jii-75:

eikös tällä hetkellä sitä voisi jo kutsua talvilomaksi meinaa ei toi keli kovin kesäiseltä tunnu
[/q]

Melkein juu. Ja kun tulen tekemään tällä ”kesälomallani” vielä duuniakin, niin... *justjoo**nauru*

[q]Jii-75:
epailija solet kahjo:) lomalla naatitaan ei aherreta *wirn*
[/q]

Mun kesälomani on mennyt viittä päivää lukuunottamatta työn merkeissä. Miksi turhaan aloittaa nauttiminen nyt? Opinnot alkavat kohta, sitten pääsee löysäilemään.

[q]Jii-75:
---
hallucinogen:
ei oo kun 3,5h kesäduunia enään jäljellä, onhan tää ollu ihan jees kun saanu rahaa silleen kohtalaisesti

---
höpön löpö solet kuitenkin possuillu ja ryypänny ja rellästäny kaiken jo*pahis*
[/q]

No se on kyllä totta

Hallu no sehän oli VARMA meinaa ei tollanen pikku possu muuta vois tehdäkkään

hih:) no mul ne työt jatkuu ja jatkuu until next vacation

Mullakin vain työt jakuu plus maanantaina alkaa myös iltalukio

[q]äm:
Viimenen työpäivä!
[/q]

Mulla kans. Kiva viikonloppu tiedossa - tänään merirosvoleffaa, huomenna dominationia, sunnuntaista maanantaihin risteilemässä.. Ja torstaina mulla alkaa sitten vihdoin ja viimein yliopisto-opiskelijaelämä

Ainiin: menkat loppu myös

Viimenen työpäivä!
Ihana päästä maanantaina kouluun, kun sitten voi vaan todeta kesken päivän, että ”nyt ei nappaa” ja lähteä kotiin päiväunille.

[q]Lansetti:
Lumi lumi lumi LUNTA !!!
[/q]

mä muutan sun luo jos siel on kerrankin lunta...*joo* täällä on vain märkäääää

niiiiiiiih mun päivän :) on Nora joka on piiiiiitkästä aikaa tullu takas klubbariin *sydän*..Nora asui mun luona silloin Villen kuoleman jälkeen ja meillä on aina ollu kieroutu huumorintaju.. kukaan ei ymmärrä meitä... *hih*. no vaikka näänkin sitä miltei joka päivä niin on hauskaa kirjoitella tätäkin kautta... mä laitoin sen profiiliin tänään avatarin ja kuvan... jos joku haluu kurkkaa niin nicci on: toshbi
toshbi meinaa mun ja noran kielellä tosi pihalla...*nauru*

Iltalukio alkaa tänään.Kivaa, kun pääsee vähän laittaa järkeä päähän

[q]GoA:
Mulla alkaa kohta koulu.
[/q]

Have fun..joillakin on vielä viikko vapaata

[q]Nefertete:
---
Chatte:
Tab oli melko hypnoottinen taas tänään
---
oli kyl.*joo*
Ensi viikolla taas lisää. Ja se tabilta saatu levy on aika
[/q]

epistä ... mäkin haluun tabii .. ja levyyy

*tanssikone*

[q]Chatte:

[/q]

oli kyl.*joo*
Ensi viikolla taas lisää. Ja se tabilta saatu levy on aika

Koulu alkaa, eli klo 12 labraan sekoilemaan

[q]JussiS:
---
Jone:*taantuu 10 vuotta ja PLURistelee Nerdien pauloissa*

*sydän*

---

Pöljä. Se on nykyään Nerdee, kun siitä lähti se viiminenkin jätkä pois (ja se korvattiin sellasel aika rumal muijal).
[/q]

Pöljä. Usko pois, tiedän Nerdieni paremmin kuin sinä.

Ei Jaakkoa kenelläkään korvattu, sen lähdön jälkeen bändissä on vain ollut yksi jäsen vähemmän. Nerdie on mulle aina Nerdie jos siksikin että toi uusi kirjoitusasu on IMO aika spede.

O