päivän :)

Back to häröily O

ystävä soitti meksikosta kuulumisiaan

Perjanta, lauantai, sunnuntai. Siinä kolme syytä olla yhtä *hymy*:ä.

[q]efo:
viikon loma alko.
[/q]

vähän siistii..... muista sit kans ny sit levätä ihku....*iloinen*

Eilisestä Urb-esityksestä on vieläkin hyvä fiilis päällä ja samalla reissulla hankittu breikkivideo oli sokerina pohjalla. Tänään on kaunis sää, töissä on letkeätä ja illalla pääsee katselemaan leffoja. Vähän väsyttää, mutta ehkä juuri sen takia elämä tuntuu hymyilevän vienosti.

Terkkuja äidille!

[q]flaikku:
mä oonki korviani myöten rakastunut :))

.m
[/q]

*sydän*Te ootte kyl molemmat niiiiiiin ihkuja.. toivotan onnea....*sydän*

mul ei ole edes ompelukonetta, mutta oon joskus vähän hullulla päällä alkanut neulomaan käsin bilepaitaa itselleni

[q]hyperventilaatio:
Ostin kiksukarvalapaset. *sydän**sydän**sydän*
[/q]

Ne on kyllä södet

[q]Unity(f):
just katsoin avonaisesta ikkunastani ulos... siellä sataa vettä ja paistaa aurinko.. mä nään auringonlaskun ja toiseen suuntaan kun katon niin näkyy sateenkaari.. onx vähän siisti.... meen tuijottamaan nyt lisää.... todella kaunista....*sydän*
[/q]Ihailin samaa. Pilvet oli vaan niin upeen näköset et oli pakko mennä ulos(ei satanu vielä). Tuli kuviaki räpsittyä. Sit kun rupes pikkasen sataa ni aloin valumaan sisälle päin. Kävellessä takas kotiin aurinko valaisi puitten latvat hienosti. Sit kun katto taakse ni aurinko valaisi vesipisarat. Sitä näkyä en ole koskaan onnistunu näkemään. Oli todella hienoa. Sit ku alko taivaalta tulla teräviä jääkokkareita hihattomalle paidalle meni homma juoksuksi ja nyt on flunssa*nauru*

sain kaaprolta halin*plur*

vaatteet tuli postissa, ja kaikki sopii ihan täydellisesti *sydän*

[q]dalifemme77:
Millos tuparit? Koko Klubituksen forum bailuihin
[/q]

ilmotttelen sit :)

.m

Tänään alkaa paja... alan ompelemaan teatteri ja roolivaatteita ja siinä sivussa myös alan verhoilemaan huonekaluja... Vähän jännittää.... Tää on eka homma mitä alan tekemään nyt Villen poismenon jälkeen.... hmm., tunnin päästä lähtö...*hymy*

Hehe, toi on kyl aika loistava

Rupes jo naurattamaan noi päivän :( -topicissa käydyt keskustelut
Madotkaan ei harmita enää niin paljoa.

[muokattu 13.8.2003 08:36]

ei voi olla totta.. olin just aikeissa kirjottaa kans että tulipa :) olo noista äm:n kokemista vastoinkäymisistä...
..tai siis...

[q]Unity(f):
Tänään alkaa paja... alan ompelemaan teatteri ja roolivaatteita ja siinä sivussa myös alan verhoilemaan huonekaluja... Vähän jännittää.... Tää on eka homma mitä alan tekemään nyt Villen poismenon jälkeen.... hmm., tunnin päästä lähtö...*hymy*
[/q]
Zemiä!!!

pääsee baariin

huomenna on taas kommenttia tuolla :( -puolella, että voi voi kun on kamala krapula..

Sain eilen 21 tekstiviestiä kivalta pojalta *blush**iihhih*

vaikk mun esimies sai ylipuhuttua mutt tänää illaks töihin niin ei ees harmita onhan tänää perjantai ja sain kunnialla 5 kk työharjoittelun (koulujuttuja) päätökseen

Iki-ihana viikonloppu takana *sydän*

Onnellinen ku mikä

O