päivän :)
Sopisin yhden tytön kanssa ,että mennään jätskille
Kun pääsi kavereiden kanssa grillailemaan rauhalliseen ympäristöön .. teki pitkästä aikaa ihmeitä :D
Ajattelin tuossa aamusella,pienessä rahapulassa viedä pulloja kauppaan et voisin
ostaa paketillisen kahvia.Menin kauppaan ja en voinut kuin purskahtaa
nauruun kun huomasin et olin unohtanut pullot himaan *idiootti**joo**pelle*
skasi:[q]Mmm. Lämmintä. Metsässä oli kylmää (-25 astetta..).. 2 yötä metsän siimeksessä, mukava palata takas sisälle. Pääsee nukkumaan peiton alle. On vähän*nukkuu*. Kyllä intti on niin kiva paikka...[/q]
I know what you are talking brother.*suru* Missä palvelit ja milloin? *täh*
tänään sain hyvät naurut Adiremin muutamista viesteistä 
päivä on nytten kondiksessa
no eihän tätä päivää nytten tätä viestiä kirjoittaessa olekaan enään kuin n.puolisen tuntia jäljellä...*iloinen*
tästä on kyllä aikaa; viime kesänä kävelin bileistä "kotiin" klo 05 aamulla. hyvän ystävän kanssa käsikädessä oikaistiin metsän poikki. sanoinkuvaamattoman kaunista kun metsä on täynnä aamukastetta ja sumua, aurinko sarastaa, ja pari lintua visertää. oli koko kesän paras muisto, eikä pelkästään vain päivän:) *sydän*
Kolera:[q]Minut käännytettiin baarin ovella takas ja olin ihan selvä. *hih*[/q]
Ja toi on sun mielestä päivän :)
Sulla on ainakin hyvä asenne. Käännät ikävät asiat mieleisiksi. Pitää alkaa harjoittelemaan.
Sain tänään viimeinkin puhuttua mun sydämmen salat auki tytölle josta oikeesti välitän... *plur**sydän**plur**sydän*
Ja muutenkin ollut hyvä päivä!
Kävin parturissa mun vähine rahoineni.. Ilmeisesti ne kuitenki tietää jo siellä et mulla o kuningasideoita, joten ne oli varanneet tupla-ajan mun toiveitteni täyttämiseen.. No nyt mul o taas hauskaa q katon peilistä.. sininen-musta-violetti-keltanen.. tästä o taas hyvä jatkaa tätä päivää.*joo*
LooL!
Pystyin auttamaan hyvää ystävääni. Sillä parani olo (ainakin niin se esitti) ja heti sen jälkeen mullakin koheni olo. On se niin hienoa päästä joskus auttamaan ja nähdä, että siitä oli oikeasti hyötyä.
En taidakkaan jaksaa olla enää: Pieni ja kiero.
Olen ennemmin (ainakin ystävänpäivän): Kiltti ja kohtelias. Ainakin yritän olla.
no on tän viikon vika työpäivä!
Kävin pitkästä aikaa lenkillä ja sitten uimassa.. Tästä se alkaa.. Ei ole mitään parempaa kuin itsensä voittaminen.
Muutama ihku kohtausta tästä päivästä...
Sain yhteyden vanhaan kaveriin josta en ollut kuullut sitten ala-asteen...
mä olin myös työhaastattelussa!*plur*
kävelin pitkään ulkona kun oli niin hieno sää..*pihkassa*
Nyt alan odottamaan viikonloppua jolloin tapaan mun ihanat ystävät....*plur**plur**plur**plur*
*mega hug kaikille!*
*plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur*
[muokattu 13.2.2003 19:46]
Aurinko paisto/paistaa ja oli niiiiin ihana ottaa kuvia *sydän**blush*
ja löysin jäätelöä
otan sängyn haltuuni n. klo 17.20 hyvällä tuurilla ja pidän sitä panttivankina aina klo 11 asti ja katsotaan lost in space ja sitten lisää unta kuulaan. 
voi luoja miten osaakin väsyttää...
Kesäkuun 18 lähestyy ja sen jälkeen voi ottaa rennosti ja valmistautua matkustamaan kesällä..suuntana ainakin englanti ja usa
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!!!
tää on oikeen :) päivä....
*super mega iso hug kaikille*
Toivottaa:
~Maria the iloinen peikko~
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
[muokattu 14.2.2003 14:44]
Kaunis tanskalainen neito toi aamutuimaan aamiaisen huoneeseeni ja tarjoili vielä vuoteeseen
[q]TwisteD:
Enää 8 tuntia töitä jäljellä ja sen jälkeen voi marssia työnantajan luokse ja

[/q]
Mulla 16, mut silti *plur*.