päivän :)

Back to häröily O

kesken tylsän varastoduunikeikan pärähtää ylex:ltä Cafe del Mar soimaan ja laatikot siirtyy *sydän*

Meja:[q]Hani tulikin päivän aikasemmin kotiin!
Siis todellakin meni pasmat ihan sekaisin, kun tuli viesti, jossa kultani kertoi saaneensa lennon vaihdettua ja onkin Suomessa jo muutaman tunnin kuluttua!!!! Siis ihan HUIPPUA! *sydän* *sydän*
Tämä loppuilta onkin sitten pelkkää hymyä... *vink*[/q]

Voihan vitzi sitä riemua, mikä varmasti syntyi... *sydän* Päivän hymy tuli munkin huulille!

Kohta pääsen duunista oman kullan viekkuun...

Oon kyllä niin että ei mitään rajaa.*iihhih*

Sain tänään vihdoinkin mun uuden näppiksen ja myöhästelyiden takia myös muutaman tyhjän cd:n..

Tänään istuskellessa virtaavan veden äärellä, siiderin kupliessa lasissa ja auringon kutitellessa poskipäitä eipä voinut kuin hymytä autuaana.

Kesä on tullut! (takatalvi olkoon tulematta)*pihkassa*

[q]äm:
Söin Big One -pitsaa.
[/q]
aaargh! heität mulle palasen ku se o mun lempi pizza jos kaupasta ostaa*hih*

[q]äm:
Kuuluisia viimeisiä sanoja:
“Senkun laitat virrat päälle vaan..”
“Kyllä se sillä yhdelläkin pultilla pysyy kiinni.”
“Mitähän tapahtuu, jos tuosta painaa?”
“No en kai minä nyt ladatulla aseella leikkisi?”
“Sähköaitako?”
“Etkö ole ennen muka matkustanut metron katolla?”
”Ihan hyvää pontikkaa näin ensikertalaiselta”
”Ja nyt iskä ampuu vähän raketteja...”
”Kyllä me voidaan mennä meille, vaimo on iltavuorossa!”
”Kysytään noilta neekereiltä tietä Harlemiin...”
”Hemmetin nopea kairata, kun jää on näin ohutta...”
”Vai teollisuusvartija, et sitten päässy poliisiks vai?”
”Tutustutaan näihin turvaohjeisiin sitten myöhemmin...”
”Ethän sinä silmälasipäistä lyö, ethän?”
”Kyllä minä sienet tunnen”
”Kyllä mä nyt tohon väliin ehin kiihdyttää”

Repeilen yksinäni täällä töissä
[/q]

näin se homma etenee... tää oli aikas hyvä!!

Vapaapäivä!
Voi taas koko päivän hyvällä omallatunnolla tehdä ei mitään..*hymy*

...tai oikeastaan viikon paras...

Palata piiiitkän tauon jälkeen takaisin koto-Suomeen oman raksu-*hellokitty*:n luokse.*pihkassa*
Meinasi jo järki jättää kovan ikävän takia*ding*

Kiitos Merja, että olet olemassa *sydän*~Halaus~*sydän*

oi kun suloista.....

No nyt on hymy korvissa, käytiin just kirjottamassa vuokrasopimus isompaan kämppään. Ja mikä parasta pääsee pois tuolta metsän keskeltä!! Tosin kyllä siihen metsän reunaan ,mut aina sekin parempi!!*iloinen*

Ovikello soi...
Meen avaamaan suu mutrussa (on nimittäin ollu aikas stressaava päivä)...
Siellä seisoo joku kundi hillittömän kukkapuketin kanssa...
Katon sitä ku vähä-älystä...
Se sanoo "Teille olis kukkalähetys, olkaa hyvä!"
Mä katon sitä vielä epäilevämmin ja tsiikailen sen taustalle ettei siel oo joku hyppäämässä esiin ja sanomas: Menitpäs lankaan! En edes tajua ottaa sitä pakettia vastaan, ennen ku se työntää sen mulle! Enkä saa sanaa suustani, en edes kiitosta!
Sit se lähtee ja mä jään seisomaan typertyneenä ovelle...

Kortissa lukee: Piristäviä tervehdyksiä ja halauksia omalle Raksu-kissalle...
Oma Hauvvelisi

*sydän* Kiitos hani taas kerran! Olet yli ihana! *sydän*

eilisen :) oli kun mun uudet kauniit ja kiiltavät jouset tuli postista.

Mmm. Lämmintä. Metsässä oli kylmää (-25 astetta..).. 2 yötä metsän siimeksessä, mukava palata takas sisälle. Pääsee nukkumaan peiton alle. On vähän*nukkuu*. Kyllä intti on niin kiva paikka...

[q]wxw:
SAIN LIPUT MOSSOON*nauru**nauru* Pääsen kattoo vaateshöyn..... JIPPIIIIIIII*hymy**hih**nauru*
[/q]
KUIN MYÖS \o/

jaa a... Odotas kun mietin... vedin taas vuorokauden ympäri joten sen täytyy olla Juhan Af Granin loistava chatti ohjelma HoloGrann ZupTeeveellä Siitä irtosi kyllä makeat naurut.

"kattokaa toi äijä lentää!"
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**hih*

tässä päivässä ole mitään hyvää

Jooh, sehän oli silloin viimeksi shoppailemassa kaverin kanssa.. käveltiin siinä... olikohan ollu H&M:ssa.

Kaveri lähti siitä harhaileen, mut katoin sivusilmällä et se oli siin vieressä ja rupesin höpöttelemään jotain kädessäni olevasta esitteestä.
Sit kysyin mielipidettä jostain asiasta ja huomasin jutelleeni reilut viis minuuttia mallinukelle stockmannin kanta-asiakas eduista.*blush* Blaaaaaah! Se tuli takas ja kysyi mille mä nauroin kippurassa ni selitin tilanteen sille.*nauraa* Sit me naurettiin molemmat..

Sitä mä vaan en ymmärrä et miks ne muut oli niin vakavii immeisii siin vieres.. *täh*

[muokattu 3.2.2003 11:37]

mitähän tänää.. ei oikeen mitää.. yks päivä enää vähemmän, sit loppuu koulu.. 3 päivää (koetta) ja se on siin..

Tyttöjen vaivat alkoivat. Ei muuten kivaa, mutta kun oli pieni paniikki jo ollut pidemmän aikaa..*iihhih*

Kahvi maistuu mitä parhaimmalta.

Oisko ees perjantai Kivintä! khihih

O