päivän :)
Kiva syysmieli.
istuin junassa oikeasti onnellisen näköstä ihmistä vastapäätä - siitä lähteneet ilon gammasäteet vääns munkin naaman hymyyn, ja nyt on ihan lämmin olo.
kummaa, räjähdänköhän?
tunnin pituinen hyvin mielenkiinotoinen luento loppui juuri*iloinen**juu*
[q]MaSari:
Iki-ihana viikonloppu takana *sydän*
Onnellinen ku mikä

[/q]
Kiitos samoin *vink**plur**sydän*
jee tänää tienasin 20
ja duunikaan ei ollu vaikeeta lähin faija puolen duunii säätää jotai sähkö piuhoja talon alla
johonkin keskukseen
ainut huonu puoli oli se että se tila missä oleskelin oli mulle liian pieni aina selkä kolahti kattoon ja nytten on jotain jälkiä ihan kuin jotain hankautumia tai olis hakattu tai jotain...
no iha sama 2 h ja 20 kyl mulle kelpaa....
eihän toi nytten mikä iso summa ole mutta minulle tarpeeksi iso
nytten pääsen shoppailemaan voisin alkaa miettimään noita levareita ja kiinteää nettiä ja jotain uusia vaatteita ja....
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
KOhta on jo perjantaiiii... *joo**joo**joo*
JES 
Vika päivä duunissa ja sit lomalle *iloinen**nauru**plur**hymy**joo**heiii**hih*
2,5 h vielä...
Hyvää italialaista espressoa aamupalaksi*plur*
pomo uhkailee irtisanomisella!
hyvä humala ja hauska olo. loisto viikonloppu vaikka ei unityyn päässytkään. näki vanhoja rakkaita ystäviä ja oli todella hauskaa.
KINKKU !!11
ihana ilma ulkona ja tänään tapaan paljon ihkuja kaupungilla....*plur*
illalla taidan hipsii kotiin ja kokkaan mun broidille jotain kivaa kun se tulee intistä lomille..*hymy*
Parvekeremppa on vihdoin n. 3kk jälkeen siinä vaiheessa että pääsen avaamaan taas partsin oven ja hillumaan siellä.
[q]Kooaliini:
Stereoiden äänenpainetesti 12 aikaan yöllä. Korva humisee kivasti. Tästä saan kiittää Lansettia mutta tulipahan naurettua. 
[/q]
No mut... mut... siinä oli niin monta nappii ja vipuu....*nauru*
Pääsin vihdoinkin tuskaisen kuukauden päätteeksi hyppäämään laskuvarjolla!!
Mun päivän ;) ..tai oikeestaan eilisen oli.. Arvatkaas mikä?..NOoH.. .*nauru*
.. sain uusii levyjä ja sit tanssin yksikseni lattialla pari tuntii. Oli kauheen hyvä fiilis.***
Lopult kaaduin sänkyyn ja nukuin yli 12 h..
Tänään uusiks.*nauru*
jätski
paivan :) on olla canadassa helteessa kun suomessa alkoi loppuu noi kesakelit...pilveton taivas ja loma. *joo**iloinen*
[q]Jaspa:
KINKKU !!11
[/q]
Todellakin 
Sitä upposi melkein pari kiloa vatsaan eilen..ja tänään lisää
Hallun epäilyksistä huolimatta en herännyt tänään -firman bileiden jälkeisenä aamuna- minkään karvaisen 50+ pomon vierestä