päivän :)
Levykaupat saattavat olla katoavaa kaupunkikulttuuria, mutta kylläpä tuli tänään hyvä fiilis ja vahvistui usko tulevaan: Olin maksamassa levyostoksia Digeliuksessa, kun samalla tuli Äxästä tekstiviesti, että tilaamasi levy on saapunut. Jeps!
Ja kaikki nämä levyt olivat sellaisia, jotka olivat mukamas olleet myynnissä cdon.comissa, mutta eivät olleet sitten löytyneetkään. Jepujep!!
aurinko hymyilee ja illalla leffaan
Oli kyl mahtava päivä. Näin varmaan 95% mun kaikista lähimmistä ystävistä ja kavereista ketä nyt ylipäänsä pääkaupunkiseudulla asuu - en oo varma oonko koskaan aiemmin nähny näin kattavaa läpileikkausta yhden päivän aikana. 
Paljon tärkeitä keskusteluita keskusteltiin tänään. 
Ja mä pääsen nyt nukkumaan! *sydän*
Tuleva bilekattaus alkaa vaikuttaa todella, todella hyvältä
Miehet, mies *sydän* Mä en tajua miten kukaan voi pitää teitä ihan: *possu*:ina.
Tietysti ymmärrän yksittäiset ikävät keissit mutta että koko sukupuoli helvettiin, sitä en tajua.
Mä niiiin pidän miehistä(kin)
Ja olen niiiin hetero
eläimet *sydän*
Huomenna työpaikkahaastattelu.
Huomenna työpaikkahaastattelu.![]()
Lykkyä pyttyyn!
16 vuoden opiskelut loppuu virallisesti tänään..
Voin vain kuvitella ne hurjat takaa-ajot siellä kaukana Kreikassa...
:D
---
No, jo on aikoihin eletty, kun vastakkaisen sukupuolen edustajistosta päädytään oikein kehumaan meitä miehiä... ettei nyt vain olis jonkin sortin kirjoitusvirhe/kännitila käynnissä? Koen parhaaksi pestä pupillit vielä ennen mahdollista varmennusta tämän tiimoilta..
Edit. On se vaan niin plurauttavaa, että melkein täytyis tämä osio linkittää muidenkin huomioitavaks.
---
Hih, kyllä mä ihan selvänä ja kohtalaisen täysjärkisenä sen kirjoitin ja olen yhä samaa mieltä (nyt viiniä maistelleenakin siis) *hihu**joo*
"Kohtalaisen.."
Tapasin eilen vanhan ystävän yllättävässä paikassa.
Hesarissa oli juttu kreikkalaisesta hemmosta, jolta oli mennyt maan talouskriisin takia työpaikka yökerhossa ja kaiketi tulevaisuudennäkymätkin. Hän ei ollut kuitenkaan jäänyt laakereilleen lepäämään, vaan oli perustanut etanafarmin. Etanoiden kasvatus oli hänelle täysin uusi ala, ja alkuun hän olikin joutunut oppimaan paljon kantapään kautta. Etanat, mokomat, muun muassa olivat tupanneet karkailemaan.
Voin vain kuvitella ne hurjat takaa-ajot siellä kaukana Kreikassa...
toimiva nettiyhteys
Siivousta
no frendil oli 18v. syndet eilen.. wii..
Antakaa mulle päivän ;o) ja päivän *sydän*
Ja paljon *enkeli**enkeli**enkeli*
Muistin vahingossa Imogen Heapin konsertin Australista katsoa livenä juutuupista.
kuuma glögi.. just nyt!*slurps*
epailija solet kahjo:) lomalla naatitaan ei aherreta *wirn*