päivän :)
[q]Miraakkeli, 6.11.2007 21:38:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1581397
[/q]
*lmao**super*
[q]Mikki, 24.12.2005 12:54:
Subilta tulee koko päivä Fast Showta...
Helevetin kova sarja!
[/q]
joo ite oon kattonu tota sarjaa ekan kerran tänään ja kyllä on ollu naurussa pitelemistä. "It´s all RUBBISH!!1" *tirsk**lmao*
[q]jeesboks, 21.1.2006 08:16:
Turussa viikonlopun
[/q]
[q]wiwi, 2.9.2009 12:11:
Joku naapureista on jättänyt rappukäytävään paperikassillisen omenoita, jota täyttää sitä mukaa kun omenat hupenee. Lapussa lukee: "ota omenoita! meillä on jo liikaa" Kiva napata siitä pari kun lähtee kotoa.
Sairaan ihana syyspäivä. :)
[/q]
Syksy ja omenat *sydän*
Hauskoja viestejä tullut koko päivän...
[q]Hitchhiker, 20.5.2007 23:22:
Forrest Gump *sydän*, leffa joka saa hyvälle tuulelle.
[/q]
[q]pirpeli, 1.9.2006 13:14:
Neuvotteluaika pankkiin asuntolaina-asiassa varmistettu. Jännittää. IHAN PIRUSTI. :D
[/q]
parasta menestystä sulle siihen toivon mä
[q]Freja, 13.7.2007 12:27:
Kiva työkaveri, joka auttaa asioissa joita en osaa, vaikkei hänelle ne asiat kuulukaan.
[/q]
Joo tää vois olla kyl munkin päivän :) Oikeesti toi on kyllä niin parhautta. Ja muutenkin mukavat työkaverit on ihania, tosin aina pitää pari mulkkua mahtua joukkoon
Levypaketti ja Crusade tulivat tänään
[q]Super-Kerttu, 29.9.2007 18:24:
---
mikke, 29.9.2007 18:22:
---
Super-Kerttu, 29.9.2007 18:15:
...SAUVAKÄVELYSAUVAT... Tai siis molemmat ostettiin sellaiset..*tirsk* ...Naurakaa vaan..
---
Äläs ny, se on oikeesti tosi hyvää liikuntaa, pakko tunnustaa että itekin tulee joskus käytyä sauvomassa
Tossa metässä tosin, ei mihkää keskustaa kyl viittis mennä :D
---
No sitäpä se, todella loistava urheilulaji! Käy koko kroppaan ja rasva palaa! Ja kyllä mä ajattelin täällä Vallilan alueella ihan julkisesti niillä sauvoa!
[/q]
Hyvä hyvä, ei se nykypäivänä oo enää mikää vanhojen mummojen harrastus :)
Vicksin Red energy -pastillit.
Näistä menee ihan pihalle ku syö tarpeeksi.
[q]aapee, 18.6.2008 16:51:
Sain tuossa just kaverilta Zefir Latex-petarin suht`edullisesti hintaan 30e, Maskun myymälästä löytyy hintaan 1281e. 
[/q]
Ei saatana, melkein 1300 euroa PETAUSPATJASTA ? :DDD
Kaveri pyys tänään illal mukaa kattomaan Jokerit - Blues-matsia. Kai sitä vois mennä ku on ilmaset liputkin
---
---
---
syyskuu 2010 - toukokuu 2011 ja -10kgI Feel Good
---
Todella hieno suoritus!! Onneksi olkoon! Itsekin kun pystyia tuohon...
---
Jokainen pystyy siihen, pitää olla vaan itsekuria ja oikeat ruokailutottumukset
---
Ei välttämättä se tipputtaminen oo niin vaikeeta kun sen "ylläpito".
Mä sanoisin (kokemuksesta) että se ylläpito on suht helppoa jos uusi ruokavalio ja -tottumukset on _mielekkäitä_ eikä koko ajan tunnu siltä että joutuu luopumaan jostain ja joutuu taistelemaan itsensä kanssa. Ite en ainakaan halua loppuelämää voivotella sitä ettei voi syödä jotain tiettyjä juttuja ja taistella itseni kanssa. Plus että ajattelee uutta ruokavaliota (ja tietty liikuntaa myös, jos se on kuvioissa mukana) loppuelämän kestävänä juttuna, eikä minään jokavuotisena "rantakuntoon kahdessa kuukaudessa"-juttuna tms.
edit: onnea Trixielle, hieno saavutus *piis**hymy*
Eräs rakas ihminen tuli takas mun elämään, oltuaan siitä jo kauan aikaa pois... *sydän*
plus et tänään pitäs hakee uus kännykkä postista, jänskättää :)
Mulla on elämässä niin moni asia päin helvettiä et periaatteessa mun pitäis olla surullinen. Mut jostain syystä on ihan ok fiilis ja jopa hymyilyttää. Outoa tällänen mutta en valita :)
[q]KooKie, 26.12.2006 18:01:
Youtubesta löyty tällanen ihan randomilla äsken:
[/q]
*tirsk**tirsk**tirsk**tirsk**tirsk*
[q]anniharha, 27.11.2007 12:33:
Normaalisti en joulukortteja harrasta, mut toi on niin symppis täti että voisin tehdä poikkeuksen ja kiikuttaa sille lisäks vaikka viis levyä fazerinsinistä kiitokseksi esimerkillisen asiallisesta ammatillisesta otteestaan 
[/q]
Joo, suosittelen :) Tollanen meininki on nimittäin aika helvetin harvinaista nykyään :)
tänään on ollu parempi fiilis kun moneen viikkoon, jostain syystä
, ja koht syksyiseen metsään *sydän* lenkille ja sit saunaan ja kasilt tulee Subilta Lunta Tupaan ja huomenna pääsee bilettämään ja *super**känni*
vaihteeks jotain kivaakin täs elämäs :)
ei vittu