päivän :)

Back to häröily O

Oni Ayhun pelasti mun päivän :))

Huh, yövuoro alkaa olla lopuillaan ------------> Minilomalle *sydän*

Eilen oli kyllä todella onnistunut päivä - critical success at a life check, sanoisin!

Koko päivän olin läsnä, hampaiden harjauksesta ja duunissa istumisesta lähtien. Keksin uuden, vähän nopeamman ja helpomman reitin töihin (Rutiinit Rikki RY!); oli vihdoinkin mielekästä tekemistä töissä ja jäinkin tunniksi ylitöihin ihan vaan koska oli hyvä flow; oikein hyvä pikachatkeskustelu ystävän kanssa; kesän jälkeen eka salitreeni meni oikein hyvin; lähikaupassa witty small-talkkia söpön myyjän kanssa; kotona herkkua ruokaa, vaniljakynttilä ja Kuninkaan Puhe... *sydän*

Olisin ihan hyvin voinut pilata tuonkin päivän stressaamalla sitä, kuinka vähän jää vapaa-aikaa jos jään ylitöihin, tai sitä että on hankala kantaa kahta kassia ja sateenvarjoa kastumatta kun vähän sateli vettä, jne. - mutta asenteestahan se on kiinni! Onnistuin jotenkin koko päivän elämään hetkessä, ja näkemään siitä hetkestä ne hyvät puolet ensin.

Tulipa hyvä mieli ja levee hymy tän lukemisesta

ah, Lontoo. Poissa aavikolta.

Jee, poi-keikka luvassa lokakuun lopulle ja sain valkattua täydellisen biisin, nyt pääsee miettimään koreografiaa.

Blogissani meni 1000 vierailijaa rikki:) Ilmeisesti teen jotain oikein ja musiikki on universaali kieli.
http://finnrave.blogspot.com

SR2 veturin ajonäyte annettu ja hyväksytty

Onneksi olkoon!

Mulla on aina ollut sellainen olo, että sä sovit erinomaisesti suklaajunan etupäähän! Hyvä poika!

Hieno fiilis kun remppa etenee kohti loppuaan Ja sitä on vieläpä lystiä tehdä, kun on mahtiksia apureita

Äidin valmistama siskonmakkarakeitto

Duunikaveri kipeänä niin voi luukutella omaa musaa duunissa :)

Pari päivää sitten näin metrossa sen tuiki tyypillisen tilanteen, että kun juna hidastaa pysäkille, niin lauma ihmisiä hiissaa laiturilla sivuttain päästäkseen muodostamaan ovien eteen muurin, niin että mikäli joku haluaa päästä metrosta ulos - ja siis tehdä ryysäreille tilaa - niin hänen on luikahdettava sieltä arasti sivuttain valtavan ihmistungoksen läpi kuin mikäkin hylkiö.

No, siinä oli siis taas sellainen tuttu kaari mummeleita eturivissä, kun ovet aukesivat. Oven sisäpuolella seisoi valtava, happaman näköinen korsto, joka painoi varmaan 200 kiloa. Ainakin hän oli yhtä leveä kuin metron pariovet. Mummelit hipsuttelivat lähemmäs tihenevänä massana, mutta ukko vain tuijotti heitä eikä liikahtanutkaan. Sitten hän mörähti jotain sellaista kuin "Öh" ja jyräsi äkäisesti ulos suoraan päin mummeleita väistämättä vähääkään. Se oli täsmälleen sellainen kohtaaminen kuin keilapallolla ja keiloilla, paitsi että mummot pysyivät juuri ja juuri pystyssä. "No voi HERRANEN aika", jostain kuului, vähän niin kuin tuohtuneena.

On aina ilo päästä seuraamaan tapakasvatusta. Lisäksi minä pääsin luikahtamaan ensimmäisenä sisälle metroon.

Hard NRG

exvaimo ei ole häirinnyt viestitse pariin päivään. SE on autuutta

Sää, syksy ylipäätään, aivan ihanaa.

*sydän*

Bileiden täyttämä viikonloppu tulossa

Aaaaah! Mun auto vapautettiin vihdoin tullista! :)

Mun kaverit on ihania. *sydän*

Muuttopäivä. Hih. Ja muutanpa vielä Magian kämppikseksi. *sydän*
Uusi kämppä, uudet kujeet. Ja tuparit. *wirn* Hihi...

O