päivän :)

Back to häröily O

Ihana viikonloppu!

Selvisin työpäivästä!
Pesis jäi kyl tänää väliin, joka on kyl aika :( mut ens viikol sit taas.. Nyt voiski si mennä hampaidenpesulle ja si nukku. :)

Krapulapizzalle testaan uus lähiöpizzeria (tosin mulla ei sitä krapulaa ole mut pizza kelpaa aina *nauru*)

Huomenna töitä. Rankkaa nää vapaapäivät :P

[q]Verano, 11.9.2006 20:45:
---
lostgone, 11.9.2006 19:10:
---
nini, 11.9.2006 18:54:
Oz tulee taas

---
Nyt pääsee näkee näkee ekatkin tuotantokaudet.*joo*

---

Saattaa olla yksi tai kaksi jaksoa, joita mä en oo nähnyt, jotkut olen nähnyt kerran, suurimman osan kaksi kertaa ja loput kolme

Yks parhaista sarjoista ever *sydän*
[/q]

Mä missasin viimeisen tuotantokauden kun olin sillon AUKissa...

Mut tällä kertaa pitäis aika esteettä päästä naatiskelemaan

Kohta ois sauna lämmin!

Systeri soitti, se on jo 8 tuntia lähempänä Suomea Tulee kiva pääsiäinen

[q]KooKie, 4.10.2006 21:59:
---
Cloud, 4.10.2006 21:30:
---
Avernian, 4.10.2006 21:22:
---
KooKie, 4.10.2006 21:04:
Jos lettusia tarkotat niin oi perkele.

---

Kyl ne oli aika lättyjä, eikä mitään lettusia.

---

Oikein räiskäleitäkö tarkotit =P

---

Nyt on julma leikkiä termeillä, kun toisella on nälkä. :'/
[/q]

Jeps... Ohukaisilla ei saa saivarrella...

En edes sanonut Sesamea, mutta suuret ovet aukeavat ilmeisesti siitäkin huolimatta. Käy mulle.*joo*

[q]Vampyrella, 19.12.2008 12:35:
---
WuZuul, 19.12.2008 10:19:
Perjantai! Töitä reiluun kasiin, koisimaan ja huomenna töihin UUDELLEEN! Nössöt pitää vapaita, tosimiehet on kaikki päivät töissä.

---

True dat! :D

Töitä 22 asti (eli himassa 23 aikaan) ja huomenna klo.08 mennessä takasin duuniin, I WINS!

Nooh, to be honest, oishan se vapaa viikendi ihan kiva, kun huomenna on kivat bileetkin, mutta nou kän dyy. Sunnuntaina kans duunia, ja sit yövuoroja jouluaattoaamuun asti. Noh, onneksi 25. ja 26. pvä vapaat. :)

Sainpahan eilen tehtyä kaikki kortit valmiiksi!
[/q]

Aaton aattona ilta ja aattona aamu- oon siis tiistaina n.22 himas ja 06 takas

Harvinaisen tehokas päivä jo voiton puolella: ensin muuttamassa kaveria, sitten kummitytön synttäreillä ja vielä tuparit edessä

Hyvää joulua mulle
kävin äsken duunihaastattelussa, ja sain heti tietää, et paikka on mun tammikuun toka alkais duunit, nyt voikin sit vaan lomailla vailla stressiä, niiiiiiin kivaa

[q]KooKie, 2.11.2006 16:35:
Muhun iski Studia -messuilla vastustamaton himo ilmoittautua inttiin. Niiltä messuilta ei muuta jäänytkään, kuin hemmetinmoinen endorfiiniryöppy elimistöön. Ne puolustusvoimien standien pojat siellä, voi jumaliste mä sanon.

Univormufetissi [check]
[/q]

Elä mene... mikään ei ole anti-eroottisempaa, kuin intissä oleva nainen..

Perjantai! Töitä reiluun kasiin, koisimaan ja huomenna töihin UUDELLEEN! Nössöt pitää vapaita, tosimiehet on kaikki päivät töissä.

Pump, veny, Riikka

Keli kirvoittaa kiksu-fiilikset. *sydän*

Sainpas siivottua. Emäntä saa kyllä hoitaa vessan

Paras maanantain vähään aikaan Oon ihan täpsyissäni nyt kaikesta
+ Viikonloppuna varattiin Prahan matka
+ Näin veikkaa viikonloppuna ja se oli selkeesti tosi paljon onnellisempi ku pitkään aikaan *sydän*
+ Huomenna haetaan pankista lainapäätös *pökr* *jännäil*
+ Torstaina mennään kattomaan yhtä kämppää, joka vois olla tosi kiva..
+ Kissat on niin sulosia; heräsin aamuyöllä siihen, et toinen nuolee ruhjetta mun polvessa ja vähän ajan päästä ne nukku molemmat mun tyynyn vieressä ja toinen piti toisen peppua tyynynä

Mä valmistuin! Sit vielä lauloin konserttiharjoituksissa paremmin ku aikoihin. Ihana fiilis, vois illalla ottaa lasillisen tän kunniaks...

[q]innae, 27.11.2008 23:43:
---
Freja, 27.11.2008 23:39:
---
innae, 27.11.2008 23:37:
poistin tänään mutsille menopaluu ja itselleni menolipun bkk:n yhteishintaan 619e:)
ja sit ennen sitä leville duuniin:)
tilanteet elää, tshihihiihih:D

---

Mistä helevetistä sä ne noi halval revit? :O

---

ebookers myyair chinan lippuja alk.550e. ja sit oli viel 300e lahjakortti ebookersille f.b.s.k.n helsingin osaston helsinki gp:n 2.sijasta:)

paluulippu pitäis viel repii jostain, mut ehtiihän sitä:)
nyt ei voi kuin odottaa va-maailmaa:)
[/q]

Ziigailin kans noita air chinan lentoja ja oli kyl hyvän hintasia Tosin mul on jo tiketit pois oravanpyörästä Et sen puoleen hommat hyvin hanskassa :)

O