päivän :)

Back to häröily O

Voitin eilen Bassoradion kisasta liput Jeff Dunhamin keikalle (en ikinä yleensä voita mitään mistään)!!

Sitte tänää oli tullu kevät ihan yllättäen, vähänkö parhautta!! (eilen oli ilmassa jo selvää kevään tuoksua, mutta nyt näyttääkin jo sille..)

Ja kaikenlisäks mä tajusin, että mähän rakastan mun elämää!!

[q]Cjet, 26.5.2006 19:06:
Grilli on iha just tuol naapuris tulella
[/q]

Mis bileet?!

[q]mayah, 14.3.2008 16:04:
Viikonloppu
[/q]

Joo! Ja kevät

[q]Marjo, 24.1.2009 10:47:
Tää oli oikeestaan eilisen ja tais se olla tänkin päivän puolella, eli ekstempore lähtö pulkkamäkeen. Oli kyllä niin siistiä taantua taas lapseksi. *sydän*
[/q]

o/ EIPÄ!! *nauru**plur*

-M

[q]sapeli, 22.8.2008 08:15:
Yhh, toivottavasti tuli tamppoonit mukaan
[/q]

:D sain hyvät naurut :D

hyvä fiilis ja seura ja siideri <3

Loistavia uutisia, vaikka asiat ei olekaan vielä varmoja. Mut voi hitto, siis.. Loistavaa. Oisko helmee. Voi ajatus. Iiiiih <3

Kohta pääsee "ehkä" kotio duunista uuden Macin ääreen... *luv*

Riikka :)

Plus et ulkona oli ihan mielettömän kaunista, kun kuljin asemalta kotiin sellasen pienen metsäpolun, missä kuu valaisi tien ja kun kattelin ylös niin tähdet tuikki kirkkaina.. Oli vaan nii kaunista et piti pysähtyy hetkeks. Yhtää tähdenlentoa en kyl bongannu :/

Rekisteröidyin tänne ja aloitin projektin windowssit hiiteen mun koneista. Tilalle Linux.

Kivaa lauantaita seuraava leppoisa sunnuntai. Eilen onnistunut kirppiskierros ja hienoja löytöjä: kattolamppu, übersymppis käsityökori, mekko ja laukku. Niin ja viinipulloteline ja siihen täydennykseksi muutama punkkupullo, tietty. Ilta päättyi mukavasti ruoan ja viinin äärellä.

Huomenna alkaa koulu, mikä on inhoreaktioita herättävää tilastotieteen kurssia lukuunottamatta ihan muksaa. Ja pääsen työhaastatteluun. Jee.

Tänään oli sentäs palkkapäivä... :)

Sai vihdoin vuokran maksettua, ja jäi jopa reilusti rahaa ylikin. Hyvä mieli :)

PERJANTAI!!!!!!
Vuoden pahimmasta työurakasta on selvitty ja seuraavat 9 päivää ansaitusti vapaata, sunnuntaina lähtö äiskän luo maaseudun rauhaan *sydän*

Tänään alkaa joululoma*plur*.

Pyöräily nätissä säässä :) ostin partsille viel tollasen kivan köynnöskasvin, josko se kasvais nii paljo ja peittäis ton ritilän, kun naapurit näkee meiän partsille siitä. Saisin ees joskus hillua rauhas alkkareissa partsillani.

Sit viel ostin mansikoita, kesän ekat

Mukava työpäivä. Minua luultiin jopa lääkäriksi, ihihii.

Ihana ulkoilusää, kirpee pakkanen ja aurinko porottaa täysii.
Nyt nakkikeiton tekoon ja illalla kullan kanssa lautapelailua.

[q]Tiinuliinu81, 19.12.2008 10:35:
Tänään alkaa joululoma*plur*.
[/q]

*jiihaa**aplodit*

Nyt alkoi siivous!

ihme tapahtunut, sunnuntai ja salilla käyty(ei tapahdu koskaan darran takia)! :D

O