päivän :)

Back to häröily O

synttärilahjus*hihu*

mun isä*sydän*

hieno alku päivälle rankan yö-työvuoron jälkeen: just kun oli sellainen voittajan fiilis ja tuli mielessä todettua et viihdyn työssäni niin seuraavaan huoneeseen siirryttyäni superior kertoi ilosanoman, että "sulla on sitten palkkaa korotettu, ettäs tiedät!" ^__^

Tätä juhlistan menemällä kotiin vetää unta palloon ihana nuori nainen mielessäin <3

[q]alphamagic, 15.1.2007 19:37:
Uudet kengät *sydän*
[/q]

Kenkäfettari!!!!

[q]Mellu-, 20.1.2007 05:29:

huomenta vaa sullekkin Eiks sellai topic oo jo ?
[/q]

LOL EEEIKÄ?? =DDDD

[q]Mellu-, 20.1.2007 05:31:
Kaikki on mahdollista :D
[/q]

dodi.. klubitus ei petä jälleenkään x)

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=39702;sivu=1

[q]Freja, 21.1.2007 15:57:
Kävin kuntoilun jälkeen kaupassa, ja lappasin ihan sikana herkkuja koriin - mut täl kertaa herkut oli mm. omenoita, päärynöitä, salaattia, kurkkua, miniluumutomaatteja... Mä ostin kaikkee terveellistä hyväskää [size=5]mut se kassin kantaminen olikin sit ei-niin-kivaa[/size]

Mulla on hyvä olo
[/q]
sama täällä*hihu*
aamulla salille, sieltä raikkaaseen talvi ilmaan parin tunnin kävelylenkille kaverin kanssa ja kaupan kautta kotiin kauppakassi täynnä oikeastikin "terveellisiä" herkkuja/ruokaa.

nyt kun tässä suihkun ja syömisen jälkeen loikoilee viltin alla sohvalla niin mieli kuin kroppakin rentoutuneena, ei ollenkaan kaduta päätös tipattomasta tammikuusta*hymy*

vanha työkaveri soitti*hymy*

tuli jotenkin itsellekin todella onnellinen olo kaiken tän duunihelvetin keskellä, kun kuuli että toisella menee niin hyvin. ja ettei meidän ystävyys ole kadonnut vaikkei samassa työpaikassa enää ollakaan. tuli hyvällä tavalla ikävä *sydän*

[q]pipa, 24.1.2007 17:30:
Sain kämpän, JESSS!!!! *tuulettel* *tuulettelvitusti* JEEESSSSSS!!!!*nauru*
[/q]

[q]Pätkis, 25.1.2007 20:13:
Elämäni ehkä noin viides aerobictunti; hyppy, loikka, mambo, kiinni, hyppää auki, notkista, köyristä, vasen, ristiin, oikea, ristiin, vasen -eiku- (oikeen kautta!) ympäri -eiku- loikka, ristiin- EIKU- ääääääääääääääääääääää -MINNE!?

sortsit vaan kaikille kanssabikkaajille*lmao*

nimim. oikea jalka? vasen käsi?
[/q]

oot kyllä jo aika pro muhun verrattuna, oon solmussa jo tuon ensimmäisen vasemman kanssa ja menossa tyylikkäästi juuri toiseen suuntaan kuin muut*pepsodent*

mutta en varmaan luovuta. vielä.

[q]La Petite, 28.1.2007 11:34:
---
candyraver, 28.1.2007 10:58:
---
La Petite, 27.1.2007 10:00:
lauantai, ja mä lähen aamuvirkkuna salille heiluu

---

*hymy*sunnuntai,ja mä lähen salille heiluu, aamuvirkku tai ei

---

ohooo.. onks tää nyt se kumpi on timmimmäs kunnos ens kesänä kilpa
[/q]

no sulla on ainakin niiiiiiiin hurja etumatka, et en mä taida mihinkään kilpaan alkaa tai ehkä itseni kanssa voin kilpailla*pepsodent*

kävin moikkaamassa vanhoja duunikavereita ja olen yhä todella onnellinen siitä päätöksestä minkä viime keväänä tein (vaikkei tän hetkinen duunikaan nyt mikään täydellinen duuni ole)*hymy*

vaikka vanhaan paikkaan jäi muutama mukavakin ihminen niin suurin osa porukasta oli ja on yhä edelleen niitä rasittavia valittajia, jotka hokevat vuorotellen lauseita "meillä on niin raskasta " "kaikki oli ennen niin paljon paremmin", tekemättä asioiden eteen yhtään mitään. onneksi mä pääsin ajoissa pois*hihu*

sääli ettei mun "muru" ollut hoidossa, täytynee käydä moikkaamassa sitä ihan erikseen sitten myöhemmin keväällä :/

kaiken kaikkiaan poikkeuksellisen inhimillinen maanantai

[q]Bio, 4.2.2007 22:05:
hahaa, voitin lotossa 11,80 sadankolmannenkymmenentuhannenkahdeksansadanviidenkymmenenkahden ihmisen kanssa :D
[/q]
mäkin voitin lotossa pitkästä aikaa!
ja sen verran iso summa on kyseessä etten tiedä mihin sen sijoittaisi. :D

t.yksi niistä sadastakolmestakymmenestätuhannestakahdeksastasadastaviidestäkymmenestäkahdesta

Ilmottauduttiin just äsken duunikaverin kanssa pikkujouluihin, varattiin myös hotellihuone siihen samaan syssyyn niin voidaan ottaa sitte kaikki ilo irti pirskeistä :D
Plus tänään on perjantai ja lähen ulos muutaman ihastuttavan ihmisen kanssa, iltaa odotellessa

Yks kurssilainen tuli just pyytämään että tilaan hänelle taksin, ja siinä samalla hän sitten sanoi mulle et "Now that I'm leaving Finland, the only thing I'm gonna miss is you smiling at me in the morning when i come here for training"

Palkkapäivä eli kaupasta kunnon kassillinen safkaa ^____^
Tänään tarjolla Aura-pekoni pihvejä ja limevihersalaattia Ai että ko rakastan ruuanlaittoa, varsinkin kun on aineksia :D

Kieltämättä taas saa klubituksesta sellasia päivää piristäviä hekotuksia, että tuli melkein hyvä fiibis. Ja Ollin El Baleraum miksaus viel pimppaa vähä olotilaa. Ja kohta tällit hotchixin kaa.

[q]blastic, 7.2.2007 21:33:

Hehe, no ehkä olet vielä niin järkyttynyt suuren artistin kuolemasta ettet vielä ymmärrä mustaa huumoria...
[/q]

Hahaa.. Jeh. Olihan hauska. Kesti hetken aikaa tätä miettiä, mutta keksinpäs. Mut pistetään kaljan piikkiin.

Ensimmäiset ultrakuvat saatu *sydän*, kipee olo meni ohi, oon saanu koulujuttuja tehtyy, enää tää helmikuun loppu + 3kk töitä ja sit alkaa piiiitkä loma

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O