päivän :)

Back to häröily O

[q]Bio, 25.11.2006 17:21:
Se tunne tänään taas ku puuhommissa käytin moottorisahaa.. mun käsissä sellanen tuhovoima, muhahahahaaa!! puut sai kyytiä!
[/q]

LMAO!! xD

(päivän :D)

En kuollutkaan salille, vaikka soijaa pukkas pintaan ja pumppu hakkas krapulaa.

Litku on perseestä. Ja olen onnellinen siitä. Nyt nukkumaan.

[q]La Petite, 26.11.2006 11:05:
---
cjet, 25.11.2006 19:13:
En kuollutkaan salille, vaikka soijaa pukkas pintaan ja pumppu hakkas krapulaa.

---

ja krapulassahan kannattaa mennä salille? *toktok*
[/q]

Ei yleensä. Mut oli pakko saada viikon kiintiö täyteen. Sanotaan että tänään en kyl lähtis. Kevyt kankkunen.

[q]lostgone, 27.11.2006 12:29:
---
aurinko, 27.11.2006 12:24:
Voi tuska että väsyttää! Mutta nyt mun ei tarvi enää ikinä lypsää yhtään lehmää :)

---
Mä oon todella onnellinen sun puolesta.*vink**hali**justjoo*
Ja nyt sit meet sitten 2 tunniksi suihkuun.*igor*
[/q]
ei kun vähintään kolmeksi tunniksi*joo*
selvisikö Pulla-lehmä tästä koitoksesta yhtä hienosti kuin sä?*vink*

oma päivän :) :
SELVISIN HENGISSÄ HAMMASLÄÄKÄRISTÄ!!
..sekä niistä hemmetin kameroista mitä meidän duunipaikalla tänään aamupäivän pyöri. Itse en kyseistä pätkää kyllä halua nähdä, elättelen viimeiseen asti toivoa siitä että mun osuus leikeltäisiin pois.

onneksi myös tiedän milloin ohjelma tulee ulos tv:stä niin voin itse painua maan alle ja pysyä siellä hetken..
mut hauska kokemus kylläkin, eipähän ole koskaan tullut kokeiltua vastaavaa*hymy*

on kyllä niin voittajafiilis kun kerrankin sai kiskottua itsensä ajoissa sängystä ylös ja käytyä heti aamusta juoksemassa*hymy*
eikä toi 8,5km enää tuntunut niin kovin pahaltakaan.
(no okei, tuntui ihan tarpeeksi pahalta muttei läheskään yhtä pahalta kuin n. kuukausi sitten kun viimeksi oon käynyt kyseisen lenkin juoksemassa).

nyt vielä jostain jotain hyvää kahvia niin eiköhän sitä jaksa siellä bussissakin istua..ehkä*justjoo*

Eka työpäivä meni hyvin, jei!!!! Ja saadaan -50% vaatteista, jesjes!!!

[q]sune, 1.12.2006 10:19:
---
pipa, 30.11.2006 23:08:
Eka työpäivä meni hyvin, jei!!!! Ja saadaan -50% vaatteista, jesjes!!!

---

voi vidöö...kai sun kaveritki saa
[/q]Ei valitettavasti saa, vaan omaiset ja kumppanit.. rupeetsä mun vaimoks?

[q]lostgone, 1.12.2006 18:49:
Luvassa unelmieni jouluaatto.*hihu* Työvuoro 24-06.
[/q]
epäreilua, mulla ei ole vieläkään mitään hyvää syytä keksittynä välttääkseni ne "ihanat" jouluiset perhetraditiot*hmph*ja kenelleköhän mä sitten tänä jouluna voin avautua jos säkin oot töissä?*nyyh*

mut ehkä sä kuitenkin sitten viihdyt entistä paremmin ja tiiviimmin kaikki joulun välipäivät yhdessä rakkaan perheesi kanssa mä varmaan jo viimeistään tapaninpäivänä oon saanut aikaiseksi sen perinteisen perheriidan ja pääsen takaisin hkiin. ja nukkumaan*hihu*

Aurinko paistaa sisään ja mul on likaiset ikkunat..

enää yksi tentti jäljellä ja sitten alkaa hyvin ansaittu joululoma!!! Töistä mulla ei kyl mitään lomaa ole, mut eipähän tarvitse pariin viikkoon stressaan koulua! Jeeeeeee!!! Ja tammikuun alussa pääsen Saksaan rakkaan ystäväni luo!

[q]emuli, 3.12.2006 06:44:
---
cjet, 3.12.2006 06:27:
Parhaat massivet ikinä. Ihania ihmisiä, ja hyvää seuraa. Ja olinpas aika töööööt..

---

Wihiii.. second that!!

Oli aivan loistavaa, mahtavaa seuraa *sydän* Täällä kans yks tööööööt -ihminen Villisti veikkaan että käsi huomenna vähän kipee kaikesta siitä pöytälätkän pelaamisesta
[/q]

Aika petollinen peli..

jei, kaikki 437 joulukorttia allekirjoitettu!*aplodit*
tosin myös tuntoaisti on oikeasta kädestä osin mennyt :(

no mut ei tarvi kirjoitella yhtäkään joulukorttia enää tänä vuonna*hihu*

[q]mayah, 8.12.2006 07:11:
---
cjet, 8.12.2006 06:45:
virallisesti PERJANTAI.

---

Mä en tiedä kuka SÄ luulet olevas, mut it ain´t friday until I say it´s friday.

[/q]
hahaa nyypät mäpäs menen nukkumaan eli olen jo kerran virallisesti viettänyt perjantaita ja sit mä herään ja vietän virallisesti toisen kerran perjantaita :P

Ei tässä voi muuta kuin kömpiä tonne satiinisten lakanoiden väliin näkee märkiä unia Anu Hälvästä ja Hannele Laurista <3

[q]Sunshine^82, 11.11.2008 08:51:
kolmatta päivää ilman tupakkaa!
[/q]

ratkesin.. *toktok*

vaikeeta tämä lopettaminen tai ainaskin vähentäminen.

Hyvin lähti päivä käyntiin. Mulle tuotiin Tampperelta asti pullo punaviiniä ja söpö nalle unilelu kiitoksena menneestä koska "ansaitsin sen"

Ja siinä kun piti laittaa Phil Collinsin cd-soimaan niin sieltä välistä sit tippui kirje eräältä entiseltä rakastajattarelta yli kolmen vuoden takaa. Huomasin et cd:n vihkoseen oltiin kirjoitettu mun syntymäpäivä "1.7.2003 Another Day in Paradise *sydän*:llä Juhannusheila". Tuli kyllä hyviä muistoja millä on merkitystä ja harvinaisen hyvä mieli! =)

"keep the love-letters, forget the insults.."

sain tämän vuoden viimeisen ison duunijutun vihdoinkin tehtyä ja tiedotteet ehtivät vielä tämän päivän postiin!*jiihaa*

nyt en kyllä haali itselleni yhtään mitään ylimääräisiä töitä vaan nautin siitä, että saan seuraavat 8 työpäivää stressata hiukan vähemmän..ja sitten alkaakin loma*hymy*

rahoittajat muistivat mukavilla summilla meidän projekteja eli mun työpaikka säilyy ainakin ensi vuoden*hihu*

edes jotain hyvää tässä päivässä.

[q]keijukainen, 11.12.2006 18:53:
nyt on sitte tatuointi
[/q]
hyvä tyttö!*aplodit*
ja täytyy tunnustaa että oon hiukan kateellinen sulle.
ainakin vielä hetken aikaa*vink*

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O