päivän :)

Back to häröily O

lukioaikainen bestis tulee huomenna helsinkiin ja viipyy täällä aina maanantaihin saakka*hymy*
ja eilen mua kurkkukivulla ja kuumeella pelotellut flunssa muuntuikin pikaflunssaksi eli kuume laski melkein samalla hetkellä kun pääsin illalla lääkäristä pois eikä kurkku enää tänä aamuna ollut ollenkaan kipeä*hihu*

Ukkeli ja Vaavi pitää mut elämässä kiinni. Tänään taas ollut niitä päiviä milloin tajuu olevansa rakastettu *sydän*

[q]ipe, 17.12.2006 23:40:
---
pirpeli, 17.12.2006 23:20:
Voi ristuksen kiesus, mä oon aika onnellinen.

---

no sittenhän meitä on kaksi!
[/q]

o /

kuin myös ^__^

pääsee taas treenaa kahden päivän tauon jälkeen <3

sainpas käytyä tunnin juoksemassa, vaikka viikonlopun valvomisen jälkeen väsyttikin ja tän päivän "hyvien" uutisten jälkeen v*tuttikin ihan suunnattomasti.

nyt jaksan ehkä olla taas ystävällinen ihmisille*pepsodent*

Me saadaan vauva!! *sydän* voi että, tää on nii ihana tunne *plur**pihkassa*

oli niin parasta huomata aamulla ettei kurkku enää ollut yhtään kipeä*hihu*

taisin kuitenkin luvata eilen illalla pikkusiskolle, että kaikista hyvistä lupauksistani huolimatta lähden tänään maalle. päivän :) tästä tekee se, että pääsen VIIMEISTÄÄN tapaninpäivän aamuna matkustamaan takaisin helsinkiin.

kyllä mä sen reilut kaksi vuorokautta jotenkin kestän.

tääl sataa lunta*sydän*

perinteiset jouluavautumiset*sydän*

otus

[q]merqus, 28.12.2006 20:40:
---
BB_turone, 28.12.2006 18:02:
---
merqus, 28.12.2006 17:56:
Ostin prätkän Tai ei nyt papereita oo vielä kirjotettu, mutta ne asiat hoidetaan ens vuoden puolella kunhan pyörän virallinen omistaja palaa maisemiin

---

Mimmosen

---

Musta Honda CBR 600 vm -04 *sydän*
[/q]

Onneksi olkoon uudelle pyörän omistajalle. *kateileesikana*

Nonni. Henkinen väkivalta loppui. Kenkää tuli, ja olen onnellisesti työtön.

näin eilen pitkästä aikaa erästä hyvää ystävää*sydän*
salireissu siltä illalta jäi väliin mutta oli se sen arvoista, kun vieläkin hymyilyttää*hihu*

[q]mayah, 7.1.2007 16:44:
---
as, 7.1.2007 16:18:
---
mayah, 7.1.2007 09:41:
Lunta maassa :)

---

Url!

---

http://www.kerava.fi
[/q]

BTW.
[SIZE=20]1337!!![/SIZE]

sai nuquttuu vloppuna univelat pois

[q]Amma, 12.1.2007 10:32:
---
Taika, 12.1.2007 08:28:
tekstiviesti Kuubasta*nauru*
vaikuttaisi vähän siltä, että mun täytyy tässä lähiaikoina opetella juomaan rommia..

---
Ei se (Havanna Club) niin kamalaa ole. Ja Havanna Clubilla on Bacardi Breezer -tyyppinen juoma, jonka nimi on Loco. Son hyvää (, jos limuviinoista tykkää).
Nimim. Minäkin opin rommin juonnin Kuubassa

[size=6](Tosin sitten jos Kuubaan menee ja juo Havannaa esim. pari vkoa, niin saattaa tulla kiintiö täyteen pidemmäksikin aikaa...)[/size]
[/q]
pääsisikin sinne Kuubaan saakka opettelemaan*hmph*

tosin jos tuliaisrommit maistuvat hyvältä niin ensi vuonna täytyy ihan senkin vuoksi lähteä tuonne Kuuban retkelle mukaan*joo*

ulkona näyttää ihan talvelta*sydän*

oli pakko kiskaista oma ruma ulkoilupuku niskaan heti aamusta ja käydä seuriksessa parin tunnin kävelylenkillä. eikä nyt kyllä ärsytä enää niin paljon se, etten vapaapäivinäni osaa nukkua pitkään*hihu*

..Vapaapäivä ja kivaa seuraa

[q]blastic, 7.2.2007 21:24:

No tiäks mikä on kirkasta ja haisee paskalle...
[/q]

Öööö.. No ei niiQ mitää hajuu. Riippuu niin varmaan haistajasta?

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O