päivän :)

Back to häröily O

Viimenen yövuoro loppuu ihan just.. pari vapaata... treffit illalla...

Ihana ihminen

Vaikka onkin ollut hel-vetin raskas viikko, se on tiennyt montaa vapaapäivää tulevaan unelmareissuun Filippiineille ja sitä, että aika on suorastaan lentänyt.

Lisäks lopputyö näyttää viimein valmistumisen merkkejä, ja muutenkin ihan fiilis yhen ihkun ansiosta. Nii, ja huomenna on perjantai ja voi relata viimein

edit: typoi

-M

eilinen valaspuhelu

Hiihtoliitto nostattaa kyl väkisin hymyn naamalle, ihan uskomatonta kusetusta :)

antelias tuplapotti

Alotan ens viikolla pianotunnit

Kävely töistä kotiin keskellä tupruavaa lunta

Huomaan, että olen onnellinen

Tää on aika materialistinen "päivän :)", mut ei kettu et ostin päheet "talvi"kengät

Fingerpori. =D

Kullalla on lennot ja mulla on lennot yhteiset 2 viikkoa lähestyy pikku hiljaa mut varmasti *sydän* *sydän* *sydän*

[q]Miinapiina, 9.10.2008 11:44:
eilinen valaspuhelu
[/q]

fanitan!

Huomenna on kesäloma

Broidi

Takana hyvä kunnon treeniviikko, pitkästä aikaa tän sairastelun ja loukkaantumisien jälkeen.
Lisäksi on perjantai ja illalla mennään keilaamaan *super**plur*

uudet verkkarit ja uus pelikassi *sydän*

Tänään ostaa liput Filippiineille Ja perjantai

-M

[q]IsoLL, 10.10.2008 10:11:
Mulla ei ole mitään syytä olla ihan älyttömän ylettömän onnellinen. Mä en ole rakastunut, mulla ei ole uutta duunia, mä olen välillä vähän tyhmäillytkin, mulla on rahahuolia ja mitä vielä. Mutta silti, mun vatsanpohjassa on sellanen kutkuttava möntti, joka saa mut vain hymyilemään ja nauramaan ääneen. Ja liihottelemaan. Ja laulamaan ja ja ja...

Ei saakeli. Onkohan tää jotenkin hormonaalista vai onko mulla vaan päässä vähän vikaa

Ja viikonloppukin ja kaikkee. PLUR
[/q]

Tiedän fiiliksen mä saan näitä kohtauksia myös aikas usein ja silloin tulee mietittyä että nytkö se totaalinen flippaaminen sitten tapahtui :)

Perjantai

O