päivän :)

Back to häröily O

[q]Vampyrella, 21.9.2008 15:43:
---
anis, 21.9.2008 10:22:
Sain tänään ruusun yhdeltä asiakkaalta *plur*. Vähänkö mä oon onnellinen! :)

---

Wautsi, susta selkeesti tykätään! :) Enkä kyllä yhtään ihmettele, oothan varmasti sellanen raikas värikäs tuulahdus työpaikallasi.

Ite ihailen tota aurinkoa tuolla, ja lähenkin tästä ihailemaan sitä kohta tonne pihalle. *sydän*

Vähän tosin harmittaa, kun yövuoroputken jälkeen en oo oikeen onnistunut kääntämään rytmiä kunnolla normaaliksi, ja tänäänkin nukuin ihan liian myöhään. :/ Noh, nyt kunnolla ulkoilua ja urheilua nih kyllä tää tästä!
[/q]

Ja helkutti menin unohtamaan sen kukan sinne duuniin*toktok*. Aiih, sullakin vaikeuksia öiden jälkeen saada rytmit takaisin? Mulla ei ehkä niinkään rytmin takaisin saamisessa mutta sitten nukkuminen yövuoron jälkeen saattaa olla niin ja näin.

Ihana, aurinkoinen sää ja tuulee.

[q]Samu*, 21.9.2008 19:13:

No oli siellä ainakin oman hotellin kaiketi suht uusi yökerho aikamoinen yllätys
Veti ihan vertoja näille Häslingin ykköskapakoille mitä puitteisiin tulee. Ne yläkerran loosit ja se systeemi kuinka se oli porrastettu. Teki muhun aikamoisen vaikutuksen, kyseessä oli siis se jokin Night Jyväskylä tms. :)
[/q]
Juu, se Night on kyl ihan mesta paikka.*joo* Tosin en kyl oo ehtinyt käymään kun pari kertaa, se tosiaankin avattiin vasta 2kk sitten. Ainakin nyt näin alkuun se on vetänyt tosi hyvin porukkaa ja toivon että vetää jatkossakin. Tuleepahan vähän kilpailua meidän sedulalle.*joo*

viikonloppu! ja koulu ohi tältä päivältä...ja taustalla soi Tampere by night!*jiihaa**hih*

[q]^Petunia, 21.9.2008 19:06:
---
Freja, 21.9.2008 18:27:
Ihan hemmetin kaunista ulkona. Joutu iha välil pysähtyyn ja nauttiin auringonsäteistä..

---

Siis aivan ihanaa!!
Pitkä kävelylenkki Kaivarin rannassa ja munkki-kahvilla Karusellissa
[/q]

Pitää kyllä todeta sama, kyllä syksy on sitten kaunista aikaa!

[q]Kanifarmari, 13.12.2008 00:01:
Mentiin kultsin kanssa Sellon elokuvateatteriin. Mietittiin tiskillä parin elokuvan välillä ja sitten tuli yksi mukava mies ja kysyi haluammeko ilmaiseksi elokuvaan nimeltä [iso]Korkein Oikeus[/iso]. Tottakai otimme tarjouksen vastaan ja kuuntelimme ennen elokuvan alkua vielä mielenkiintoisen puheen. Saimme ilmaiset popcornit ja limskatkin.
[/q]

Kyseinen leffa tuli katottua kans, oli hyvä :) jotenkin hauskaa, kun leffassa näky kaikki tutut kulmat: hämeentie, töölönlahden silta, alppari jne

Ai kamala ku alko punastuttaa, hymyilin ja toivotin hyvät huomenet yhelle työntekijälle kun se tuli ovesta sisään ja se sano mulle takaisin et kiitos, nyt tuntuu aamu heti paremmalta

[q]mayah, 25.8.2007 18:08:
Turku *sydän*

Ja poikaystävä *sydän*
[/q]

[q]PuuhaOsku, 25.8.2007 18:19:
Turku *sydän*
Ja tyttöystävä*sydän*
[/q]

(molempiin kohtiin kuuluisi kuuluisa *kivatsulle*, jossa kaveria isketään haarukalla silmään. Mutta se ei toimi *igor*)

*muoks*

Sieltähän se klubbarin kätköistä:

[q]Vampyrella, 13.12.2008 03:56:
... ja spitaalinen yrjönvärinen jänis (?)

Mut olipaha hauskaa. :D
[/q]

Oikeesti, sulla ja sun miehelläs ei taida oikeesti olla ihan puhtaat jauhot pussissa ja hissiki menny vissii oikkariin ja intiaanien kanootti o varastettu :D OIKEESTI! Vttu että ootte kipeitä xD

[q]mayah, 26.8.2007 16:32:
Päivän :) on ehdottomasti se, et oon jo valmiiksi täpinöissäni huomisesta :D 18.00 VIIUUUH, VOOUUUH, HUUUAAAH, HAAAAA-JAH.
[/q]

Musta tuntuu et mä oon siel tyylii "huuuaaa*hikoil**vettähaeskel**läähpuuh**hikoil*haijjah!"

Kiva ku sä oot täpinöissäs, mua vaa pelottaa :D

Eile oli nii huippu päivä että tänäänkin vielä jaksaa hymyillä ja naureskella kun muistelee sitä.
Okei on tää muutenkin kiva päivä. :)

Piiitkä iltalenkki Ja viikonloppu vasta aluillaan

Ihanaa kun ei tarvi kestää ahdistelua ja painostusta mistään suunnasta.

Ihanaa huomata että tekee oikeita ratkaisuja.

Asiat taas paljon paljon paremmin.

Kylpylään mars! :)

[q]nomic, 8.2.2009 15:18:
Hyvä olo. :)
[/q]

en usko
no ei

meilläkin hauska päivä kia sanoo maksamakkaraa paska-akkaraksi

[q]alphamagic, 19.2.2009 18:00:
Dj Meke - Flashback018 (Live @ Force)
[/q]

Hyvä jos toimii

Mulla saattaa olla vapaayö su-ma ..ja jos toi nyt onnistuu, niin maanantaina sitten kampaajalle leikkaamaan tää reuhka pois
Tulis kyllä enemmänkin kuin tarpeeseen, niin kunnon yöunet kuin parturointikin!

[q]Pätkis, 19.1.2009 17:18:
---
wiwi, 18.1.2009 22:07:
Ketonen ja Myllyrinne pelastaa sunnuntain! :)
---
Mitämitämitä tuleekse taas
[/q]
Joo! Sunnuntai-iltana. Pirun miellyttävä yllätys, varsinki kun olin yrittäny kattoa väkisin jugistylea, joka ei toimi millään tasolla. :)

Oon pelannu yhtä ihan himmen koukuttavaa nettipeliä koko tän viikon ja nyt mä pääsin yhen kentän läpi. Woohoo!!!

[q]opmdevil, 31.7.2009 13:09:
Herran jumala! Voi herran jumala! Hain ihan vitsillä että olisiko tiedossa että oma henkilökohtaisesti eniten arvostama tuottaja-muusikko-mikälie-DJ-idoli olisi tulossa Suomeen joskus edes kerran ja sitten sattui silmään että sehän on tulossa tänne saatana tänään. Eli nimihän on Michael Gray. Jippi jei! Ei muuta kuin helsinkiin ajelemaan heti kun kerkeää! Oi kun kerrankin elämä hymyilee! Ja minä jo harkitsin taas mökötyskännejä zacissä!!!

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!
[/q]

Aika siisti sattuma Oon iloinen ihan vaan sun puolesta.

Oma päivän :) oli yksi puhelu:

- ootko töissä vielä, aja tän kautta, niin saat noi stereot ja työkalupakin tai voit sä jättää auton tähänki ja aletaan ryyppään

O