päivän :)
koulu loppu tänään ja nyt on neljän päivän "kesäloma" ennen työharjottelun alkamista..!*iloinen*
tänään...*känni* ku viel aurinko jostain tulis...
Meitin habanerot itävät *joo*.
sain puhuttua itselleni huomisen vapaaksi töistä :)
Opin jumpstylen perusaskeleet ja kohta taidan yhden tempun :D <3 *ökkö*
[q]Amma, 20.8.2008 10:55:
Posti toi tänään kutsun toisiin MM-kisoihin (=akkreditointi meni läpi). Tää tosin meinaa sitä, että pitäisi ajaa Puolasta Saksan läpi Hollantiin [size=7](yksin?)[/size]. 
[/q]
Em. seurasi 3 viikon reissu
- kaksien MM-kisojen + muutamien muiden tapahtumien kuvaaminen
- autolla 5272 km (I *sydän* vakionopeussäädin) ... Ruotsin ja Saksan kautta Puolaan, Saksan läpi Hollantiin, Saksan ja Ruotsin kautta Suomeen ja vielä päälle Suomi-sightseeing (Turku, Urjala, Tampere, Pori, Lavia, Ypäjä, Forssa, Vihti, Hki).
- Yhteensä 21 yötä, joista noin 15 autossa, loput kavereiden luona ja laivoissa. Keksin uuden, ergonomisemman asennon nukkua autossa ja autossa yöpyminen tuli edulliseksi. [size=6]Tai siis niillä rahoilla, jotka olisin voinut käyttää hotelleihin, ostin mm. pari uutta takkia. ;)[/size]
- Selvisin hengissä, löysin sinne minne pitikin [size=6](karttojen avulla ja kysymällä - mtn navigaattoreita käytetä...)[/size], oli kivaa, aiheutin "positiivista hämmenystä" tjsp, näin paljon uusia jänniä juttuja sekä myös vanhoja tuttuja jne. Aika siistii.
..........
Kyra Kyrklund tokaisi tänään: "Otat hienoja kuvia!"
Kesärenkaat alla. :)
- jätskittelyt kaverin kanssa satamassa 
- kelit
- illan kinesis oli tosi rankka ja nyt on autuas uupumus lihaksissa
Kiva päivä, erityisesti se 3h syysretki harjulla hevosten kanssa*sydän*
Ja kultsi soittelee levyjä pitkästä aikaa :)
[q]Janisa, 14.9.2008 06:50:
Hillittomasti pakkausta takana. Oon niin vasy etta uni tulee justiinsa. Mutta kymmenen minuutin paasta alkaa mun count down -50 paivaa. 
[/q]
Heh, mulla on T-18 days, eikä pakkaamisesta tietoakaan
(eikä kyllä asunnostakaan :D)
Mitäpä jos sinä jätät sun tavarat sinne, ja minä tänne, ja tehdään vaihtarit!
Kaunis aamu
Hillittomasti pakkausta takana. Oon niin vasy etta uni tulee justiinsa. Mutta kymmenen minuutin paasta alkaa mun count down -50 paivaa.
mul oli avokin kans eilen pieni riita ja se lähti kaverilleen.
sen piti olla yötä sielä, mut parin tunnin kuluttua se soitti ettei voi jäädä, kun meil on riitaa, ei se pysty nauttii seurastansa. *whaat**sydän*
lattiat imuroitu ja mopattu, pinnat pyyhitty, lakanat vaihdettu, tiskit tiskattu, roskat viety...
tulipas käytettyä saikkupäivä hyödyksi
Opin just virkkaamaan \o/
Kiitos Santtu*hali*!
[q]-xx-, 14.9.2008 09:15:
---
Janisa, 14.9.2008 06:50:
---
Heh, mulla on T-18 days, eikä pakkaamisesta tietoakaan
(eikä kyllä asunnostakaan :D)
Mitäpä jos sinä jätät sun tavarat sinne, ja minä tänne, ja tehdään vaihtarit! 
[/q]
Hei jee! Miksei me tota heti alytty...?

Sais kerralla koko vaatekaapinkin uusiks!
lumihan se!
[q]Syce, 23.3.2007 10:57:
Juu! Ilman muuta vaihtoon...siitä huomaa et paristot rupee olemana lopussa kun ne kuumenee normaalia enemmän. Saattavat pienenkin seisonnan jälkeen vuotaa laitteen sisälle ja silloin on laitekkin pilalla/rikki
[/q]
Kannattaa ottaa huomioon, että pikalaturit (latausaika 15-60min) lataavat ihan normaalistikin ne paristot todella kuumiksi. Joissakin malleissahan on tuulettimetkin viilentämään latauksen aikana. Hitaammilla latureilla eivät kuumene niin paljon. Toki jos on aikaisemmista latauksista huomattavasti kuumempia paristot niin sitten saattaa olla syytä hankkia uudet ladattavat entisten tilalle.
Tänään katsomaan eilen syntynyttä rinsessaa ja sen äippää
Työpaikka löytyi ja tänään näen hyvää ystävää pitkästä aikaa.
Kaveri pastes maailman söpöimmän kuvan.
http://www.mamasbear.suntuubi.com/datafiles/userfiles/Image/molly%202.JPG
En pääse tosta yli, tuijotan vaan ja awwhttp://www. *sydän*