päivän :)

Back to häröily O

Vihdoinkin kotona!

Viikonlopun Nordic Moves kv-katutanssiskabat Kulttuuritalolla. Lockingia, housea ja ties mitä. Ihan mielettömän hyviä tanssijoita ja päräyttävää musaa. Ja WFFF ja epis! Hihaan tarttui house-cd, joka sisältää niin makeeta soundia, ettei oo vähään aikaan moista kuullut. *pökr* Tänään siis aurinkoa ja housea. Aika mahtava yhdistelmä. *sydän*

Pelastuslaitoksen setä tuli ja pelasti sorsapoikueen työpaikan sisäpihalta. Ne tiput oli niin söpöjä, tviit tviit tviit tviit ne vaan sano *sydän*

[q]cletus, 25.1.2010 22:07:
ihana lämmin ilma tehdä duunia ulkona. kun oli laskenut alle kymmeneen astetta miinusta. hyvää musaa tuli kuunneltua pitkästä aikaa töihin meno matkalla ja päivän lopullisen hymyn kruunasi auringon paiste joka sarasti työpäivän päätteeksi horisontissa.
[/q]
Oikee asenne.

hommat käänty taas parempaan suuntaan

[q]Zenni, 26.4.2007 12:59:
---
KooKie, 26.4.2007 11:28:
Krapulasuihku, kaupasta hyvyyksiä, hommat hoidossa ja nyt noi hyvyydet nassuun! Elämä hymyää!

---

Miten sä voit olla krapulassa noin pirtee? :D
[/q]
[size=4]Jos se on saanut[/size] [size=25]SEKSIÄ[/size]...

Perhe-elämä alkoi, ja yllättäen kivuttomasti :)

Eilinen onnistu ihan nappiin! Järkättiin siis frendille "pienet" yllätys syndekemut. Frendi oletti, et mennään tyyliin jonkun takapihalle grillaamaan... Noh ilme oli hieman yllättynyt kun noudettiin jäbä limusiinilla :D Sitten lähettiin ajelulle kohti priva saunaa uima-altaalla, jonka jälkeen limo kuljetti meidät syömään ja ilta päättyi limo ajelulla ahjon eteen, jossa meillä oli myös pöytä varattuna viinoineen ja viinaa oli pöydässä niin paljon, että meinas taju lähteä

Aivon loisto ilta kyllä. Tänään on olo ollut myös aika loistava (noot!)

sain sittenki koko duunibonuksen, vaikka noi riistäjäsiat
aiko aluksi puolittaa sen :)

[q]Toykio, 28.5.2009 11:25:
---
kimonoid, 28.5.2009 10:56:
lennot Berliiniin hallussa :)

---

Milloin oot menossa? :)
[/q]

vasta elokuun ihan lopussa, mut silti <3

Mukava päivä Heurekassa lasten kanssa. Tanssipeli + valotanssihuone olivat mun suosikkeja.

[q]Optik, 20.6.2009 10:38:
Kyllä se vaan on niin, että paras tuoksu maailmassa ikinä on syreenien (Syringa Vulgaris) tuoksu sateen jälkeen... ^_^

*nuuh*

Tuoksuu aivan kesälle..
[/q]

^ noukittiin juuri kotiin ruukkuun muutamat ja yllätyttiin kuinka paljon ne oikeasti tuoksahtaa!
Mutta päivän :)- on onnistunut juhannus ja oma kulta <3

sain viestiä ihmiseltä joka sanoi arvostavansa minua juuri sellaisena kuin olen! :)

niin ja tais siin viestis lukea jtain muutakin mukavaa mikä sai hymyn herkälle! =)

On lauantai ja voi velttoilla pyjamassa koko päivän. Ja lueskella kuukausiliitettä. Juoda hiukan kaffetta ja ehkä ottaa päikkärit ja sit lukee taas ja velttoilla vähän lisää. Ja juoda lisää kaffetta. Kaukana kavala maailma ja seuraava työviikko

[q]Metz^^, 21.6.2009 13:00:
---
Optik, 20.6.2009 10:38:
Kyllä se vaan on niin, että paras tuoksu maailmassa ikinä on syreenien (Syringa Vulgaris) tuoksu sateen jälkeen... ^_^

*nuuh*

Tuoksuu aivan kesälle..

---

^ noukittiin juuri kotiin ruukkuun muutamat ja yllätyttiin kuinka paljon ne oikeasti tuoksahtaa!
Mutta päivän :)- on onnistunut juhannus ja oma kulta <3
[/q]

Paljon?

Minusta niissä on hyvinkin kevyt kukkamaisen hennonmakea tuoksahdus..

Huomattavasti pahempia, huomattavasti voimakkaampia ja ylilyövempiäkin tuoksuja on omaan nenään sattunut..

apuvaapuva, mua jännittäää.... Perhosia vatsassa!

.. mut hyvästä syystä.

MÄÄ VALMISTUN!!

[q]speukka, 20.11.2008 08:08:

Kon-tiki, 19.11.2008 12:39:

Käynnistin puoli tuntia sitten itunesin ja se alkoi kyselee jotain ihmejuttuja ja tyrkyttää muuntoa aac-tiedostoiksi (joo ei kiitti). Muutaman rastituksen jälkeen itunes aukesi tyhjänä. Kirjastosta oli haihtunut 2300 biisiä -- mutta mä sain ne takaisin kirjastoon muutamassa minuutissa

---

Siellon semmonen XML-tiedosto, joka pitää kirjaa niistä biiseistä. Jos sille käy jotain niin kirjasto on "kadoksissa", biisit siis on kovalevyllä edelleen. Jos annoit iTunesin järkätä biisit itse, niin senkun vetäsee kaikki biisit takas iTunesiin. Jos biisit on pitkin kovalevyä, niinkuin PC-käyttäjillä yleensä, niin voi voi.

Veikkaisin, että tossa tapauksessa olis tarvinnut vaan valita iTunesin käynnistyksessä se kirjastotiedosto manuaalisesti ja homma olis skulannu taas normaalisti. En näkis minään ihmeenä, että jostain Windowsin rekisterikaaoksesta se kirjaston sijaintitieto häviäis tai korruptoituisi.
[/q]

Joo siis biisit oli Windowsin Omien musiikkitiedostojen Itunes Music -kansiossa hienosti järjesteltynä, kuten aina. Ongelma oli itse kirjasto eli xml-tiedosto, joka eilisen (2008-11-19) osalta olikin tyhjä. Jostain mielettömän polun takaa löytyi toissailtainen xml (2008-11-18), jota Applen help-sivuston ohjeiden mukaan siirtelemällä ja uudelleennimeämällä ne 2300 biisiä palautui kirjastoon. Hetken aikaa oli kyl stressikäyrä ylhäällä, sen voin myöntää!

Itämainen tanssi. :) Ja ihana lihaskipu keski- ja yläkropassa.

Viimeinen 1,5 viikkoa ja läjä erilaisia sattumuksia (= kun elämä menee erittäin vähän niin kuin oli suunnitellut tai ainakin matkalle tulee n. 3000 ylimääräistä jännää mutkaa)
- Hassu piippumies Sten-Gösta Hesperiankadun puistossa
- Loistava hieroja Tinja
- 2 ihanaa järkkäriä Konemetsässä
- Konemetsäviikonlopun päätös: pääsin kotiin, olin n. 0,5 h kotona kun tuli puhelu KM:stä palaavilta kavereilta "bensa loppu", reilu 100 km lisää autolla ajoa ja kavereiden auttaminen, suoraan Hemma Beastin keikalle, puolivahingossa tamppaamaan Circukseen 2,5 tunniksi Pete Tongin ym. tahtiin, parin ystiksen heitto kotiin ja loppujen lopuksi vkl päättyi päästessäni ma-aamuna n. klo 5.30 kotiin
- Keskiviikon pikabileet Kiasman edessä ->
- New Yorkista kotoisin oleva Gil, joka oli matkalla Helsingin kautta Pohjoisnavalle ja tarjosi siiderin, kun opastin hänet hotellilleen
- Keskiviikkona salitreenin jälkeinen suht spontaani hirveä kännireissu Vantaan Flamingon Epäonnelaan, Kutri Alanderin keikka, hotellihuone (ja kotiin bussilla!!!1)
- 3 x salitreeniä poikain kanssa tällä viikolla
- Mega super ihanan hassut ystävät, joiden kanssa ei oo aina pakko lähteä baariin vaan voi lähteä esim. kallioille fiilistelemään
- Huussimusiikki
- Villit assosiaatiot ja käsittämättömät aasinsillat
- Ja kaiken em. lisäks oon oikeestaan ihan rikkipoikkipalasina

^__________________________^

lunta lunta lunta, lissää lunta, jee jee jee!!!

O