päivän :)

Back to häröily O

[q]sapeli, 17.2.2009 07:45:
---
SyndroDome, 17.2.2009 05:42:
Hah ei niit uloke tyttöjä täällä niin paljoa oo :)
---

Montako oot tarkastanu?
[/q]

Reps kops Zero. En mä oo niin noiden ulokkeiden perään :)

Ei ees pahemmi oo darraa, en ainakaan huomaa sitä.
Hyvä fiilis, varsinkin kun huomaa että asiat, mitä luuli pitävänsä huonoina, ei ookaan nii huonoja eikä tunnukaan edes pahalta kun oikein ajattelee. Ihan loistoo huomata pitkästä aikaa jotai sellasta.
Tästä o hyvä jatkaa. Iih.
NII ja systeri Suomessa parin päivän päästä *sydän*

Vitsi,mä oon saanu niin paljon hyviä uutisia viimesen viikon aikana et pakko hymyillä itekseen täällä
2 kaveria saa kesällä vauvan, yks menee naimisiin, yks sai ostettua unelmiensa asunnon, Miinis sai viran, mun poitsulle myönnettiin vihdoinkin se vammaistuki, saadaa kivasti asumistukea niin voin vielä jatkaa lasten kanssa kotona, ja huomenna nään mahdollisesti erään ihanan naisen, ja huomenna satavarmasti näen monta ihanaa furyissä.

Niin ja mä olen aikamoisen onnellinen *sydän*

Taisin selvitä viimeisestä pahasta työsumasta ennen Juhannusta ja rentoutumista *pökr*

[q]Mellu-, 24.8.2007 20:48:
---
Haitok, 24.8.2007 20:36:
---
Mellu-, 24.8.2007 20:21:
mulla on su aamuun asti vapaata.. mitähän tekis

---

elä nyt ainakaan ole siellä viihteellä.. siellä nyt koskaan mitään tapahdu...

---

mä lähen hevi klubille *jiihaa**pahis* sen nimi viittas pallien halkeamiseen sitä odotellessa.. millaiha paikka o :D
[/q]

jos vaan nimessä edes viitataan sauerkrauttiin ja puhutaan Opasta niin sitten paikka on timanttia!

[q]Mellu-, 24.8.2007 20:21:
mulla on su aamuun asti vapaata.. mitähän tekis
[/q]

elä nyt ainakaan ole siellä viihteellä.. siellä nyt koskaan mitään tapahdu...

Heräsin tekemään läksyjä ja todella teinkin niitä. Olo on pirteä ja aurinko paistaa! Koulun jälkeen menen uimaan ja illalla ruuvikauppaan niin saadaan nyrkkeilysäkki kattoon ja voin alkaa treenaa enemmän kotona. Jee!

Sain eilen vihdoin lähetettyä vikan jutun tiedekunnan lehteä varten. Paljon olis koulujuttuja ennen periodin vaihtumista, mutta jostain syytä ei ahdista yhtään. Ainakaan vielä. :)

Kävin eilen IKEA: ssa ja tuhlasin suuren määrän rahaa. Ostin mm. valtavan määrän isoja ja pieniä tyynyjä ja liitutaulun.

NO MORE WORKING!!!!!!!!!!!!!!!1

Tänään oli sitten tällä erää vika duunipäivä. Seuraava onkin sitten joskus hamassa tulevaisuudessa... Vuosikin vaihtu ihan kivoissa merkeissä ja hyvässä seurassa

Viikon päästä jätkä sitten taas lähtee Vittu ihan käsittämätöntä... No kai se tässä viikon aikana menee pikku hiljaa taas jakeluun.

Choose life - choose travel... travel for life *sydän*

Vaasan SKY baarissa tuli konemusaa! Noh, siis sen vartin verran mutta oli ihanaaaa..

vika työpäivä ennen lomaa, onneks.

NOW I WILL BE A TOP DJ WITH TOP GEARS *pihkassa**kuolaa**överihymioeil*

Hymyttää. :)

[q]anniharha, 3.4.2009 14:49:
---

niijoo, tää oli päivän :) -topikki.
jee mä selvisin koulusta hengissä himaan asti.

[/q]

hehe, kyl se siitä.. ^^

[q]Josssu, 17.1.2009 19:30:
Pääsin Bamse-nallen syliin
[/q]

Pedobear ?

[q]Wolverine, 17.1.2009 19:31:
Pedobear ?
[/q]

Hahha heti tommoset mielessä. Bamse oli söpö Olis pitäny pyytää sitä treffeille, mut olin niin häkeltynyt etten tajunnut.

Systeri toi selvästikin lumen tullessaan. Ihanaa kun on valkoinen maa, koska ulkona on paljon kirkkaampaa <3
Univelatkin tuli nukuttua viime yönä pois, nyt jaksaa taas olla töissä.
Muutenkin on jotenkin vaan hyvä fiilis. Hymyilyttää.

[q]Josssu, 17.1.2009 19:37:
---
Wolverine, 17.1.2009 19:31:
Pedobear ?

---

Hahha heti tommoset mielessä. Bamse oli söpö Olis pitäny pyytää sitä treffeille, mut olin niin häkeltynyt etten tajunnut.
[/q]

Höh. Pedobear olis varmaan kans jättäny sut kylmäks ku oot liian vanha :(

Pääsin Bamse-nallen syliin

Ostin itelleni maailman parasta homejuustoa ja nyt nautin siitä ihan yksin Sentäs jotain hyvää tässäkin päivässä. Taivaallisen hyvää, ellen sanoisi. Lukeutuu asioihin "parempaa kuin seksi".

O