päivän :)
Mulla on tänään työhaastattelu!!
Pelottaa vain hirmuisesti koska en ikinä ole semmoisessa ollut, töihin päässyt harjoittelujen eli näytön kautta...
Jännittää! Mutta samalla oon tosi onnellinen jos pääsen paikkaan mihin oon aina halunnutkin! *sydän*
Sigur Rósin mielettömän upea ja kaunis keikka, joka kruunasi tämän viikonlopun. Siinä vierähti kyynel jos toinenkin. Huh mitä musiikkia.*sydän*
Mulla onkin jonkinlainen peruskunto, olin joogatunnilla ja kykenin tekemään kaikki paitsi kaksi liikettä. o/ Huomenna on kurssin viimeinen osa ja sitten tiistaina alkeistunnille.
Kerrankin löyty liikuntamuoto, joka sopii mulle kaikin puolin. Toiminnallisesti, rytmillisesti, aatteellisesti (ei kilpailua)...
jee jee...
vittu ihan sama
Honkku, sit sellaset kaikenmaailman kivat biisit joista tulee kesäfiilikselle, ja si viel et enää muutama viikko niin on SCREWPARTY! 

[size=4]
Gotta be green
Gotta be mean
Gotta be everything more
Why dont you like me?
Why dont you like me?
Why dont you walk out the door! [/size]
Hitsit, mulla on ollu ihan kiva päivä :)
BILEET HEI
En joudukaan olemaan yksin tätä iltaa, lähden yökylään :)
[q]kinderi, 30.12.2009 10:08:
I'm sorry, but what? :D Ei mun mielestä 8.30 ole pitkään 
Oon muuten huomannu, että vaikka saisin nukkua iltaan asti, niin jostain syystä tulee herättyä viimestään ysin aikaan.. Onkohan tää jotenki nyt mun asetuksissa? :D
[/q]
hihihi.. mut jos herää 05.55 joka hiton aamu niin kyl toi tuntuu jo luxukselta 
plus ei tarvinu tehdä kenellekkään aamupalaa ym ym ym.. 
Minäkin oon huomannu ton et herää vaik ei tarvis...
Meil on kato äiti asetukset unessakin tahdotaan tai ei..

& miksi miksi miksi mä oon tänään oon siivoillu kuin hullu kun vois vain maata.. *grr**lmao*
[q]Jinx, 31.12.2008 10:24:
Pirtsakka pakkaspäivä 
[/q]
Sekä palkkapäivä
Heräsin hyvin nukkuneena, ilman kipuja. Tänään äipän ja iskän luo käväseen
Kia lähti mutsin luo hoitoon pariksi päiväksi. 
On kyl ihan omituista kun tyttö ei oo täällä. *ding*Eikä oo ennen ollu niin pitkään hoidossa et saa nähdä miten mene.*tirsk*
Mut nyt saa nukkuu ja pelaa boxii ihan vapaasti. 
Lennot buukattu jenkkeihin kesällä. Ihana mennä takas -tosin turistina.
Mulla on ihana mies. *sydän*
Pyörä tuli Helsinkiin, ja vein sen huoltoon. Siellä oli eri mukava setä joka lupasi laittaa sen kuntoon :) maanantaina sitten pääsen polkemaan kotiin töistä 
Uusi kortti oli tullu vioittuneen tilalle, vihdoin saan taas ostaa ruokaa :)
Makaronilaatikkoa uunissa tulemassa :)
Sit viel huomenna Hämeeseen äipän ja iskän hoiviin
Kymmenen tuntia yöunia takana, ja parempi, virkeämpi mieli.
jotankin sai inspiraatiota taas alkaa piirtelee jotenkin ihmeen kaupalla.... ja heti huomas ettei ihan oo kumminkaan vanhat taidot enää tallella mutta jonkinlaista säherrystä kumminkin tulee
Nyt sitä sitten ollaan virallisesti lähihoitaja
[q]Mar6, 16.2.2009 20:58:
---
SyndroDome, 16.2.2009 17:59:
Istuin äskön erään katukeittiön pihalla juoden papaya shakea ja teetä. Vähän aikaa kun olin siinä istuskellut niin huomasin, että vastapäisen kadun raflasta joku paikallinen tyttö "huito" mulle jotain. Se oli siellä ilmeisesti duunissa, vaatetuksesta päätellen. Aloin sitten tarkemmin seuraamaan, että mitä se mulle oikein huitoo.. Hetken kun olin sitä sen body languagea ziigaillut niin hogasin, että se "piirsi ilmaan" sydänmen kuvia ja osoitti sormella mua, vähän ajan päästä hymyili ja lähetti mulle lentopusun
Siis oikeesti, hitto miten sulosta
Enkä oikeesti muista koska olisin viimeks lentopusuja saanut. Awwwhttp://www.... Pakko myöntää, että menin tästä huomionosoituksesta aika hämilleni ja jopa nolostuin, mitä ei kyllä usein tapahdu. Harvoin mulla menee sormi suuhun :)
Sitten vielä hetki myöhemmin mun seuraan istahti eräs paikallinen äijä, sotaveteraani vietnamin sodasta. Ukko oli asunut vikat parikyt vuotta kanadassa, joten se puhu hyvää enkkua ja käytiin sen kanssa siinä lyhyt, mutta mukava keskustelu ennen kuin lähin takas kämpille.
Ei hullumpi ilta! 
---
Kuulostaa hyvältä.. Pakko kyl kiusaa että kävitkö tsekkaa että ei ollu ylimääräsiä ulokkeita, tohon ansaanhan on moni langennut sielläpäin.. Jos tilanne taasen näyttää hyvältä niin ei muuta kun äkkiä toimintaa 
Oma päivän :) on että tuli viimeinkin istuttua alas eräiden ystävien kanssa, mitä onkin suunniteltu nyt varmaan vuosi.. Ja että nää työpäiväthän meneekin kohtuu sormia napsauttamalla ja mielenkiintoisesti sekä viikko on äkkiä pulkassa+työelämäni ekat vapaaviikonloput on niin luxusta, mikä on hyvä sillä erään asian odottaminenkin on helpompaa/maali häämöttää jo 
[/q]
Hah ei niit uloke tyttöjä täällä niin paljoa oo :) Jotenkin arvasin, et jäbä puuttuu tähän seikkaan
On se vaan sellanen apina se broidi!
Tänään vaan on :)
Sais kyllä jatkua koko päivän tää fiilis. Mainio tunne kun ilman mitään erityistä syytä on vaan iloinen. :)
[size=18] ULOS!!! SIELLÄ ON LUNTAAAA!!! [/size] *aplodit**nauru**hih*
[q]SyndroDome, 17.2.2009 05:42:
Hah ei niit uloke tyttöjä täällä niin paljoa oo :) [/q]
Montako oot tarkastanu?
Ainakin hymyn sai kun löysin varaston vara-avaimen