onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

Back to häröily O

joo tykkään autoista, porukoilla on mitsubishi galant, sellanen sporttimallinen ihan kiva vehje, sen vois huolia. Mutt toisaalta jos sais ihan ite päättää niin ottaisin kyl jonku big ass audin sellanen mielellää 2,4 litran kone kaikilla lisähienouksilla

[q]ezzy:
---
Joo, jos se naapuri ois 16v finninaamainen amis... [/q]*nauru* Niin tai jos naapuri sattuu tietämään moottortitekniikasta jonkin verran
[q]
ps. noi skylinet on japanissa takseja :)
[/q]Jep niinhän ne normi Skylinet on.

[q]Iso-D:
Niin tai jos naapuri sattuu tietämään moottortitekniikasta jonkin verran *vink*[/q]

Mikä Skylinen tekniikassa tekee siitä niin kuolattavan? Se, että 3.6L suorasta kutosesta saadaan 1300hv irti? Mistä lähtien hummat ovat olleet auton mitta? Siis muualla kuin teinimaailmassa. Radallakaan ei pelkät hummat anna mitään, jos ei ole ajettavuutta.

[muokattu 27.12.2003 20:25]

Oli -00 Nissanin vekotin, vaan ei enää.

[q]ezzy:
---
Mikä Skylinen tekniikassa tekee siitä niin kuolattavan? Se, että 3.6L suorasta kutosesta saadaan 1300hv irti? Mistä lähtien hummat ovat olleet auton mitta? Siis muualla kuin teinimaailmassa.
[/q]Kyllä, aika pitkälti se 2,6 litran pata on se kuolaamisen kohde. Harvemmin moottorit kestää jatkuvaa 600 hevosvoiman ottamista ilman sisuskalujen vaihtoa.

[q]Radallakaan ei pelkät hummat anna mitään, jos ei ole ajettavuutta.[/q]Näinhän se on, onneksi Skylinen ajettavuudessa ei ole suuremmin moittimista. Ja tosissaan ei kukaan ole niin tyhmä että lähtee radalle järjettömän ylitehoisen auton kanssa, ellei sitten tarkoituksena ole mennä driftaamaan.

Haluaisin oman auton mutta sille ei oikeasti ole tarvetta joten [liisaan] autoa aina tarvittaessa.
Tällä hetkellä on käytössä 00 vm almera, toivon mukaan vuoden alusta tulis tilalle 1.8 Tekna samaa mallia.

[muokattu 28.12.2003 14:16]

http://www.mercedes-benz.fi/mercedes.html <3 *pröönpröön*

ämmälle pemari!

tykkään ajamisesta todella paljon, mutta tulee kyllä välillä mieleen että mitä järkeä autoissa on...? Kärjistetysti; hienojen autojen kuskit ovat valmiita maksamaan autostaan kymmeniä tuhansia euroja, vaikka useimmat heistä istuvat autossaan max 40 min päivässä.

Taksilla kulkemista, sen sijaan, pidetään luksuksena. Mutta jos sitä verrataan autoon; jos auton kustannus vuodessa on vaikkapa 6000 (sis.hankintahinta jaettuna käyttövuosilla) tekee samalla sumalla vuodessa 20 taksimatkoja 300 kpl*nauru*

[q]BSE:
[...] jos sais vapaasti valita, niin varmaan ajelisin jollain S3 audilla tms.. ei ole mun mielestä niin justiinsa mikä auto,kunhan toimii ja on luotettava.. ja saa levyt paikasta toiseen roudattua *hymy*[/q]
S3:n on ihan kiva rähinävehje, mut mukavuus siitä on kovin kaukana. Jos ajat kävyn yli, niin sisällä tärisee ja kolisee, mut hyvin se kyl pysyy tiessä kiinnikin. Äänet on kans ihan mukavat eikä hintakaan käytettynä mikään aivan tajuton ole, toinen kiva piirre on auton reaktio polkemiseen...sillon ku sitä kaasua painaa, niin alkaa myös tapahtumaan, reagoi samantien pieneenkin liikkeeseen joka sitten taas tekee menosta epämukavaa.

hih:) ohan mulla auto... tai no siis autoja :) mutta silti niitä lisää haluis:) eli muutama viel puuttuu ja kyl ne varmaan tulee tos hankittuukin jossain vaiheessa:) tosinmulla ne puuttuvat on enempi vanhempia autoja ei niinkään uudempia:) mut se mikä ainakin on saatava on ryppypuskuri versio 911 porchesta :) ja siis siin on vaan se jokin:)

tosin eiköhän semmonen tule tässä parin vuoden sisään hankittuakin.. tai no eihän sitä tietty koskaan tiiä:) hih:)

Joo, mun kamulla on kans tällänen ”samanlainen” 325 mutta vaihtaa nyt sitten M5:n odottelen tässä ekoja ajeluja.*joo**iloinen*

En kyllä helposti vaihda merkkiä, sen verran tyytyväinene olen vaikkakin on oma just pajalla.

[q]Janne:
Mä näin tollasen Wienissä. Ihan näppärän näköinen, tosin kuski näytti hädin tuskin mahtuvan sisään.
[/q]

Tuli kokeiltua tuollaista cabriota ja mä ainakin mahdun sinne ihan mukavasti vaikka olen 195cm pitkä. Honda S2000:ssa on aika tiukkaa istua ja sama Peugeotin 206cc:ssa jossa olen puoliksi autosta pihalla

[q][Nuclear]:
Näilläkin keleillä mitä nyt on ollut, niin nelivedolla ajaminen on kyl ihan ku toisesta galaksista. Jos haluu ottaa mittaa jostain etuvetosesta, niin se ero on aivan käsittämätön, en tajunnut ennenku ite näin. Dieselit on kivoja niin kauan ku turbo puhaltaa eli sen 1500-3000 rpm näin likipitäen arvioiden...mut se fiilis tuleekin sit vasta ku se viisari nousee sinne 4000 paremmalle puolelle. Ite en vaan ostais dieseliä ellei siinä sit olis tehoja suht runsaasti eli se 2.5 TDI alkais riittämään. Jos haluatte huvittavaa dieseliä ajaa, niin kokeilkaa Peugeot 206 1.4 TDi...vetoalue noin 2000-3000 ja sillon se nykii tota koppimopoa sen verran et alkaa jo naurattamaan.
[/q]

Niin. Jos haluaa ottaa mittaa. Selvähän se, että liukkaalla hyvälle nelivedolle ei pärjää, mutta toisaalta neliveto auttaa vain kiihdytyksissä. Se on hyvä tuudittaa itsensä hyvän pidon tunnelmiin kiihdytyksessä ja sitten jarrutuksessa huomata, että keli on huomattavasti liukkaampi kuin mitä arveli. Etuvedolla saa rehellisemmän kuvan siitä, mikä on sopiva tilannenopeus. Uusimmassa Tekniikan Maailmassa on sattumoisin tuon kokoluokan diesel-sedaneiden vertailu. Mukana Audi, BMW, Volvo, Jaguar ja Mercedes-Benz - ja Audi voitti selvällä erolla. *pihkassa**hih*

Niin ja tuon Peugeotin suorituskyvyn on pakko olla jotain optista harhaa. PSA-konsernin dieselit eivät ole ainakaan minua vakuuttaneet (ainakin 607:n uusinta tekniikkaa edustava dieseli oli muistaakseni varsin laiskan oloinen) ja 1.4 litraa on vähän - oli turbo tai ei. Ohituskiihtyvyys on epäilemättä parempi kuin vastaavan bensakoneen, mutta esim. se klassisnen 0-100 km/h ei varmaan mene sen nopeammin kuin Clio 1.4:lläkään, joka kuluttaa siihen semmoiset 12 sekuntia tai vähän päälle. Voi sitä vauhdin hurmaa!

[q]Epailija:
Niin ja tuon Peugeotin suorituskyvyn on pakko olla jotain optista harhaa. PSA-konsernin dieselit eivät ole ainakaan minua vakuuttaneet (ainakin 607:n uusinta tekniikkaa edustava dieseli oli muistaakseni varsin laiskan oloinen) ja 1.4 litraa on vähän - oli turbo tai ei. Ohituskiihtyvyys on epäilemättä parempi kuin vastaavan bensakoneen, mutta esim. se klassisnen 0-100 km/h ei varmaan mene sen nopeammin kuin Clio 1.4:lläkään, joka kuluttaa siihen semmoiset 12 sekuntia tai vähän päälle. Voi sitä vauhdin hurmaa! *vink*[/q]
Siis rimpulahan toi on, kaasu pohjassa sai ajaa motarilla et se viisari pysy 110 km/h lukemissa...nihkeetä ku rekat on puskurissa kiinni, mut minkäs teet ku auto ei vaan yksinkertaisesti kulje lujempaa. Mut sen pari sekuntia mitä toi vetoalue kattaa, niin tuntuu jopa, että se liikku.

Ei oo bilikkaa mut jos sais valita ni meitsin pimp-ride olis

http://www.autoweek.com/specials/2001_newyork/chevy/chevy1.jpg

lääh.

[muokattu 8.1.2004 14:35]

[q]Optimus Prime:
Ei oo bilikkaa mut jos sais valita ni meitsin pimp-ride olis

http://www.autoweek.com/specials/2001_newyork/chevy/chevy1.jpg

lääh.

[muokattu 8.1.2004 14:35]
[/q]

Eikös se todellinen pimpride ole Cadillac Escalade?

audi tt:n tahtoo

[q]Blues:
Eikös se todellinen pimpride ole Cadillac Escalade?
[/q]

No joo mut sit pitäs olla kakskymppiset alla eikä ne oikeen miellytä mua

ja lisäks pitäs olla suurin piirteen tän näkönen:

http://mutaytor.com/cast/atom/atom_smith_by_kevissimo.jpg

eikä mul ihan riitä rahkeet.

Ehdottomasti Audin A8 eikä mitää muuta..peräti kerran päässy istuu sellasen nahkaistuimille ja tippa tuli linssii.. ja kaikki ne ihanat tekniset härvelit.. GPRS, lcd-näyttö jne.
A8

O