Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

[q]sapeli, 23.10.2006 19:35:
Just nyt tuntuu jännästi siltä että kaikki asiat, sekä ikävät että mukavat, tuntuu voimakkaammin... Tuntuu siltä että elää jotenkin täydemmin. Ja huomaa kuinka elämä on niin täynnä kaikenlaisia asioita ettei niitä voi mitenkään kaikkia huomata samanaikaisesti. Tärkeintä lienee tiedostaa ikävätkin asiat mutta elää keskittyen niihin mukaviin.

Paljon on kaikkea hienoa. *sydän*
[/q]

Hmm, tämäkin oli maanantai. Nyt on taas ollut alkuviikko tämmöinen olo Aika siistiä

yliherkän kiitollisen onnellisen sumuttamia ajatuksia pää täynnä ja vaikea tyhjentää niitä mutta ehkä tälläinen liian hyvän saundin kuunteleminen ennen nukkumaan menoa ei ole kannattavaa ;D

farmakologia,farmakologia,farmakologia*hihu*
mut nyt maate*haukottel*

Kas, yks tuttu on näköjään erittäin hyvällä tuulella. Koskahan mä olen viimeksi ollut erittäin hyvällä tuulella? Enpä ihan oikeasti muista. O_o

Meinaako migreeni nyt tosissaan iskeä, ko se ei ole vaivannut pitkään aikaan.

[q]KooKie, 5.12.2006 16:46:
Voisko joku muu päättää mun puolesta, mitä mä teen tänä iltana. En osaa yhtään päättää, kun en oikein tiedosta, miten löytyisi fiilistä eri vaihtoehdoille.
[/q]
Klubitus päättää puolestasi. Annat vain vaihtoehdot.

Miten kannattaa sisustaa kaksiovinen huone fengshuin mukaan? Ja kestääkö mun huoneen energiat aloe veran tervävälehtisyyden nyt kun hankin vastapainoksi tollasen pyöreälehtisen kasvin. Pitäisköhän yrittää vielä elvyttää puoli vuotta melkein hengissä sinnitellyttää orkideaa vaikka siitä tulee huonoa energiaa? Toisaalta se on selvinnyt niin pitkään mun kanssa että ois sääli heittää se menemään..

[q]mku, 5.12.2006 16:44:

Hmm.. tossa Fengshuissa on se perse, että jos sitä rupee liian tosissaan tekemään niin se kämpän hienosäätö ei kuulemma lopu ikinä. Toi sun case kuulostaa jo aika yksityiskohtaiselta?

Joskus tuli itsekin noita pintapuolisesti tutkittua mutten ole kauheasti jaksanut järjestellä. Kämpän rahanurkkaan vois tietty hommata jonkun pienen vesipulputtimen ja katsoa alkaako tuohta tulemaan
[/q]

No en mää ihan kauheen tosissani noita miettiny =) Varmaan teen niinkun parhaalta tuntuu ja uskon että se on "oikea" tapa. Silleen tulee varmaan just mulle sopivimmat energiavirrat Rahapuuta oon hankkimassa kyl ehdottomasti ;) Tai vaikka kolme.

Voisko joku muu päättää mun puolesta, mitä mä teen tänä iltana. En osaa yhtään päättää, kun en oikein tiedosta, miten löytyisi fiilistä eri vaihtoehdoille.

[q]domi, 5.12.2006 16:49:
vaihtoehdot.
[/q]

Eli meenkö kaveripossen kanssa "YO -juhliin" konemusadiggailemaan, Planet of Loveihin, vai Milluihin? Vai jäisinkö vaan kotiin jumittelemaan ja venailemaan huomista Millu -rundia? :)

[q]Jone, 5.12.2008 07:30:
Kas, yks tuttu on näköjään erittäin hyvällä tuulella. Koskahan mä olen viimeksi ollut erittäin hyvällä tuulella? Enpä ihan oikeasti muista. O_o
[/q]

Mä olen vähän seuraillut ihmisiä ja itseäni ja tuntuu siltä että ihminen on erittäin hyvällä tuulella vain silloin kun mikään (tai lähes mikään) ei ole vialla, JA on tapahtunut jotakin erityisen mukavaa. Jostain syystä vaikuttaa siltä että ihmisellä ei ole "onnellisuusnopeusmittaria", vain "onnellisuuskiihtyvyysmittari" - ylämäet ja alamäet huomataan, mutta vaikka kuinka hyvin menee niin jos se on tasaista, siihen ei osaa kiinnittää huomiota.

Himo Joululahja-stressi päällä...Ja ihan turhaan..Oon nihkeilly ja kiukutellu ja ollu tosi vaikee koko päivän.Ja vasta nyt alkaa oikeesti helpottamaan, mietin että ajatus on tärkein ja ostan VAAN kaikille tärkeimmille jonku kivan lahjan minkä itse haluankin ostaa..Kyllä ne siitä tykkää (tykätköön)
Sain just arvokkaan neuvon äidiltäkin "Rauhoitu ja rentoudu nyt, laita kännykkä kiinni,syö ja juo hyvin ja mee nukkumaan" Toi kuulostaa erittäin hyvältä*hihu* Enköhän mä toteuta sen!

Pari päivää kun jaksaa vielä töissä niin alkaa kahden viikon loma

[q]sapeli, 5.12.2008 08:08:
Mä olen vähän seuraillut ihmisiä ja itseäni ja tuntuu siltä että ihminen on erittäin hyvällä tuulella vain silloin kun mikään (tai lähes mikään) ei ole vialla, JA on tapahtunut jotakin erityisen mukavaa. Jostain syystä vaikuttaa siltä että ihmisellä ei ole "onnellisuusnopeusmittaria", vain "onnellisuuskiihtyvyysmittari" - ylämäet ja alamäet huomataan, mutta vaikka kuinka hyvin menee niin jos se on tasaista, siihen ei osaa kiinnittää huomiota.
[/q]

Jepa. Voipi olla.

Mä muistan kyllä selkeästi miltä tuntuu olla erittäin hyvällä tuulella, mutta noita "erittäin hyväntuulisia" aikoja vähentää varmaan mulla sekin etten mä laske niihin satunnaisia hetkiä vaan mun pitäis olla putkeen vähintään päivä noissa fiiliksissä. Se ei taas tällä luonteenlaadulla onnistu ihan kauhean helposti.

Mut jopa oliskin kivaa olla erittäin hyvällä tuulella päivän verran putkeen vaihteeksi. Puhdasta hyväntuulisuutta ilman pienentäkään harmistusta, taka-alalla palloilevaa huolta, syyllisyyttä tai jotain muuta pientä negailua on jotenkin hiton hankala saavuttaa.

...ei tän varmaan kuuluis olla näin vaikeeta ja hankalaa koko ajan....

Pitäskö tahkoo snadisti L4D2:sta? Vai ei? Kas, siinäpä pulma.

[q]Sssan*, 8.12.2006 21:23:
Himo Joululahja-stressi päällä...Ja ihan turhaan..
[/q]

Niijoo, nyt on joulukuu Pitää kyl sanoa et tänä vuonna on ollu vähiten stressiä joulusta ikinä

Ranne on kylmä(hiirikäsi) ja sitten että nukuttaa kun on niin lämmin ilma ATK-luokassa jaja koskakohan hyppytunti loppuu

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O