Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Tuntuu, että ehkä tää elämä alkaa sittenkin taas rullaamaan. Olen saanut pienen otteen jo ja olen saanut järjesteltyä asiat päässäni uudelleen niin kuin niiden kuuluisi olla. Kun vaan saisin vielä pidettyä tämän otteen ja vähän ehkä parannettuakin sitä. Epäilen kyllä vahvasti, että synkkä ja tylsä syksy vie mut taas mukanaan

Just äsken päätin että tänään et en lähde Kouluun..Vähän huono omatunto kyl mutta mä lupaan itselleni et Tää on vika päivä kun lintsailen!Oikeesti...
pihalla tuulee ja sataa ihan hillittömänä ja ne lupas telkussa että tänne tulee joku kauhee Myrskykin...
Oma pikku Wilma-koirunikin on päässy mun kanssa viettämään viikonloppua joten ajattelin antaa aikaani ja seuraani sillekin kun täälä pitkästä aikaa on *sydän*
Väsyttää viel niin...kello on vähän vasta,vois muutaman tunnin vaikka nukkuakin vielä*haukottel*
Saas nähdä millanen perjantai tästä kehkeytyy*hymy*

"Jos haluat nykyhetken olevan erilainen kuin menneisyys, tutki menneisyyttä."

Olipahan henkisten ja fyysisten voimien mittelyä.*hikoil*

"Kun kaikki muu elämässä viedään, tietämättömyys huomisesta on aina tallella."

ADHD- lapsi oli tänään viihteellä. Nihkeestä alusta huolimatta illasta kehkeytyi yksi taas "ikimuistoisista" illoista. Harvinaista kyllä, normi "duunivaatteissa" ja meikeissä vientiä riitti jopa liikaakin. Mutta, tavalliseen nihkeeseen tapaani, tulin onnellisena yksin kotio.

[q]Fyraett, 4.11.2006 09:56:
---
lunake, 4.11.2006 04:24:
Harvinaista kyllä, normi "duunivaatteissa" ja meikeissä vientiä riitti jopa liikaakin.

---

hot tip:
Se on vaa paljon helpompi lähestyy naista joka ei oo laittautunu viimesen päälle .)
[/q]

Täytyypä muistaa tämä hottis neuvo..
Mutta, tänään kyllä pitää laittaa "ykköset" päälle ja sotamaalaus!

Se mitä olemme vs. millaisia olemme. Se status ihmisten silmissä vs. se mitä aidoimmillaan on itseä ja muita kohtaan. Suurimman osan matkaa nuo varmasti menevät käsi kädessä, mutta entäs jos luopuu enemmän tai vähemmän toisesta toisen hyväksi? Ja mitä sillä voi saavuttaa vai voiko mitään?
Vai voiko sillä menettää jotain ja jos voi niin mitä?

mietiskelen jos niin voi sanoa.. että minne motivaationi on piiloutunut, kun sitä ei tunnu löytyvän mistään

Kiire kiire kiire kiire kiire kiire kiire *pökr*

Edit: no huh, sain eiliseltä tilastot, esim. kello 11:00 - 12:00 välillä mulle tuli sisäänpäin 56 minuutin verran puheluja

Tulin ajatelleeksi että vanhana kun elämäänsä muistelee, niin parhaiten varmaan muistuvat ajat ja hetket jotka olivat kaikkein kauimpana arkirutiineista. Toisin sanoen, ne ovat ehkä ainoat ajat ja hetket jotka jäävät "käteen" - muut katoavat ajan tuuliin.

Haluun karkkia >:(

Samperin samperi. Huolella valmisteltu farmi Travianissa meni ja deletoi accountinsa.

.pi.

[q]Zeratul, 8.2.2008 21:01:
---
sapeli, 8.2.2008 14:24:
On se sääli että monet kiinnostavat topikit käyvät melko lukukelvottomiksi joidenkin kaunopuheisten postaajien vuoksi...
---
Älä oo sapsu tommonen, otetaanpa nyt ryhmähali nii maailma on heti parempi paikka!
(Sitäpaitsi valehtelet jos väität ettei JÄTTIK... kiinnosta millään tasolla. *tirsk*)
[/q]

Mä oon näköjään tosi huono kritisoimaan mitään, tuo kommentti ei mitenkään liittynyt tähän topikkiin Kyllä mua nuo jätti-tiedät-kyllä-mitkä kiinnostaa vähintään yhtä paljon kuin suakin

Miten olisi helpompi elää tässä maailmassa? Mikä on olemassaoloni tarkoitus? Olen kai liian herkkä.

Voi kun ei tarvis mennä töihin....

Kaekenlaasta.. ajatukset ihan solmussa taas :P

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O