Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- ...
- 187
- Seuraava »
Vitsi että sellaiset ihmiset jää paljosta paitsi, jotka ei kuuntele musiikkia. Tai kuuntele musiikkia kovalla. Tai tanssi!
O___o
[q]tobo, 12.8.2006 18:43:
juodakko vai eikö juoda?
[/q]
Sut tuntien toi ei oo ollut ku vaan ihan muodon vuoksi esitetty pohdinta*nauru*
meidän luokan uus likka vaikuttaa ihan järkevältä.
irina tulee laulamaan jokavuotiseen koulun ilmaiskonserttiin. jee! :)
pettynyt olo taas kerran frendiin, joka ei ilmeisesti ikinä opi olemaan rehellinen.
[q]mayah, 3.7.2007 15:27:
Itseasiassa en oo tosta ihan varma. Jos ehdin, ni sitte joo, muussa tapauksessa vasta huomenna ^_^
[/q]
Hei no mut sehä ois kiva, sillä ainaki varmistais sen et _mä_ todella meen huomenna :D
niin ja, että kuinkahan kauan noi yhdet pitää miittinkiä tuolla taukohuoneessa. miun eväät kun on siellä ja on aika nälkä jo.
miksei täällä ole tilattua kopiokoneeseen mustaa väriä? se kun on nyt loppu ja sitä aina eniten menee. kumma juttu.
jännittää.
Koulu on taas alkanut ja arkinen aherrus edessä...mutta tää tuntuu jotenkin hauskemmalta kun koko Kesä töitä puskien!Jännittää nyt kun viikonloppu tulee silloin saa olla ihan vapaa (ainakin melkein *sydän*) Hieno syksy toivottavasti edessä.
*brb*
7 oikein?
mua jännittää..meen huomen taas uuteen keittiöön töihi ja maanantain alkaa oikein kunnol duunit..ja se et illut on viikoloppun..kiva maanantai tulee olee..sit mua jännittää jo nyt lauantai..maaailman eniten*hihu*kiva tunne..
joopas.. nyt ku kerta oon hereillä ni voisin alkaa heittää turhaa roinaa roskiin ja kattomaan mitä vaatteita otan mukaan suomeen ja mitkä lahjotan vaikka punaselle ristille (keräyslaatikko 30m päässä) kivaa ku o sekava unirytmi.. noh jos päikkärit sitte myöhemmin tänään
Oispas kiva ku joku soittas mulle.. mut toivossa on hyvä elää..
[q]Cjet, 2.9.2006 01:58:
---
zenny, 2.9.2006 01:54:
Oispas kiva ku joku soittas mulle.. mut toivossa on hyvä elää..
---
Niinpä.. Sanoo lapamato ja tyytyy siihen yhteen iltaan..
[/q]
ookoo
Pitäs vissii syödä maitohappobakteeritabuja täs muiden lääkkeiden kans...
Hui..tänään aamulla huomasin että ilma oli kylmentyny toosi paljon..Syksy is here! Nyt saa ruveta laittamaan päälle kaikkia ihania vaatteita..syksyvaatteita..ja tunnelmoida valkkaria lipittäen kynttilänvalossa..
Kuulas syksy aurinko on on ihana ja ne hienon värikkäät lehdet..romanttiset iltakävelyt
Kyllä syksy on aivan kiva
Mä en jaksa liikkuu!
Eilisestä jäänyt hyvä fiilis muodostuu siitä, että oli pitkästä aikaa tilanne, jossa yht'äkkiä tiedosti että samassa huoneessa on itseni kannalta joku extra-mielenkiintoinen ihminen, johon on pakko tutustua sekä kasvaakseen itse ihmisenä että kehittyäkseen ammatillisesti.*hihu*[size=7]joo'o, olin myös humalassa.[/size]
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- ...