Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- ...
- 187
- Seuraava »
aamulla viimeinen aika ennen itse h-hetkeä. tuntuu samaan aikaan sekä huojentavalta, että pelottavalta.
En kehtais myydä järkyttävän kuluneita vaatteita kirppiksellä.
Joskus vain kuuntelemalla muita voi kuulla jotain, mitä yrittää itse itselleen sanoa, mutta viesti ei vain mene perille..
Kesä on ohi.
En halua enää ikinä nähdä sitä runkkua
pääsispä pian sinne barcelonaan, hajottaa täällä olo liikaa. aijoo, pitäisköhän käydä sillä sikarilla vai pelata fifa 2006:sta vai pitäiskö vaan ottaa vodkapaukku.
huoh... miten jollakulla voi olla sellanen vaikutus mun ajatusmaailmaan.... kuolasin juuri 2,5h jhonny deppiä valkokankaalta ja silti havahduin huomaamaan jopa kaksi kertaa ajattelevani erästä...
typerää...
[q]Avernian, 20.7.2006 14:24:
Ärsyyntyyköhän joku mun kirjoituksista yhtä paljon kuin mä ärsyynnyn parin toisen kirjoituksista?
[/q]
Voi olla, voi olla ettei Älä anna niiden käydä luonnolle
... ainakaan arki-iltana.
pohdin entistä.. ja sitä edeltävää.. ja Sitäkin edeltävää.. miksiköhän kukaan ei mulle kelvannut..!!
--penni, kiiiiitos--
Onhan ne kaikki hetket olleet todellisia. Mutta ovatko ne unohtuneet?
Uudestaanko uudestaan?*hmph*
Uskon voimakkaasti että kaikki riidat ja murheet ja ongelmat on selvitettävissä, jos vain kaikilta osapuolilta löytyy halua selvitä niistä, ja kykyä kommunikoida asioita rehellisesti. Se on minusta lohdullinen ajatus.
Huudanko niin perkeleen lujaa vai heitänkö kivellä päähän...*senkin*
Ei tuu Canalilta mitää, onneks on Infected Mushroom......
Olispa mulla nälkä et maistuis noi viinirypäleet taas ..
ohh headache.. pitäsköhän juoda vai syödä?*täh**nuotti*
juodakko vai eikö juoda? mistä ton pennin muuten sa tuleeks se postis vai?
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- ...