Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- ...
- 187
- Seuraava »
[q]Ozie, 3.4.2006 07:24:
Clip[/q]
Jep jep. Itellä suht saman suuntasia ajatuksia harvase yö. Siihen vielä lisäät mikään ei kiinnosta, millään ei oo välii ja vitut kaikesta -asenteen ni tulee hyvä soppa ja unet o saletti menetetty. Sit aamulla heräät huonosti nukutun yön jälkeen ja ne ajatukset on vieläki siellä. Why? Eiks unen tarkotus ois nollata ja aamulla olla virkeenä?
Oiski sellanen elämä ku siinä yhessä Adam Sandlerin leffassa, missä se tyttö kärsii muistin menetyksestä ja joka päivä herää pää nollattuna. Se ois helppoa.. [size=8]kai[/size]
*poks**sars**toktok**eiei**pökr*
Ruåtsin koe tänään -> pää ihan jumissa ja tyhjillään. Tänään ei heru pennejä.
[q]Ozie, 3.4.2006 09:15:
Tästä herää kysmys, että kauanko tän suuntasta kehitystä vielä on ennen ku rupee porukalla napsahtelemaan päässä enemmänki? Kohta kaikki kävelee kadulla valkosissa vaatteissa ja pitää jotain plink plink -ääniä.
[/q]
*nauru**Nauru*
Mä voin alottaa jo tänään. Plink Plink
[q]Jocular, 3.4.2006 09:19:
---
Ozie, 3.4.2006 09:15:
Tästä herää kysmys, että kauanko tän suuntasta kehitystä vielä on ennen ku rupee porukalla napsahtelemaan päässä enemmänki? Kohta kaikki kävelee kadulla valkosissa vaatteissa ja pitää jotain plink plink -ääniä.
---
*nauru**Nauru*
[/q]
Naisillahan tämä *sekoaminen taitaa ihan tilastojenkin valossa (joo ja en jaksa mitään linkkiä kaivaa koska nää on mun ajatuksia edelleen) olla yleisempää kun miehillä. Miehet kun omistaa ne putkiaivot (tm) niin ei tarvii ylimäärästä stressata kun osaa tehä vaan yhen asian kerrallaan. Naisen logiikka ja aivot on taas niin monimutkaset että ne onnistuu ajattelemaan asioita ihan liikaa, jolloin ne stressaa joka asiasta. Näin miehet ei ymmärrä naisia ja naiset ei miehiä, mikä on taas aivan oma ajatuksena. Mutta nykyään ei kuitenkaan miehilläkään tuo *sekoaminen ole mitään harvinaista, joten onkohan miehenki putkiaivot liian monimutkaset nyky-yhteiskuntaan? *täh*
*sekoaminen = edellisissä postauksissa kirjoteltua stressin ja muun aiheuttamaan olo tilaa, jota mahdollisesti lääkitään jonkin sortin lääkkeillä.
Eikä sitte oteta herneitä nenään, yritin puhua pahaa kummastaki sukupuolesta yhtä paljon
[q]Ozie, 3.4.2006 09:42:
---
Jocular, 3.4.2006 09:19:
---
Ozie, 3.4.2006 09:15:
---
*nauru**Nauru*
---
Naisillahan tämä *sekoaminen taitaa ihan tilastojenkin valossa (joo ja en jaksa mitään linkkiä kaivaa koska nää on mun ajatuksia edelleen) olla yleisempää kun miehillä. Miehet kun omistaa ne putkiaivot (tm) niin ei tarvii ylimäärästä stressata kun osaa tehä vaan yhen asian kerrallaan. Naisen logiikka ja aivot on taas niin monimutkaset että ne onnistuu ajattelemaan asioita ihan liikaa, jolloin ne stressaa joka asiasta. Näin miehet ei ymmärrä naisia ja naiset ei miehiä, mikä on taas aivan oma ajatuksena. Mutta nykyään ei kuitenkaan miehilläkään tuo *sekoaminen ole mitään harvinaista, joten onkohan miehenki putkiaivot liian monimutkaset nyky-yhteiskuntaan? *täh*
*sekoaminen = edellisissä postauksissa kirjoteltua stressin ja muun aiheuttamaan olo tilaa, jota mahdollisesti lääkitään jonkin sortin lääkkeillä.
Eikä sitte oteta herneitä nenään, yritin puhua pahaa kummastaki sukupuolesta yhtä paljon
[/q]
Nii. Putket. Plink!
Tuntuu ihanalta olla välillä itserakas.
[q]mikkihiiri, 4.4.2006 17:00:
Koska ei ole muuta todellisuutta kuin tämä, jota koemme, ei saa jäädä murehtimaan tapahtuneita tai kadehtimaan muita tai heidän saavutuksiaan.[/q]
Tähän on pakko takertua - mistä tiedät ettei muita todellisuuksia ole? En tietenkään väitä että niiden olemassaoloon pitäisi turvautua tai uskoa, mutta mielestäni niiden olemassaolon mahdollisuus on hyväksyttävä.
Mutta eipä sillä, kaikki mitä sanoit on ihan asiaa: tämä hetki on ainoa mikä on olemassa ja kohta tämäkin on jo menneisyyttä - ja menneisyyttä tai tulevaisuutta elämällä menetät sen ainoan olemassaolevan hetken... Eikä elämässä ole mitään mieltä jos tavoitteena on juuri mikään muu kuin onnellisuus - toiset tietenkin tulevat onnelliseksi auttaessaan muita, mutta itsekästä onnellisuudentavoitteluahan sekin on.
[q]sapeli, 7.4.2006 00:26:
Tähän on pakko takertua - mistä tiedät ettei muita todellisuuksia ole? En tietenkään väitä että niiden olemassaoloon pitäisi turvautua tai uskoa, mutta mielestäni niiden olemassaolon mahdollisuus on hyväksyttävä.
[/q]
En tiedäkään muiden todellisuuksien olemassaolosta tai olemattomuudesta, mutta tällä hetkellä niistä keskusteleminen on parhaimmillaankin metafysiikkaa. Eli muiden todellisuuksien, poislukien siis sen, jossa olemme, todistaminen aukottomasti on nykyisellään mahdotonta. Näin ollen mielestäni niiden olemassaoloon pitää suhtautua skeptisesti. Mutta joo, ehkä täydellinen kielto on turhan voimakas tässä asiassa.
"Vittu miten siistii! UPEETA! Mahtavaa! Parasta!"
Pitäs säästää yli tonni joulukuuhun mennessä, et pääsis viettää joulua Etelä-Afrikkaan *toktok*
Mä haluuuuuuun!!! Mistä mä säästän reilun tonnin...*ding*
ihan poikki 9,5h raskaan työpäivän jälkeen... miks helkkarissa tuolla sataa taas lunta..?
Tää ilta ei vaan voi mennä pieleen! Niin monta tuttua naamaa näkee tänään, että varmasti oon ihan hymyä koko illan ^__^
Ainoo mikä vetää suupielet väärään suuntaan on nää saatanan siiderien uudet maut, yäk :D
Mitä eroa on: puhuu mitä ajattelee / ajattelee mitä puhuu? Eikö molemmissa kuitenkin puhuta mitä ajattellaan ja ajatellaan mitä puhutaan, koska jos ei ajattelisi niin ei varmaankaan pystyisi puhumaan mitä ajattelisi???!! Äääh, mulla niin kummalliset ajatukset
tekis mieli mättää eräitä turpaan niin paljo ku lähtee ja antaa tulla muutenki täydeltä laidalta SAATANA SENTÄÄN.
*toktok*
Olenko tyytyväinen elämääni tällaisena kuin se on? Olenko valmis muutokseen? Olisiko yksi tietty muutos sellainen minkä haluan? Olisiko se jotain mitä tarvin? Olisiko se minulle hyväksi?
Ja jos kyllä, niin tulisiko se muutos sittenkään? Kannattaako sitä toivoa? Kannattaako sitä haluta? Kannattaako siihen varautua?
mistähän mun kannattas siivous alottaa
[q]Juhgu, 3.5.2006 02:50:
Currynmakuisia pikanuudeleita, anyone?
[/q]
Böö.
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- ...