Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Auuh, rupee pikkuhiljaa tuntuun lihaksissa eiline helevetti. :P

Mä olin tasan vuosi sit hemmetinmoises kännis/krapulas ja tärisin sängys. Ja mun ja systerin ja sen duunikaverin paidoilla oli Bailey's-tahroja. Lol. Voi muistoja :)

Nii enhän mä oliskaan halunnut nukkua.
Koko yö meni hemmetin huonosti nukkuessa eikä asiaa helpottanu herää hieman vajaa viis ja todeta että unta ei löydy ku vasta lähempänä kuutta = parempi vaa nousta ylös nyt, koska kuudelta olisin todennäköisesti erittäin väsynyt.
Ärsyttää.

Niin paljon ajatuksia. En viitsi niitä edes pukea sanoiksi.

[q]sapeli, 4.12.2009 08:46:
Tai sitten jätät kämpän vähän sekaiseksi. Aina on vaihtoehtoja.
[/q]

Oli pakko siivota. Oisin jättänyt hieman sekaiseksi, ellei mun äiti ja isä ois menos sinne huomisesta lähtien muutamaks päiväks (ku niillä putkiremppa ja ovat ns siirtolaisia nyt, eh). No, josko oppisin tästä jotain

[q]Avernian, 20.7.2006 14:24:
Ärsyyntyyköhän joku mun kirjoituksista yhtä paljon kuin mä ärsyynnyn parin toisen kirjoituksista?
[/q]

En mä ainakaan ärsyynny sun kirjotuksista, eli ei

[q]jesus, 17.9.2006 13:02:
Hyvin sanottu!

Melko lailla puit tossa sanoiks myös mun fiilikset täl hetkel..
[/q]

joskus siis näköjään mäkin osaan sanoa jotain, minkä joku ymmärtää.

ajatus ei meinaan kulje, kun on nukkunut 2,5h viime yönä. tai siis aamupäivällä. raah.

Tän päivän horoskooppi.

VESIMIES 21.1. - 19.2.
Läheisesi haluaisi heittää pyyhkeen kehään eräässä asiassa. Kannusta häntä jatkamaan muistuttamalla, että lopussa kiitos seisoo.

jaa?

välil on vaa sellanen olo, että on epäonnistunut. Kun kaikki haaveet, unelmat ja suunnitelmat menee murskaksi, kun ei pystynyt pitämään niitä ehjinä...

Suunnitteilla olis parempi työpäivä.

Tulin taas riskillä aikasemmin töihin, aattelin koklaa jos saisin tehtyä ne asiat, mitä piti tehä jo eilen.

Saas nähä.

Edit. Mitä mä oikee luulin?

[q]Arsk4_, 23.12.2009 22:21:
---
Freja, 23.12.2009 22:17:
Kaipais hellyyttä.

---

Siinä tollanen hellä nalle
[/q]

Aaaawwwwwwwwwwwwwwwww

[size=1]EI KELPAA. igor.[/size]

No voi vitsit oikeesti.

Emmä oikee tiiä et mitä mietiskelis. Kunhan vaa ajatukset juoksee. Tapahtuispa jotain kivaa ja pian.

Hmm. Pitäisköhän sittenkin etelänmatkan sijaan suuntaa Englantiin?

Hmh.
Joo.
Tirsk.
Reps.

Tulis ja olis jo Provinssi *sydän*

Sain hyvät naurut, kun ajattelin kadonnutta pipoani.

Tänään nimittäin menin bussilla löytötavaratoimiston ohi, ja mietin et mä voisin kysellä sieltä vaikka josko piponi heillä olis.
Mut mitä mä sinnekin sanoisin?

"Moi, mä oon kadottanut mustan pipon 22.10 Helsingissä, en osaa tarkemmin sanoa missä."

Tiskasin just ja vedin liinalla ja vaikka millä tököteillä tuon keittiön, niin että nyt se ihan kiiltää. Mut ny tuli si nälkä, mut en raaski laittaa ruokaa kun sitten paikat heti sotkeentuu

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O