Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

[q]sapeli, 14.11.2007 08:48:
Toi kuulostaa vähän siltä että sulla vois olla kiinalaisen lääketieteen mukaan "wind cold"
http://www.holisticonline.com/Remedies/Flu/cold_chinese-medicine-for-cold.htm

Noi parannuskeinot nyt ei sano juuri mitään, mutta esim. sauna näyttäisi kuuluvan neuvoihin Luulen että kaikki mikä lisää verenkiertoa ja nostaa kehonlämpöä vois olla hyviä vaihtoehtoja - oliks sulla eilen lämmin liikunnan jälkeen?
[/q]

Hitsi ku oliskin sauna
Liikunnan jälkeen oli kyl lämmin, vasta kuuman suihkun jälkeen alkoi tulemaan viilee. Yöt nukun kahella peitolla, flanelliyöpaita päällä ja villisukit jalassa.

Pitää keskittyy toho linkkii paremmal ajal, tänks! :)

Hirveesti näköjään päässä liikkuu ajatuksia. Pettymistä, vitutusta, vihaa, katumista.
...Kai siellä jotain hyvääkin liikkuu.

Ei pitäs luottaa vähääkään jokaiseen vastaantulijaan.

[q]lostgone, 17.10.2007 16:17:
6 puudutuspiikkiä, 2 viisaudenhammasta ja puolitoista tuntia myöhemmin kuulostan pikkuhiljaa Jörn Donnerilta ja näytän leuan kohdalta Samu Haberilta. Suurin taisteluni tänään on olla syömättä kieltäni.*justjoo*
[/q]

Auts Tuo Samu Haberilta näyttäminen menee kyl jo aika pahaks

Tsemppiä (siihen varsinkin, ku puudutus lakkaa)

Mä saan veronpalautuksia joulukuussa ihan mukavan summan.

En tiedä vieläkään, mitä teen rahoille! Mä joko ostan "jotain kivaa" tähän kämppään, tai sit lähden Aasian suunnalle lomalle. Ressaavaa, kun en osaa päättää. En yhtään tiiä, kumpi ois parempi vaihtoehto.

Hmm. On täs ny viel pari kuukautta aikaa miettiä, mut sekin aika kuluu harvinaisen nopsaan. Kaikkee sitä kans pitääkään miettiä.

Tää on taas niitä päiviä kun tarvis miehen vierelleen.

Tai ainakin tähän koneen ääreen tekemään ne asiat, mitä mä haluaisin mun koneelle ja netille tapahtuvan :D

Menit sitte kertomaan. Se kyl selitti monta asiaa, miks mulle on moikattu oudosti, tai ei oo kutsuttu paikkoihin, missä yleensä ollaan oltu. Ei enää kerrottu asioita. Mä tavallaan tiesin, et sä kertoisit sen ennemmin tai myöhemmin, mut jotenki on vaan outoa kun se sitten kävi ilmi. Ja ei, mä en oo kertonut, enkä kerro.
En oo uhka, ehkä se joskus ymmärtää.

Outo olo. Tänään oli visiitti Hämeenlinnaan vanhempien uutta kämppää kattomaan. Sain sinne avaimen sen tyhjän renkaan tilalle, mistä viikon alussa poistin lapsuudenkotini avaimet.
Oli kiva, kun äippä oli tehnyt ruokaa, ja juotiin punkkua. Otin ensituntumaa uuteen "kotiin", ja Hämeenlinnaan. Koko paikasta jäi tosi hyvä olo. Asunto oli hyvä, kiva, mukava, toimiva, hyvällä paikalla, vaikka mitä. Ja mikä parasta, vain alle tunnin junamatkan päässä Helsingistä. Pääsen useemmin käymään siis vanhempieni luona :)
Ainoo, mikä otti sydämestä, oli iskän saama puhelu. Eräs perhe teki tarjouksen, johon äippä totesi että "anna mennä vaan." Ja niin mun lapsuudenkoti meni, lopullisesti. Jotenkin oli miettinyt, ja salaa toivonut, ettei se menisi kaupaksi, ja itse voisin sen ehkä sitten lopulta ostaa, tai JOTAIN.. Mutta sinne meni. Hyvin tyhjentävä siis oli tämä Hämeenlinnan reissu.
Aika haikee olo.

Voi jumaliste. Just sain revittyä sukat jalkaani. Mä joudun oleen näissä sukissa seuraavat 35 tuntia. Yyyhh *pökr* Ja "puristaa oikeasta paikasta", jepjep Pikemminkin ahdistaa. Mut kai tää on sen arvosta.

[q]mayah, 3.7.2007 15:22:
Harmi, et on jo suunnitelmia illaksi.
[/q]

Oot menos salille, eikö?

(Mä oon menos lonkerolle tai siiderille toho paikallisee :D)

[q]Zeratul, 14.1.2008 20:44:
---
Freja, 14.1.2008 13:03:
Mistä näitä idiootteja sikiää??? EN KESTÄ.

---

Samasta paikasta ku meitä ällistyttävän älykkäitä?! HAJOO SIIHEN!

---
Rubicon, 14.1.2008 20:23:
Haluan sen ihanan pojan nyt!

---

Heiiii, mäki haluun sen ihanan tytön nyt! Jos sä tiiät missä niitä pidetään vankina nii voidan yhessä lähtee pelastaa!
[/q]

hei mä en tajuu miks mul ei tollaset quotet näy, mis quotataan jotakuta toistakin. Saman huomasin tuol valokuvausvääntötopikis.
------

Mä ajattelen ihan liikaa ja hajotutan itteni sillä ajattelulla.
Miks kaikki vaa menee pois? :D Kesään on pitkä aika, annan olla, huoh.

[q]sapeli, 24.4.2006 16:18:
Olenko tyytyväinen elämääni tällaisena kuin se on? Olenko valmis muutokseen? Olisiko yksi tietty muutos sellainen minkä haluan? Olisiko se jotain mitä tarvin? Olisiko se minulle hyväksi?

Ja jos kyllä, niin tulisiko se muutos sittenkään? Kannattaako sitä toivoa? Kannattaako sitä haluta? Kannattaako siihen varautua?
[/q]

Mistä lähtien sä oot alkanu salakuunteleen mun ajatuksia?

[q]Cloud, 24.3.2010 19:39:
---
Freja, 24.3.2010 18:36:
Hmm, s-marketeissa maksaa muovikassi nykyään yhtä paljon kuin paperinen. biokassi myös samanhintainen. Saiskohan tää ihmisiä vaihtaan parempiin vaihtoehtoihin? :)

---

Eli kangaskasseihin ja reppuihin yms. joita ei tarvi joka kertaa ostaa?
[/q]

Miten jotenkin aattelin et joku lähtee tästäkin nillittään. Tiekkö, on olemassa ihmisiä, jotka ei niitä kangaskasseja tai reppuja käytä. Tiedät sen ihan hyvin.
Ja kyllä, minä itse käytän kangaskasseja, ja joskus sen jäädessä kotiin ja isojen ostosten yllättäessä käytän paperikassia.

En jaksais vääntää, et säkään.

[q]and3rs, 24.3.2010 20:58:
---
Freja, 24.3.2010 18:36:
Hmm, s-marketeissa maksaa muovikassi nykyään yhtä paljon kuin paperinen. biokassi myös samanhintainen. Saiskohan tää ihmisiä vaihtaan parempiin vaihtoehtoihin? :)

---

Viime vuonna julkaistiin tutkimus, jossa todettiin muovikassin olevan kuitenkin se ympäristöystävällisin vaihtoehto (googleen optikassi-tutkimus niin löytää tietoa).
[/q]

Uuh, mielenkiintonen tieto, kiitos siitä, mut viel korjaus siihen että uusiomuovikassi oli se ympäristöystävällisin, eli kierrätetty versio muovikassista. [size=10]
Viel vähä huomioo siihen, että siinä tutkimuksessa olleessa taulukos oli
Taulukko: Eri elinkaarivaiheiden kontribuutio kokonaistulokseen keskimääräisillä lähtötiedoilla. Lisäksi esitetty ilmastovaikutusten vaihteluväli (95 % luottamusväli). Muista taulukoista poiketen tulokset on esitetty yhtä kassia kohden, joten niissä ei ole huomioitu kassityyppien erilaista käyttökertojen lukumäärää.
[/size]

Alkuperäseen postaukseeni, oon silti ilonen, että kaikki saman hintaisia nykyään (paitsi se kangaskassi oli kalliimpi tietty).

Hm.

ostaako nyt 40D (matkarahoja käyttäen) ja kuvata sillä reissussa, VAI jättää 40Dn osto toiseen kertaan, käyttää ne 800e siel reissus "johonkin kivaan" ja kuvata si filmijärkkäril ja digipokkaril maailman mantuja?

kas siinä mulla pulma. Molemmista löytyy hyviä ja huonoja puolia. En tiiä :(

Oonkohan mä tulos kipeeks vai miks mul on koko ajan iha kylmä?
Oon pukeutunut lämpimästi, mut mua vaan kylmää ja sormetkin on kohmeessa. Tätä on jatkunu jo varmaan viikon. Pakko olla koko ajan kuppi kuumaa teetä hollilla, että edes jotenkin lämpimänä pysyisi.

[q]Zeratul, 24.11.2007 11:03:
Meinaatko nyt ihan tosissas ettei mun idea oiskaan nii huono ku luulen? :D ooämmgee

Tolle siittiölle pitäis olla joku tautinen versio joka ois väriltään joku oksennuksen vihree tai muu vastaava yhteyteen täysin sopimaton.
Oiva tapa kamppanjoida vaikka kumien käytön puolesta. Mukaan tietty 1kpl kumia ja semmonen pieni valistusvihkonen.
[/q]

No ihan salee joku tollasii ostais! :D

:D

hyvin alkaa tää mun tuuraus.

Vastaan puhelimeen.

Asiakas: "tavoittelin henkilöä xx xx."

Minä: "Hän on tällä hetkellä palaverissa, mutta oon täällä tuuraamassa niin voin auttaa parhaani mukaan."

A: "okei, ku mul o tällane ja tällane juttu ja xx xx on laittanu mulle mailia ja täs o oudosti näin ja näin ja mitä mä teen sit ku mä halusin ton tuplana ja ymmärsiköhän xx xx nyt väärin?"

M: "ömm.. (pitkä hiljaisuus ja "MITÄ VITTUA TOI MEINAA") Jos mä jätän tänne xx xx:lle viestii että soittaa sulle?" :D

Ehkä seuraava menis jo paremmin, tai si tää menee vaa siihe et "mä laitan yhteydenottopyyntöä" :D

[q]sapeli, 26.9.2008 10:46:
---
LiiNa, 25.9.2008 08:16:
Oonkohan ollu liikaa töissä, kun rupeen unenpöpperössä tiliöimään ajatuksia ja tekemisiä..

---

Mä kans näen päiväunilla lähes poikkeuksetta unia rahtikirjoista ja logistiikkaongelmista
[/q]

ja mä näin viime yönä piiiiiiiitkästä aikaa unta töistä, joka liittyi yhteen juttuun joka mua todellakin eilen rupes vituttamaan. huomaa, että ajattelin sitä vapaa-ajallakin... Muuten oon onneks oppinu jättään työt töihin.

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O