Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Moon iha blondi ja mun pääkallo näkyy!

Onneks huomenna saa taas tukan takasin. Näytän ihan pyhäkoululaiselta. :D

[q]mini_mi, 3.8.2009 06:15:

... tai sitten pakonomaiseen aina-positiivisena-olemiseen. :)
[/q]

No tuota en kyllä tunnista itsestäni, kuten ei mut tuntevatkaan. :) Näissä on ero.

Miksi pitää välillä olla niin armoton itselleen? Miksi ajatella, ettei riitä, ole tarpeeksi? Onko se tää oravanpyöräyhteiskunta, joka tähän noidankehään ajaa? Onko se menneisyys, joka kummittelee?

[q]KooKie, 11.3.2008 21:39:

Virtual one?
[/q]

Sekin on jo paljon, kiitos.

Oh my - enää 19 päivää, 19 tuntia sekä 5 minuuttia että tämä tyttö istuu lentokoneessa määränpäänä Singapore-Malesia-Sumatra *pökr* *sydän*

Käsityöläiselle elanto omin käsin väkerretyistä töppösistä ja minulle hyvä mieli :)

pilluhan se on aina mielessessä mut juodaan tää
lasolipullo nyt ensin
näin se ikuinen loma toimii

Hmm... Jos vampyyreillä ei enää veri kierrä (kun sydänkään ei lyö), silloinhan niillä joko ei ole koskaan erektiota, tai sitten niillä on aina erektio.

Hmm... Jos vampyyreillä ei enää veri kierrä (kun sydänkään ei lyö), silloinhan niillä joko ei ole koskaan erektiota, tai sitten niillä on aina erektio.

Niillä on kuolon kankeus =P

Veikkaan vaan, että se kylmä elin tai kumpikaan reikä ei ois kauheen houkutteleva. Mut ainakin ne panee niin nopeesti, että kitkaa tulee =D

niinku kirjotin just tonne tunkiolle maailma topikkiin

nautin elämästäni, pidän elämästäni, rakastan

nyt olis kiva nähdä hyvää unta

tuleex se penni postissa vai miten?

mä tartteen see

tilillä on 14 senttii

enää muutama kymmenen tuhatta ajatusta ja voin lähtee ruokakauppaan

Oikeastaan riittämättömyyden tunteen aiheuttama ahdistuneisuus on Happy Problem™ koska silloin tietää ettei ainakaan ole liian helppojen asioiden kanssa tekemisissä ja mahdollisuudet alittaa itsensä vähenee.

Jee, tänään meni vain yksi (puolen litran) kupillinen kahvia töissä - olen siis näköjään saanut nukuttua tällä viikolla vähän paremmin kuin viime viikolla.

Plus nyt on oikeasti mahiksia päästä päikkäreille kunhan kotiin pääsen!

Ajatukset on tänään jossain ihan muualla kuin töissä.

lääkäristä selvitty, pääsen illalla saunomaan ja sit kuluttamaan juomaliput kaupungille

Tulis jo lentolipusta rahat takaisin, jotta sais ostettua oikealle päivälle liput, jotka tietty on 60€ kalliimmat

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *sydän*

Jänskättää

Saako udella, mikä jänskättää? Saat toisenkin pennin tarvittaessa siitä ajatuksesta :)

Pitkästä aikaa on semmoinen tunne että kaikki on mahdollista.
Vähän samanlainen fiilis kuin joskus 1984 Lampinsaaressa kun koitin kuumeisesti polkea Vihannin tietä kolmipyöräisellä perhettäni pakoon ja kohti suurta maailmaa. On mulla varmaan sen jälkeenkin ollut tämmöinen fiilis, mutta toi kerta tuli nyt elävästi mieleen. Syytän kuumetta.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *sydän*

Jänskättää

Kannattaa aina pitää vihreä mukana tärkeissä keskusteluissa.

O