Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Koskakohan mun uudet kuulokkeet mahtaa tulla? Toivottavasti ovat hyvät? No ei ne niin huonot voi olla kun mun tällä hetkellä omistamani.

[q]äm:
'Lihava' on fakta ihmisestä siinä missä 'pitkä', 'laiha', 'silmälasipäinen', 'vaalea' ja 'tumma'kin. Miksi sitä pitää varoa käyttämästä?[/q]

Monella sanalla on jonkinlainen tunnelataus sen lisäksi että ne olisivatkin neutraaleja sanoja joilla asiantilaa voi objektiivisesti kuvailla... Harvaa haukutaan laihaksi, mutta useaa on haukuttu varmasti lihavaksi. Toinen oikein klassinen esimerkki on sana homo - tarkka ja asiallinen sana, mutta kalskahtaa monen korvaan haukkumasanana.

Jumittaa

Siinä tais tulla jo kokonaisella sentillä

[q]sapeli:
Monella sanalla on jonkinlainen tunnelataus sen lisäksi että ne olisivatkin neutraaleja sanoja joilla asiantilaa voi objektiivisesti kuvailla... Harvaa haukutaan laihaksi, mutta useaa on haukuttu varmasti lihavaksi. [/q]
Juu, kiitoksia vaan vastauksesta. Lenellä taisi olla joku vastaava kommentti, pistin jo elämää helpottavan I-nappulan takaisin päälle, en tarkalleen muista.

Ei sillä, ettenkö itse tajuaisi asian laitaa. Siksi se ei ollut tyhmien kysymysten joukossa, vaan hetkellisissä ajatuksissa.

Ps. Terkkuja kaikille läskeille homoille!

Lisää tälläsii päivii ku hymyilyttää vaikka sataa

[q]Fyraett:
---
hemuz-:
Lisää tälläsii päivii ku hymyilyttää vaikka sataa

---

Ei stna ei kai tuol sada :( pitäs ehkä aukasta verhot
[/q]

No ei onneks sada enää

Naapureilla hipat käynnissä ja musana kuuluu jotain Caateria...*juonittel* jos virittäis monitorit tulille ja pistäis hieman kiksua kehiin!

[q]Airvision:
Naapureilla hipat käynnissä ja musana kuuluu jotain Caateria...*juonittel* jos virittäis monitorit tulille ja pistäis hieman kiksua kehiin!
[/q]
SPEEDCOREA!

[q]nomic:
---
Airvision:

---

SPEEDCOREA!
[/q]

-hhhmmm....ei oikein iske mun musamakuun rankasin kyllä eilen hieman kiksulla *piis**joo**hih*

Miten kukaan voi ymmärtää toista jos meistä kukaan ei oikeastaan ymmärrä edes itseään täysin?

Saanko minä sata penniä jos kerron sata ajatustani

"Silloin oli lähellä etten kuollut" -topic pisti rattaat rutisemaan:

Silloin oli lähellä, että en kuollut ----------> kuolin kuitenkin.
Silloin oli lähellä, että kuolin ---------> jäin henkiin.

Että niinku täh? Mikä siinä oikeastaan oli lähellä?

Ymmärtääksesi ajatukseni pointin, voit ajatella myös näin:

Silloin oli lähellä, etten tullut ---------> vaan tässä olen kuitenkin!
Silloin oli lähellä, että tulin ----------> vaan enpäs tullutkaan.

Logiikkani mukaan kaikkien tohon topikkiin vastanneiden pitäis olla kuolleita.

[q]äm:
"Silloin oli lähellä etten kuollut" -topic pisti rattaat rutisemaan:

Silloin oli lähellä, että en kuollut ----------> kuolin kuitenkin.
Silloin oli lähellä, että kuolin ---------> jäin henkiin.

Että niinku täh? Mikä siinä oikeastaan oli lähellä?

Ymmärtääksesi ajatukseni pointin, voit ajatella myös näin:

Silloin oli lähellä, etten tullut ---------> vaan tässä olen kuitenkin!
Silloin oli lähellä, että tulin ----------> vaan enpäs tullutkaan.

[/q]

Hykerryttävää ajatuksenjuoksua! Ehdit artikuloimaan sen, mitä olin jo jonkin aikaa tiedostamattani ihmetellyt tuon topicin nimessä.

[q]
Logiikkani mukaan kaikkien tohon topikkiin vastanneiden pitäis olla kuolleita.
[/q]

Et kai itse ole missään vaiheessa ennättänyt vastata ko. aiheeseen? Se mikä on loogista, on todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin myös tuleva tapahtumaan. *puistattel*

jos ajatus voisi tappaa niin mä oisin tehny paljon murhia viimeisen 30min aikana..

Käynks mä täällä usein.*eiei*

Niin paljon tekemistä (vaikkakin suurin osa ihan vaan omaa kivaa *iloinen*), niin vähän aikaa (koska siitä menee suurin osa nukkumiseen *iloinen*)

Teinpäs pahan drinkin

Olin niin jo menossa torstaissa että jo huomenna pääsis "Saunomaan" mutta kun ei.. Pitääpä soittaa kavereille taas dynaamisesta illasta..

Mietin tässä juuri, että miten tulee onnistumaan viikonlopun pippalot...kauhea määrä porukkaa olisi kyyditettävänä, eikä ajoreittikään ole aivan selvä vielä..Toivottavasti hommasta selvitään sen pahemmitta kommelluksitta.

Voi kristus, että kiristi taas pipoa, kun dösässä oli karjuva kakara. Onnellinen isäkin vaan hymyili kaikista ylpeintä "kyllä meidän pauliinasta/petteristä lähtee sitten kova ääni" -hymyään ja katseli ympärilleen, että kai kaikki kuulevat. Terkkuleita vaan: ei voinut olla kuulematta.

Jos kerran pennut on suunniteltu suhteettomien suurien päidensä ja suurten silmiensä kanssa hellyyttämään ihmiskuntaa ja saamaan meidät lisääntymään, niin miksi tämä keksintö nimeltä ihmislapsi on pilattu niin helvetillisellä äänellä? Voisiko uusiin malleihin rakentaa vaikka punaisen vilkkuvalon päähän äänimerkkien sijaan?

Korvien läppätoiminnon puuttuminen yhdistettynä tähän ääneen on selkeästi suunnittelijaltaan joku pahana päivänä suunniteltu pila.

O