Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- ...
- 187
- Seuraava »
Pelottaa etten tuu toimeen uuden duunikaverin kanssa. Sen kanssa pitäis kuitenkin tehdä niin paljon yhteistyötä et nihkeet välit ei olis kovin suotavia. Tänään ekaa kertaa sama vuoro, ja voi helvetti et oli vaikeeta. x(
Sattuu sydämeen, eli vituttaa. Onneks on paljon tekemistä niin ei ehdi asiaa miettiä.
Mähnä.
Vituttaa herätä.
Vois ostaa tänään hiusväriä. En vaa tiiä minkä väristä ostais.
Ainakin tässä työssä oppii valehtelemaan sujuvasti (lying by omission), ja tekemään pelotta vaikeitakin puheluja. Niin kauan kun ei itse ole mokannut
johan on ihmissuhdekoukerot taas vaikeita..
Ois voinut olla hyvä ajatus mennä nukkumaan siinä vaiheessa, kun silmät pysyivät vielä sen verran auki että näki eteensä. Evoluutiolle kiitos langattomasta ja kannettavasta, onneks oon jo valmiiks sängyssä niin ei tartte kun heittää omppu yli laidan ja nukahtaa.
Nyt iski ensimmäistä kertaa haikea olo kun pakkailee tavaroita matkalaukkuun ja säkkeihin ja tajuu että lähtö on ihan ovella.
Jos mä siirrän ton tonne ja ton tonne, mä saan hyvin tilaa tonne. Toi olis kivempi toisel seinäl, vois senkin ehkä siirtää.
Hmm, makkariin vai olkkariin...
Tuunkohan ma enaa takas Suomeen...
Miks lenttiksen pitää olla näin vaikeeta ja miks omat hermot on ihan riekaleina vaik ne ei sais olla :(
vituttaa vastuuttomat ihmiset jotka sanovat yhtä ja tekevät toista, ovat aina myöhässä ja joiden sanaan ei oikeasti pysty luottamaan. kuolkaa pois, tai ainakin pysykää kaukana minusta!!
Tahtoisin muualle tästä kaupungista, koko maasta. Menee elämä hukkaan täällä.
Kipeenä sohvalla maatessa olis kiva maata kainalossa.
Onneks on paljon tyynyjä.
Mitäköhän sitä uskaltais siivota tähän aikaan illasta?
miks kaikki ei voi mennä niinku kaikille osapuolille ois helpoin.. onko pakko yhden osallisen olla nii jääräpää ettei kellään muulla oo kivaa.. *toktok*
Lähtö ovella. Haikeet ja samalla hieman nihkeet fiilikset mutta silti odotan innolla. Epävarmuus että onko ratkasut oikeita kalvaa pahasti. Vielä ku pystyis nukkumaan.
vittu mikä darra!! :(
iskipä yllättävä himo päästä tsekkaamaan uus kuubalainen baari erottajalla. pitänee poiketa viikonloppuna mojitolle, mmmh..*slurps*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- ...
- 187
- Seuraava »