Unet ja muut houreet
- « Edellinen
- 1
- ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- ...
- 67
- Seuraava »
Oon jo monesti nähnyt unta harrastavani seksiä klubbarilaisten kanssa sitten kun näkee näitä ihmisiä bileissä on jotenki vaivautunut olo kun se tuntuu aina niin todelliselta
Aika spooky toi unihalvautuminen
hurjin uneni jonka olen nahny on se etta olen kuun kamaralla ja ilman kenkia. katson tellus planeetalle ja tunnen aivan alyttoman tilantunteen ja loputtoman avaruuden ymparillani! jotain aivan hullua.. lisaksi katson varpaitani jotka on kuuhiekassa ja tunnen sen tomun kylmyyden selkarangassa asti, mutta se milta tosiaan maapallo nayttaa sielta kaukaa tuntuu aivan aly mahtavalta! uni kylla painui mieleeni pitkaksi aikaa.. ja se etta uni tuntui niin todelta..
..mika lienee halvaus tuo uni nyt olikaan, mut lisaa sellasia unia! ;)
-J
näin 3 yötä sitten unta että porukat hommas australianterrierin lisäksi Mini-villisian, se vaan juoksenteli takapihalla ja chargeili kaikkia ihmisiä päin. Heräsin sitte omaa johonki hihitykseeni ja rupesin uudestaan nukkumaan, tän jälkeen näinki toisen unen jossa olin jossai ihme selviytymispelissä joka alkou louvresta ranskasta ja loppu helsinkivantaa lentokentälle :o
Lapsuudesta kans muutama outo uni muistissa, esm: Joku työns mua lastenvaunuissa ja ammuskelin ihmisiä sieltä revolverilla.
[q]inneah, 10.1.2006 19:48:
Oon jo monesti nähnyt unta harrastavani seksiä klubbarilaisten kanssa sitten kun näkee näitä ihmisiä bileissä on jotenki vaivautunut olo kun se tuntuu aina niin todelliselta
[/q]
Heh, toi on aika hyvä
Näin TAAS unta klubbarilaisesta
mut tää oli vaan jotenki outoa koska tietääkseni tää ihminen on homo ja meillä kumminkin oli pientä säätöä tuossa unessa *tirsk**whaat*
[q]inneah, 16.1.2006 17:15:
Näin TAAS unta klubbarilaisesta
mut tää oli vaan jotenki outoa koska tietääkseni tää ihminen on homo ja meillä kumminkin oli pientä säätöä tuossa unessa *tirsk**whaat*
[/q]
Joo, mä oon kans nähny noita unia, missä on peliä homojen kanssa.
[q]satumetsä,
[/q]
Miks tälläsii tulee??? *eikä* liian outoa ja joskus ahdistavaakin...
[q]inneah, 16.1.2006 21:14:
---
satumetsä,
---
Miks tälläsii tulee??? *eikä* liian outoa ja joskus ahdistavaakin...
[/q]
Niinpä! En kyllä yhtään keksi mistä ne vois johtuu... *eikä*
otin vähän asiasta selvää ja ei tää tyyppi nyt sit näköjään ookkaan homo,hups!!!
.....joten nukkumaan
Jokapäiväset unihalvaussetit alkaa jo vituttamaan. Onneksi viikko neurologin aikaan. Vaikka tuskin ne mitään saa selville.
Tuossa 10 vuotta sitten (itse en kyllä tapahtumasta mitään muista) kuumeessa olin niin porukat vaan aamulla ihmetteli et miksi olin keskellä yötä seissyt keskellä keittiön lattiaa? Seuraavaksi olin lähtenyt juoksemaan niitä päin ja siinä sitten hypännyt niiden sänkyyn huutaen että hyppään maailma yli. On tainnut vanhukset hieman pelästyä
Kohtalaisen monipuolinen ja hyvä unientulkintasaitti
http://www.dreammoods.com
Mm. yks yö nähty "Kauko Röyhkä pistää avatulla klemmarilla poskeen ja kaveri tuo eteiseen pussillisen eläviä lepakoita" sai ihan uuden merkityksen. Kaukoa sivuilla ei selitetä, mutta muuten aika selvää kauraa.
ääk. Näin unta, että Frank Begbie ja Sick boy ahdisteli mua. *täh*
Näin taas humanoidiunta, varmaan tuhannes ellei jopa sadas kerta.
http://www.nanomessiah.com/alien-nanotechnology/images/alien_grey_dude.gif
[q]domi, 16.1.2006 22:34:
Jokapäiväset unihalvaussetit alkaa jo vituttamaan. Onneksi viikko neurologin aikaan. Vaikka tuskin ne mitään saa selville.
[/q]
Meitsilläkin oli joskus kauan sitten noita. Helvetin vittumaisia.
Mä nään monesti unta että herään omassa asunnossani tai vanhalla porukoiden kämpillä. Herään unessa aina vaan uudestaan ja uudestaan kunnes herään oikeasti.
[q]alek száhala, 18.1.2006 16:38:
---
domi, 16.1.2006 22:34:
---
[/q]
Totta, fiilikset siitä et sun pitää kamppailla et saat herättyä tai muuten tukehdut/hukut, on aika arsesta. Nykyään ei oikein uskalla päivällä nukkua pahemmin, silloin ne tuntuu olevan herkimmillään.
[q]inneah, 16.1.2006 22:31:
otin vähän asiasta selvää ja ei tää tyyppi nyt sit näköjään ookkaan homo,hups!!!
.....joten nukkumaan
[/q]
Hitsi, kyl nää mun unen tyypit on aitoja homoja. Mulla on sit varmaan joku piilevä perverssio niitä kohtaan.
Noh en tiiä. *täh*
[q]domi, 18.1.2006 17:19:
---
alek száhala, 18.1.2006 16:38:
---
domi, 16.1.2006 22:34:
---
---
Totta, fiilikset siitä et sun pitää kamppailla et saat herättyä tai muuten tukehdut/hukut, on aika arsesta. Nykyään ei oikein uskalla päivällä nukkua pahemmin, silloin ne tuntuu olevan herkimmillään.
[/q]
Heps! liityn joukkoon iloseen.Mua vaivaa sama vaiva. Voiko tohon saada jotain hoitoa? ei noi mukavia oo varsinkin sit jos alkaa tulee monta kertaa yös....
Eli nähtävästi sitä nyt sitten olen yksinäni (taas kerran) täällä klubituksessa ja mietin tekemistä kun idlaaminenkin alkaa maistumaan jo puulta..
Näin sairaana (*nuha*) on muutenkin aika tuskaa yrittää olla "tässä maailmassa" ja tajuta jotain, niin ajattelin pistää kerrankin jotain outoa tänne..
Eli tuli nyt ekana mieleen omat kuumehoureet.
Oon ollu useamman kerran yli 40:n asteen kuumeessa ja normaalisti siinä lämpötilassa aivot eivät toimi kovin hyvin ja alkaa näkemään outoja juttuja. Vähemmällä lämpötilalla ne houreet tulee yleensä unissaan, mutta noin kovassa kuumessa sitä on enemmän tai vähemmän unessa koko ajan.
Normaalisti kuumehoureeni ovat aika lailla samanlaisia ja ne koostuvat erilaisista sarjoista.
Yleisin sarja on, että jokin, jonka täytyy olla suora ja kova, alkaa muuttumaan ryppyisemmäksi ja ryppyisemmäksi.
Yleisimmän sarjan paikasta kilpailee lähes yhtä menestyksekkäästi perspektiivin muuttuminen. Silloin tuntuu kuin olisi kamalan kaukana ja näkisi kaiken suurempana, esimerkiksi katsoo kerrostalon katolta todella isoa huonetta. (Tämä efekti tulee myös jos chattaa liian myöhään väsyneenä ja tuijottaa tekstiä liian pitkään.. *nauru*)
Harvinaisin näistä houresarjoista esiintyy aika kovassa kuumeessa ja on huomattavasti harvemmin tapahtuva. Itseasiassa aika mielenkiintoinen: Jossain esineessä on jokin ominaisuus jonka havaitsee "väärällä" aistilla. Esimerkiksi Pallo, jonka kovan/pehmeän pinnan kuulee, värit haistaa ja vaikka lämmön/kylmyyden näkee.
Yleensä tulee nuo kaksi ensinmäistä puolihereillä yhdistettynä ja siitä seuraa mielenkiintoista: Olin peiton alla lepäilemässä kun huomasin miten huone kasvoi suuuuunnattoman kokoiseksi aukeaksi jonka se kivikovan turvallinen peitto peitti lähes kokonaan. Sitten se alkoi aaltoilemaan ja se tuntui hirveän ahdistavalta ja lopuksi se meni ihan kovaksi rypyksi, niinkuin lasinsiruiksi se peitto ja sitten sitä havahtui.. *hääh*
Kaikista pahin houre kyllä tapahtui jouluna 1987 kun olin 41,9:n asteen kuumeessa aivan sekaisin ja olin samassa huoneessa missä oli undulaatit lakanan alla "nukkumassa" ja vielä vähän väliä siellä sirkuttelivat.
Siinä yritin sitten levähtää vakiohoureissani ja huomasin kuinka nämä undulaatit tuntuivat jotenkin hermostuvan, ne sirkuttivat tiheämmin ja huomattavasti kiivaammin. Tahti vain kiihtyi ja en voinut levähtää kun ne pirun undulaatit huusivat kurkku suorana jatkuvasti ja nostin sitä lakanaa selvittääkseni mikä niillä oli hätänä.
Kyllä oli ihmetys suuri kun näin miten ne lentelivät ympäri sitä häkkiä jumalatonta vauhtia, kuin pikakelauksena.
Lähdin sitten hädissäni kävelemään pitkin taloa ja huomasin että kaikki tapahtui todella kuin nopeutetussa filmissä. Onneksi se meni pian sen jälkeen ohi kun olin alkanut riehumaan, mutta oli se aika friikki kokemus...
Kavereiltani olen kuullut seuraavia outoja houreita:
Yksi kuuli kuumeessa aina jonkun sanovan "12" jatkuvasti, toinen näkee pisaroiden tippuvan jostain ja niitä pisaroita tulee kokoajan lisää ja lisää kunnes sitä nestettä tulee kuin saavista kaataen ja sillon ahdistaa.
Kertokaa omia houreita ja muita outoja juttuja jos tulee mieleen. Eiköhän tossa ollu ainakin mun osalta sekoilua hetkeksi...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- ...
- 67
- Seuraava »