Tallinna
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
Originally posted by Minni:
Meitsi on messissä!!! JOOJOO, MENNÄÄN JO!!!!!!!!
*...tanssijalka on jo laivassa..*
Ei pidä hätäillä ;)
Joskus vois mennä joo.
Kaikki mukaan!
Pitää sit ajoissa päättää se päivämäärä.
Jaahas,Minni innostu jo....tätä varmaan lykätään ja lykätään eikä minkäännäköistä päätöstä synny...koskaan
Okei,haukkukaa kaikki mut maanrakoon nyt...
*oiskohan aiheellista opetella kirjoittamaan oikein..*
[ 29 August 2001: Message edited by: Kate ]
Joo Spirit oli house mestana pirun hieno, paljon parempi kuin Suomen vastaavat. Decolte oli älyttömän iso ja hieno; musa vain oli karseaa pop-juustoa. Nighman oli aika jees mesta, en vain tarkalleen tiedä missä se on, mut taksikuski tai joku paikallinen vois tietää siitä.
Käytiin Konverter nimisissä UG-bileissä Dvigatelin tehtaalla ja ne oli aivan käsittämättömän makeet. - loistojunkkaa, rumpubassoa ja elektroa hieman trancella säestettynä.
Kyllä Virossa on se nuorisokulttuuri valitettavan 'low' vieläkin , saa todella etsiä jengiä joilla on mielenkiintoinen musa-,leffamaku, mutta paranemaan päin selvästi. Johtuen jonkin verran siitä että suomalainen nuoriso on päässyt enemmän reissailee ja kiertelemään maailmaa, ja tekee 'toivottavasti' parhaansa jättääkseen tän kulttuurin hirvittävät junttielementit unohdukseen.
Spiritiin mä menisin, muut klubit tuppaa yleensä olee liian poppia.
Vibessa en oo käynyt, varmaankin melko hyvä meno. Ainakin asiantuntevalla jengillä tuntuu olevan siellä asennetta.
Suosittelisin vaikka 3 lokakuuta kun on Vibe 3 vuotta. UG bileistä ei nyt ole tietoa
Joo Spirit oli house mestana pirun hieno, paljon parempi kuin Suomen vastaavat.
Niinhän se on...tilaakin on aika mukavasti...eritysesti pidin siitä ns.chillailutilasta siinä takana...(sekotinkohan nyt jonkun toisen klubin siihen..en ole varma )
Nighman oli aika jees mesta, en vain tarkalleen tiedä missä se on, mut taksikuski tai joku paikallinen vois tietää siitä.
Nightman löytyy vanhan Magdaleenan sairaalan lähettyviltä..ratikka 3 muistaakseni. Siellä tuli käytyä viimeksi noin 3 vuotta sitten,silloin siellä oli aika hyvä meno.Nykyisin olen kuullut,että poket on ruvennu tiukemmiksi eivätkä halua päästää khm.."tavallisia heteroita" sinne...
Kyllä Virossa on se nuorisokulttuuri valitettavan 'low' vieläkin , saa todella etsiä jengiä joilla on mielenkiintoinen musa-,leffamaku, mutta paranemaan päin selvästi.
Nuorisokulttuuri jonkun verran joo, mutta jos haluaa tosiaankin tutustua snobeihin niin Noku ja Club Hollywoodin lähelle avattu Coffik(kai noin kirjoitettu) ovat molemmat aivan oivia mestoja sitä varten
Ehkä toi snobi oli väärä sana,mutta kyllä sä ymmärrät mitä tarkoitin.
[ 04 September 2001: Message edited by: Kate ]
Kiinnostuneille tiedoksi:
12.10 Josh Wink @ Liiva Keskus Tallinn (Vibe 3v.)
http://www.vibe.ee
(meni mainonnan puolelle väärällä foorumilla,sori)
[ 25 September 2001: Message edited by: Kate ]
Olen soitellut Tallinassa vähintään kerran kuukaudessa yhden Lauantain alkaen 3/1998. Ajan 3/1998 - 12/2001 Hollywoodissa ja ajan 1/2001 - 5/2001 Decolteessa. Nyt olen siirtynyt takaisin Hollywoodiin 5/2001 - ja jatkan siellä ainakin näillä näkymin pitkälle tulevaisuuteen. Olen myöskin vieraillut Tartossa jossa on ihan ok klubi nimeltään Atlantis. Tartossa on myöskin Suomalaisia opiskelijoita paikallisessa yliopistossa. Riikassa kannattaa vierailla ainakin klubissa nimeltään La Roca. Vastaan mielläni kysymyksiin jos haluatte tietää enemmän, yritän vastailla jos tietoni riittävät.
Joo tuli käytyy nyt sit Tallinnas joulun jälkeen. D&B skene vaikutti väkevältä. Ja klubeista Spirit oli tunnelmaltaan oikeen rento. Ihan mukavaa kun drinkit maksaa sellasen alle 15 fim. Tulee sit kyl vähä otettuuki
Tallinnasta sen verran vielä et dresscode tuntuu olevan aika tärkeä. Joten flabassa saattaa lukea että parhaiten dresscoden mukaan pukeutuneet palkitaan pääsyllä klubin vippi puolelle...
Oli muuten rauhallinen kaupunki yöllä, ei nähty tappeluita eikä huutoo missään. Toisaalta hyvä et nähtiin eteenpäin muutenkaan, sen verran tuiskeessa oltiin.
Pitäisi varmaan ensi kuun puolella taas käväistä kaupungissa. Rumpubasso kiinnostaisi enemmän kuin talo, jota varmaan tulee ihan tarpeeksi Spiritissä.
Nyt olis tarkoitus käväistä kaupungissa 27.4 hakemassa vappujuotavaa jne.. Ei kenelläkään olis mitään infoa tapahtuuko siellä kyseisenä päivänä mitään?
Club Decolte 30.4.
JUU --- MORO
....Spirit nimistä mestaa ei enää ole (samaisissa tiloissa toimii ainakin Dave Stormin sanojen mukaan joku poppimesta nimeltä BONBON. Mut jos housemusa tallinnassa kiinnostaa kandee kahtoa Café VS ja Nightman. Tartossa sit taas esim Atlantis.
Ja tosta VIBE-jutusta - sehän ei ole mikään klubi-ilta etc. vaan organisaatio joka tuolla vironmantereella duunaa kemuja - (esim. Sun Dance Festival) ja aino ilta mikä minun kuulemani mukaan heillä on (siis säännöllisesti on Sextravaganza kerran/kk) ja sit tietysti toi Vibe FM
...Nightmanin poket ovat ihan ok porukkaa - sisään pääsee vaikka on H tai ei H - - ne vaan kattoo että kuka tulee mestaan notkumaan ja kuka tulee jammaileen.....eli turhat pois (paikalle on kuitenkin tulijoita)
....Ja jos rumpubasso kiinnostaa - niin TODELLINEN UG-helmi löytyy Tartosta -- mesta on Varjend. (lisäinfot etc. http://www.varjend.ee)
Originally posted by Dj Vertigo:
Mut jos housemusa tallinnassa kiinnostaa kandee kahtoa Café VS ja Nightman. Tartossa sit taas esim Atlantis.
....Ja jos rumpubasso kiinnostaa - niin TODELLINEN UG-helmi löytyy Tartosta -- mesta on Varjend. (lisäinfot etc. http://www.varjend.ee)
Mä en tiedä tuosta Varjendista, mutta Tartossa ainakin Atlantis oli perinteinen poppimesta. Syvää housea löytyi Terminal-klubilta ja erään kiinalaisen ravintolan yläkerrasta, joka toimii perjantaisin ja lauantaisin klubina.
Noin yleensä melkein kehottaisin skippaamaan Tallinnan ja menemään Tartoon, jos haluaa nähdä muutakin kuin vodkaturisteja.
edit:
Lisätään nyt sitten tuosta Atlantiksesta sen verran, että paikassa tulee välillä polkkaa ja kiksua, mutta pääosin vaikutti hittipitoiselta. Kun kävin siellä, niin selailin mestan ohjelman läpi ja havaitsin, että paikalla ei ole selkeää musiikillista linjaa, vaan näytti olevan meininkiä perinteisestä popista polkan kautta heviin. Näin ollen en siis pitäisi Atlantista mitenkään merkittävänä klubina, vaikka onhan se tietysti Tarton suurin ja tunnetuin menomesta.
[ 20 May 2002: Message edited by: Juho Kahilainen ]
sattuisko kenelläkään muuten olemaan tietoa tallinnan elektro bileistä...ajattelin lähteä joku viikonloppu muille maille tuulettumaan...myös psyge kemut tervetulleita....tänks jo etu käteen.
Tietääkö kukaan sellaisesta paikasta kuin Wimbledon?
Oltais ehkä lähössä viikonloppuna. Kannattaako?
Jos joku lähdösssä 27 pvä Tartuun tulkaa ihmeessä edellämainitulle klubille...dekeissä mm Methodik, Physics + muita viron liquid ja funky junkan ykkösdeejiitä boh!
tänä viikonloppuna näkyis club terrariumissa (http://www.terrarium.ee) olevan varsin mainiota menoa.
<copypaste terrariumin sivuilta>
*Main Lounge:legendary DJ Jonny Sender (USA) club PARADISE GARAGE (1976-1987 NYC.) with grooviest sound and joining him DJ Heivi S (Mutant Disco)
*VIP Lounge: DJ Raul Saaremets (Mutant Disco)
</copypaste>
harmi, että on viikonloppuna muuta meininkiä, muuten vois taas lähteä tallinnanreissulle (joka pitää kyllä tehdä vielä syksyn aikana ;). ne jotka eivät ole vielä terrariumia tsekanneet niin matkaan heti, hopi hopi.
Mites on Teknon laita? Olen Viros joskus lokakuun alusta puolivaliin ja autol joten ei haittaa vaikkei olis tallinnas (tulen Latviasta pain) mista loytyis mukava tekno klubi / kemut?
ozzi
Mites on Teknon laita? Olen Viros joskus lokakuun alusta puolivaliin ja autol joten ei haittaa vaikkei olis tallinnas (tulen Latviasta pain) mista loytyis mukava tekno klubi / kemut?
ozzi
en diiä tuleeko liian myöhään, mutta tsekkaa http://www.stereo88.com :sta upcoming events. sieltä löytyy ainakin jonkinmoinen lista tulevista bileistä, joskin mitä tuota olen itse seuraillut niin aika house- ja dnb-painotteisia bileitä siellä on (ei mikään ylläri).
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »