Tallinna
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
Viron veljillähän on tyylitajua, voi kun ois tääläkin vastaavaa scenetystä. Tallinnaan on kuiteski enemmän kynnystä lähtee, ku kotinurkille. Mut joskus...
Originally posted by dylan:
Viron veljillähän on tyylitajua, voi kun ois tääläkin vastaavaa scenetystä. Tallinnaan on kuiteski enemmän kynnystä lähtee, ku kotinurkille. Mut joskus...
miks ihmeessä? Ei oo kallista mennä esim katamaraanilla tallinnaan.. halpaa ja nopea keino. jotain 100min jos on hyvä sää? Päivällä lähtee ja seuraavana aamuna takas. Siitä vaan menoks
joo ei sinne oo sen enempää kynnystä lähteä helsinginstä kuin esim tampereelle.. tai no ok. tampereella on turvallisempi olo ja siellä on enemmän tuttuja mut noin niinku matkan keston ja hinnan puolesta.
sikäläisistä bileistä kun vaan sais paremmin infoa
Aivan varmaan tulee lähettyy joskus, kun on sopiva lineuppi ja aikaa.+bodyguard. No ei, en mä mitään pelkää...?
Onko toi linkki ainoo mistä saa jotain infoo?
Eestin / suomen erot johtuvat aika pitkälti kulttuurieroista. Jeh, no emmä tiiä mut suomen kulttuuri on jotenkin outo Ei sitä osaa selittää mut mut silleen se vaan on Jooo no se et mä en digaa voi johtua siitä et olen eestistä njoh ... no mä sykin ainakin nyt
Voitte sanoa oudoksi, mutta mulla on ainakin turvallisempi olo tallinnassa. Enpä tosin tiedä miksi. Enkä kyllä muutenkaan koe oloani epäturvalliseksi missään, mutta tallinnan vieläkin turvallisemmaksi.
Mielummin menen Vibeen turvallisuusmielessä kun tre:lle snagarin jonoon bileiden jälkeen.
Hmm musta olisi ihan ok idea lähteä joskus Tallinaan bilettämään tosin ei yksin oikeen viittisi lähteä ... tosin toi lähtemis projekti pitää sitten siirtää kesäksi tms. en tiiä.
Tallinnan tamppaus-scene kyllä kiinnostais, joten jos vaan saatte järkättyy sinne jonku porukan nii meitzi on ehdottomasti beesissä! Ens kesä kuulostaa oikein hyvältä, tosin miksei aikasemminki ku eihän tästä oo matka eikä mikään!!
Joh semmoinen pienehkö ... no miksei vähän isompikin porukka lähtisi valloittamaan Tallinaa Musta se olisi aivan bueno idea. Vaikka 12v Eestissä asuinkin niin silti en hirveemmin Tallinnassa ole käynyt, et turisteja kaikki me
No niin,herätetään tämä topicci takaisin henkiin..
ONKO VIELÄ INNOKKAITA BILETTÄJIÄ??
VOITAIS NYT JOKU RETKI SYKSYKSI TALLINNAAN JÄRJESTÄÄ..
EHDOTUKSIA??
I am all ears..
Joo..valloitetaan Tallinnan yöelämä
Ei oo Tallinnas kummemmin tullu käytyy,mitä ny joskus autol on läpi tullu ajettuu..oon vaan kuullu et yöelämä sielläpäin on aika mahtavaa..eli jengi kasaan ja lahden yli bailaamaan
ps..Mä voin toimii sit "hätätilanteessa" tulkkina
Originally posted by HardSpanky:
EHDOTUKSIA??
I am all ears..
miksei? Oisko vielä tarkempaa ideantynkästä kenties ?
EHDOTUKSIA??
Mikäs siinä.
Vasen käsi nousee virheen merkiksi!
Joku hiljasempi viikonloppu syyskuussa..? esim 14-15th Sept näyttää vielä blankkiä...
Alkulämmittelyt Georg Otsin iltapäivätansseissa
tulipa käytyä viikonloppuna ekaa kertaa tallinnassa/virossa elämäni aikana. Kaupunki on todella mukava, tosin palvelun taso putoaa kuin lehmän häntä kun käy ilmi, että olet suomalainen (ensimmäinen kerta kun jouduin häpeämään ulkomailla suomalaisten käytöksen puolesta, nähtiin monta poppoota, jotka käyttäytyivät kuin maailman omistajat...).
Levykauppa Kosmos Control (toimii myös sarjakuvakauppana) on aika cd-painotteinen. Vinyyliä ei ole paljon ja ne ovat aika huonossa kunnossa. 2hand laatikosta tosin löysin Source:n Organized Noise (R&S) albumin vuodelta '93 . Iltaelämää en ehtinyt tarkistaa, mutta D'n'B skene näyttäisi ulkomainosten puolesta olevan aika vilkasta.
Kannattaa muuten katsoa mitä siellä syö...
nimim. "Ruokamyrkytys tuliaisena"
Originally posted by db:
Joku hiljasempi viikonloppu syyskuussa..? esim 14-15th Sept näyttää vielä blankkiä...
'
15.9. factory.. hiljaista taitaa olla vain sen skippaamisen suhteen
[ 19 August 2001: Message edited by: yana ]
no kun tuo edellä minittu päivämäärä ei käy,niin uusia ehdotuksia otetaan vastaan..
Marraskuu? (kirjoitusten jälkeen vähän rentoutumaan)..
Mä tuun kans mukaan!
Kirjotusten jälkeen on kyl aivan bueno ajankohta...
ja hyvää seuraa...
mitä muuta sitä kaipais..
ai nii...sitä matkarahaa...hmmm...
Meitsi on messissä!!! JOOJOO, MENNÄÄN JO!!!!!!!!
*...tanssijalka on jo laivassa..*
*M*
Minkälainen meno Tallinnassa on? - Mitä clubeja ja mitä ne siellä soittaa?
jaRkko
trancehouse.com
London
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »