V#tuttaako?!

Back to häröily O

--

Käsi sydämelle. Kuinka moni teistä tervehtii päivän aikana kohtaamiaan asiakaspalvelijoita? Bussikuskia, kiskanmyyjää, kaupantätiä?

Mä olen itse töissä kirjastossa ja tänään kävi kyrsimään, kun ehkä maksimissaan n. 20% ihmisistä tervehti asioidessaan mun kanssa. Yritä siinä nyt palvella iloisesti kun suurin osa porukasta iskee kirjat tiskiin ja heittää kortin päälle. Sitten kun itse sanon perinteiset kiitos- jne. fraasit, niin osa ihmisistä vaan tuijottaa eikä pukahda sanaakaan sinä aikana mitä meillä on kontaktia.

Ja tollaset pienet asiat muodostuu todella tärkeäksi, kun istuu siinä penkissä monta tuntia putkee eikä paljon juttele muuta, voin kuvitella että esim. just kaupan kassahenkilökunnalla on sama tilanne.

Eli ihmiset, jotta mulla ois huomenna pienempi vitutus, niin sanokaa se moi ja edes olkaa hyvä kun annatte sen kortin.

--

Taas on se aika vuodesta.

Hei moi, mitä sä teet jussina?

Jussi = minä ja moni muukin ihminen
Juhannus = keskikesän juhla

Aiheuttaa jopa ihan oikeita sekaannuksia.

olisin varmasti jo kertonut aikoja sitten jos vaan tuntisin ko tutun parhaankaverin jota nyt "sorretaan"...pitäisköhän selvittää numeropalvelusta numero??

vai on naiset käärmeitä....toi on kyllä valitettavasti totta joidenkin kohdalla jos on kaunaa tai vihaa niin...naiset kieroilee toisiaan kohtaan monesti (ihan turhaan) miehet on kai näissä asioissa suorempia, vai kuvittelenko vaan?

Originally posted by Lily:
Ei ole mua tarkoitettu Kauppatieteiden maisteriksi. Ei.

Älä sure. Se vain tarkoittaa, että sinusta tulee jotain parempaa.

vituttaa kun kävin eilen huonekalu ostoksilla ja "hae pakkauksessa ja kokoa itse" on toiminut tähän asti ihan ok mutta kun olin pääsemässä kirjahyllyn kimppuun niin osia puuttuu ja prkl.. eihän mulla ole mitään stanan vasaroita... ja nyt mun 30 neliöisen yksiön keskellä on isoja kirjahyllyn osia jotka on kokoajan tiellä... tänään uus reissu osia hakemaan ja toivottavasti saan jostain vasarankin....

...ja kaiken lisäksi mun piti mennä ostamaan tänään vaatteita häihin ens viikonlopuksi ja nyt sekin homma kusi... kiitos kirjahyllyn...

...okei...tää nyt on vaan tällästä turhaa vitutusta....vois kai asiat olla huonomminkin...mutta vituttaa silti.

Nyt onkin hyvä kirjoittaa, kun vitutuksen aiheuttaja nousi noin minuutti sitten korkeimmalle korokkeelle..

Nimittäin vituttaa sellaiset vitun nipottaja naapurit, jotka tulee valittamaan liian kovalla soitetusta musiikista puoli kahdeksan aikaan illalla!!!
Eikö toisilla ihmisillä ole muuta elämää, kun etisä jotain mistä valittaa??

Aikaisemmin luulin, että pahimmat valittaja tyypit on sellaisia elämäänsä kyllästyneitä vanhoja mummoja ja pappoja, mutta näkyy se onnistuvan myös söpön näköisiltä nuorilta tytöiltä.

Ilmaisesti valittajan ja nipottajan rooliin ei kasveta, vaan siihen synnytään

Sovitaanko sellainen juttu, että tästä lähtien kun kirjoitetaan jollekkin vastausta, niin ei lueta tekstiä kunnolla, vaan lähdetään siitä olettamuksesta, että tuo toinen kirjoittaja haluaa minulle vittuilla. Tämän jälkeen väännetään ja käännetään tekstiä niin, että saadaan se kaikkein loukkaavimpaan muotoon itselleen, ja ymmärretään se mahdollisimman väärin.

Siihen sitten vastataan niinkuin tuollaiseen vittuiluviestiin vastataan.

Originally posted by ville:

tällä ilmalla vituttaa kun pitää olla töissä

Joo, on kyl mahtavaa olla levytehtaassa töissä, ku aurinko porottaa levyjen pinnasta niin et meinaa sokaistua.
Yli 20asteen pitäis työt pysäyttää kaikkialla.

PS.onneksi niiden levyjen vahtaaminen on vain väliaikaista, hommat on muuten sisätiloissa.

[ 11 July 2002: Message edited by: HiVoltage ]

Vituttaaa kaksnaamaset mimmit. Vittu. VITTU!

Krhmm... siivonpa hieman kielenkäyttöäni, ja sensuroin tämän kohdan

Toivottavasti naapurit tykkää särö-hc:sta, perrrrrrkele.

[ 07 August 2002: Message edited by: dab ]

Originally posted by Tapi T:
Mua vituttaa ku ihmiset eivät osaa kätellä kunnolla. Sellanen löysä ja veltto kädenpuristus antaa velton kuvan kättelijästäkin. Eli kun tervehditään kädestä, puristetaan kunnolla(ei liikaa!) ja katsotaan silmiin. Riippumatta siitä onko käteltävä mies vai nainen, nuori vai vanha niin samat säännöt pätevät. Hikistä kättä ei sitten ole kiva puristaa...[/QB]

Toi on niin totta!

Oon tässä alottanut uuden työn, ja parin viikon aikana kätellyt monia ihmisiä. Jotenkin sellaisen löysän ja velton kädenpuristuksen antaa vielä anteeksi jollekin hintelälle ja ehkä arallekin naiselle, mutta.. viime viikolla mä kättelin isoa miestä, jonka käsi oli kylmännihkeänhikinen ja kädenpuristus todella veltto ja löysä. Se ei edes ottanut mun kädestä kunnolla kiinni, vaan silleen ihmeellisesti sormilla kätteli. Se oli mun tähänastisen elämäni kamalin kättely, oikeesti tuli sen jälkeen sellasia inhonväristyksiä.

Yöks.

SAATANA KU TOI EMINEM VITUTTAAA!!!!

ei Moby:a saaa haukkua!!!!

Britnia saa haukkua MUT EI MOBY:a!!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAA

Yleensä parisuhteen tuomat ongelmat vituttaa.

Toivois vaa et vois olla onnellinen ja lopettaa riidat lyhyeen. Vituttaa ku kundikaveri on niin sairaan pitkävihainen.

No nyt alkaa vituttaa ku kesäloma vetelee viimisii

Originally posted by CM:
No se <!-- clips -->

Peace.

Olin 6 viikon sairas/kesälomalla elämä hymyilli, sain tarpeeksi unta,ehdin tehdä kaikkea kivaa ja hyödyllist, oli aikaa niin itselleni kuin kavereille, mutta nyt ensimmisen työpäivän jälkeen kaikki on taas niin samanlaista, niin turhaa -ammulla töihin, illaksi kotiin syömään ja nukkumaan, jotta seuraavan päivän edes jotenkin jaksaisi loppuun... GGgrrrrrrRRrrrR!!!

Kunhan pääsen täältä saatanan sivarista niin en enään ikinä astu samaan oravanpyörään KELE!
Juupa juu...

ps:Jottei mene ihan vitutukseksen puolelle niin päivän hyvä uutinen on, että enään 66 päivää jäljellä.

Originally posted by Tweeek:

2. duuni loppuu 31.8 ... ensin sanottiin että "meillä ei riitä töitä kaikille, huono menekki blahblahjne..." ja sitten kuitenkin palkataan uusi mun tilalle... joku pomon sukulainen/tuttu vissiin.

Ei kuulosta ihan lailliselta, ellet sitten määrä-ajalla ollut...kannattaa varmaan käyttää hetki tutkailemiseen, tyypillinen korvaussumma laittomasta irtisanomisesta on 3 kuukauden palkka.

-kb

Olis hauska tietää kuinka monella ylipäätään on aina alkuviikosta jonkinmoinen vitutus, kjeh , hauskan biletysvkl:n jälkeen !? Itselläni ei ole ainakaan....tällä kertaa

No nyt alko vituttaa kun luin tän topikin, pitäs vaan duunata opiskelujuttuja. Kaiken huipuks vituttaa kun vituttaa:mad:...on tää kauhee noidankehä!

Quote by hexasonik

lähinnä tavallisena kansalaisena risoo tällaisista sirkuksista kehkeytyvä varsin voimakas riittämättömyyden tunne. isot pojat leikkii ja itse ei voi asioihin vaikuttaa mitenkään. äänesti vaaleissa tai ei. ja mitä poliittista ryhmittymää tahansa.

Mikäkö vituttaa? Poliittisten vaikutusmahdollisuuksien olemattomuus nykymaailmassa ja se, että ne jotka toimivat järjestelmän puitteiden ulkopuolella leimataan medioissa "yleisen mielipiteen" ja "yhteisten intressien" vihollisiksi.

Järjestelmä on vanne pään ympärillä ja kukaan ei huuda koska pelkää putoavansa kyydistä.

jep

O