V#tuttaako?!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...
- 102
- Seuraava »
ohhooh...tässä sitä nyt ollaan..duunissa...polvi ruvella ei kyllä vituta niin paljon koska vertigon tarjoilema pirtubooli taitaa vielä tehdä tehtävänsä....mutta eiköhän se vitutus tästä vielä ala kun tulee päivän ensimmäinen vittumainen asiakas ja orastava päänsärky saa vallan....
illalla uusiks....
nim.nakit silmillä...
Määrätynlainen tyrkkypyrkyriyys joka onnistuu kääntämään yleisesti hyvää tarkoittavan asian varsin verkkaiseen itseään vastaan, josta aasinsiltana esimerkkimme. </3
Ehdottomaist samaa mieltä. Jos tollanen tyrkytys ei lopu, niin mä lopetan lahjotuksien antamisen kokonaan. Toistaseks on riittänyt se, et muistaa aktiiviset "kerjääjät" ja lahjottaa ns. budjetin muille tärkeiksi katsomiin järjestöihin.
Kävin McDonald'sissa.
Olikohan se nyt ollenkaan järkevää? Rupes vaa suututtaa siellä käynti.
Siellä oli ateriat hinnoteltu näin:
Medium 5.20 - GO LARGE! Extra 40c - MAXIMIZE tms. extra 70c.
Mitä käsittäisitte, jos sanoo että haluaa "normal Bic Mac meal"?
No se lykkäs ton GO LARGEn. Mä ihmettelin, että mikä peeveli tossa on, ku juoma ja ranskikset on noin isoi. Ja kysyin, ni huomasin, että olinki maksanu ton 5.60. Vähä kallista. Sit kysyin, että "pyysinkö largena?" - Sanoi, että jos ei määrittele kokoa, tai sano Medium, niin ne laittaa automaattisesti largen.
Sehän on himpula EU-direktiivien vastaistakin osoittaa hintaa jollekkin ja mitään mainitsematta laskuttaa se extra 40c. Sen takia siinä on se sana extra. Jos joka koolla olis hinta esitetty, niin sen ymmärtäis, mutta toi oli ihan törkeetä asiakkaan vedätystä. Pistin vaihtamaan normaalit ranskikset siihen ja sen 40c takasin.
Mulle ei vittuilla.
Ja sit pöydässä huomasin, että on taas ollu pitkä aika siitä ko viimeeks käyny. Se oli sen sämpylän läpimittakin tippunu parilla sentillä. Sellanen juustohampurilaisen kokonen se Big Mac.
Ttu mä mee ikinä enää mäkkiin.
Täällä kans. Tästä lähtien pitää tsekata mainokset etukäteen niin ei tuu tollasia ylläreitä...
jeps, toi manos on kyllä harvinaisen perseestä. lähinnä ton ääniefektin takia.
ja toi on irc-galleriassa ja accesss.orgissakin :D pitää yrittää saavuttaa maximaalinen vitutus ja laittaa kaikki samaan aikaan soimaan...
Jep,
onnistuin viime viikon lopulla tyhjentämään täysinäisen puolen litran vetoisen cokispullon laukkuni sisälle..
Kyllä. En tajua itsekkään miten onnistun kumoamaan limut nimenomaan sisäpuolelle.. No, voitte arvata oliko sisältönä mitään arvokasta..
No ehei, mitä nyt helvetin kallis paita, kannettava MiniDisc -soitin (jepseikämaksapaljoo), laturi, kännykän laturi, useita MD-levyjä, DAT-nauhaa jne jne..
... " HIPHEIJAA!!! " ....
Please shoot me.. :012:
KYLLÄ. Tuntia liian aikasin hereil ja duunis
Itsehän olin jo seittemältä aamulla töissä vaikka olis pitänyt alottaa vasta 15.30.
Kyllä. Kuka tällasesta kesäaikapelleilystä muka hyötyy? Pitäs vetää hampaat sisään tällasen paskan keksijältä tai ainakin siltä, joka tän otti käyttöön.
Jep, voitas kerrankin vähä seurata Venäjän esimerkkiä ja jättää kellonsiirrot historiaan. Nimenomaan kun ihmisten lisäksi siitä kärsivät myös eläimet. KUKAAN ei siitä hyödy yhtään mitenkään.
Terkuin nimimerkki "saanko mennä takas nukkuun x__X"
---
Kyllä. Kuka tällasesta kesäaikapelleilystä muka hyötyy? Pitäs vetää hampaat sisään tällasen paskan keksijältä tai ainakin siltä, joka tän otti käyttöön.
---
Jep, voitas kerrankin vähä seurata Venäjän esimerkkiä ja jättää kellonsiirrot historiaan. Nimenomaan kun ihmisten lisäksi siitä kärsivät myös eläimet. KUKAAN ei siitä hyödy yhtään mitenkään.
Terkuin nimimerkki "saanko mennä takas nukkuun x__X"
on kyllä ollu semmonen aamu taas töissä ettei saa mitään aikaseks, HV kellonsiirrot.
Kerranki ku olis aikaa tehä jotain ja kelitkin on suotuisat jne. niin oon sitten kipeenä
..Eli kyllä VITUTTAAA!!!
Haluaisin myös mainita, että vituttaa kuunnella ihmisiä jotka valittaa kaikesta _turhasta_ joka ei kaada maailmaa tai on helposti korjattavissa. Ihmiset, jotka tottuneet että "tää menee näin" ja si jos tulee pieni muutos, niin sitten pitää valittaa. Tai jos ei mene joku asia niinkuin itse haluaisi, ennen oli postilaatikko tos ja ny se o metrin päässä kauempana, voi apua kun vitun kamalaa.
Toi oikeesti vaikuttaa myös sen valituksia kuuntelevan ihmisen psyykkeeseen. Sitä vähä niinkuin altistaa itteään valittamiselle koko ajan, niin on sitten sellanen tunne että ei pysty kunnolla rentoutumaan/on kireempänä, koska selvästi imee tahtomattaan negatiivista energiaa itseensä.
Minkä helvetin takia ihmiset ei osaa rentoutua enempää? Miks on niin paljon ihmisiä, jotka vetää kamalat kilarit jos ei tuodakaan kaikkea suoraa nenän eteen hopetarjottimella? Mihin on kadonnut se, että asioiden eteen täytyy välillä tehdä työtä, tai että kaikki ei aina mene niinkuin haluaa, tai että asioilla on myös joskus tapana muuttua ja sille ei voi mitään vaan se täytyy vain niellä?
Mä niin toivon suurimman osan sellaisista ihmisistä kuolevan sukupuuttoon ensi vuonna.
Olis ihanaa, jos vois olla enemmän positiivisen energian ympäröimänä. Onneksi siihen voi vaikuttaa edes osan aikaa päivästä.
---
---
---
cut
---
cut
---
rauhas vaan :)
pointti löytyy postaukseni kahesta vikasta merkistä eli : ;)
---
Nyt taisit kyllä mitä ilmeisimmin tulkita vastaukseni täysin päinvastaisesti kuin mitä olin tarkoittanut?
Minä puolestani ymmärsin postauksesi juurikin niin positiivisesti kuin mitä ulkoasusta on varsin selkokielellä luettavissa.
En missään tapauksessa tahi miltään osin tarkoittanut mitään negatiivista ulosannillani, päinvastoin. Lues ny viel.
oho. No voi ny. Hätäilemällä ei tuu ku kusipäitä kakaroita. Jatkakaa :p
minkä helevetin takia mun pitää muka yrittää edes ymmärtää ihmisiä jotka satuttaa mua jos se toinen osapuoli ei edes yritä ymmärtää mua! RGH! Miksi mä en voi oppia pitämään puoliani??
älä vittu muuta sano. mulla on täysin sama vika. :/
---
---
cut
---
cut
---
rauhas vaan :)
pointti löytyy postaukseni kahesta vikasta merkistä eli : ;)
Nyt taisit kyllä mitä ilmeisimmin tulkita vastaukseni täysin päinvastaisesti kuin mitä olin tarkoittanut?
Minä puolestani ymmärsin postauksesi juurikin niin positiivisesti kuin mitä ulkoasusta on varsin selkokielellä luettavissa.
En missään tapauksessa tahi miltään osin tarkoittanut mitään negatiivista ulosannillani, päinvastoin. Lues ny viel.
Haluaisin myös mainita, että vituttaa kuunnella ihmisiä jotka valittaa kaikesta _turhasta_ joka ei kaada maailmaa tai on helposti korjattavissa. Ihmiset, jotka tottuneet että "tää menee näin" ja si jos tulee pieni muutos, niin sitten pitää valittaa. Tai jos ei mene joku asia niinkuin itse haluaisi, ennen oli postilaatikko tos ja ny se o metrin päässä kauempana, voi apua kun vitun kamalaa.
Toi oikeesti vaikuttaa myös sen valituksia kuuntelevan ihmisen psyykkeeseen. Sitä vähä niinkuin altistaa itteään valittamiselle koko ajan, niin on sitten sellanen tunne että ei pysty kunnolla rentoutumaan/on kireempänä, koska selvästi imee tahtomattaan negatiivista energiaa itseensä.
Minkä helvetin takia ihmiset ei osaa rentoutua enempää? Miks on niin paljon ihmisiä, jotka vetää kamalat kilarit jos ei tuodakaan kaikkea suoraa nenän eteen hopetarjottimella? Mihin on kadonnut se, että asioiden eteen täytyy välillä tehdä työtä, tai että kaikki ei aina mene niinkuin haluaa, tai että asioilla on myös joskus tapana muuttua ja sille ei voi mitään vaan se täytyy vain niellä?
Mä niin toivon suurimman osan sellaisista ihmisistä kuolevan sukupuuttoon ensi vuonna.
Olis ihanaa, jos vois olla enemmän positiivisen energian ympäröimänä. Onneksi siihen voi vaikuttaa edes osan aikaa päivästä.
Olikohan se eilen vai koska mä vilkaisin ässäboksia ja siellä oli sun sanomana jotenkin näin, "MÄ EN TILANNU ENÄÄ YHTÄÄN LISÄÄ LUNTA", ja jotain kiroomista päälle. Mietin muuten aivan samaa asiaa kuin sinä tuossa ylempänä ;D
Miten arvasin et joku tarttuu tähän. Tuol ylempänä mainitsenkin, että se vaikuttaa myös kuuntelevan ihmisen psyykkeeseen. Hieman tuo myös poikkeaa siitä mikä oman avautumiseni pointtina on, sekä kommenttini ei ollut mitenkään ääri-vakava valittaminen. (Ja se toinen kommenttini oli "en myöskään osaa kirjoittaa". )
Mä ymmärrän kyllä sen, ettet mun huumoria aina ymmärrä eikä kirjoituksista näe sitä, milloin siinä saattaa olla hieman rennompi kommentti, milloin erittäin vittuuntunut sävy. Joskus vaan asioille ei ole hymiöitä ja vaikka olisikin, ei ne sovi joka paikkaan koska ne silloin ikäänkuin pilaavat vitsin. No, asiani pointti meni nyt kyllä jo yli joten jätänpä tuosta selittämisen.
Valitettavasti en voi kertoa millasia asioita mä kuuntelen päivittäin, muuten ehkä ymmärtäisit mistä tossa on pohjimmiltaan kyse.. Ehkäpä pääosin tuo ensimmäinen avautumiseni oli enemmänkin terapiaa itselleni. Ymmärrtänet kuitenkin entisenä asiakaspalvelijana jotenkin tuon, mitä haen.
Muokkaus perään; eiköhän joskus _sinullekin_ joku _suoraan päin naamaa_ ole avautunut jostain mistä olet jäänyt miettimään, että onko tuokin valittamisen arvoinen asia?
Juu toki, läpäksi toi minunkin kommentti oli tarkoitettu. Mut oli niin mehukas paikka et joutu vähän kiusoittelemaan. :)
Ymmärsin kyllä oikein hyvin mitä tarkoitat.
Nyt vähän vituttas. Hyvää huomenta o/
Originally posted by Fine':
Nii et täs sit topikki ihmisille joita vituttaa jotain, ja jotka haluaisivat ehkä purkaa vihan johonkin muualle ku ihmisiin ympäriinsä....
Jooh... tää topikki on muuten enemmänki ihan tarpeeseen.
Mua vit*ttaa kun ei oo päässy oleen studiolla tarpeeks et ois henkinen tasapaino...V*tun v*ttu sa*tana...
Perke*eeeeeee!!!!!!!
Ei jumankauta!!!
saakeli
[ 27 May 2002: Message edited by: 02seroto9niini ]
Tästä tuli mieleen taannoin vahingossa kuulemani pätkä radio-ohjelmaa pariskunnasta, joka oli tulossa lomalta kotiin ja jonka osapuolet (nainen etupässä, tottakai) nälvivät ja nalkuttivat toisilleen kaikeasta ja koko ajan. En henk.koht. ymmärrä miksi kukaan tahtoisi kuunnella moista scheissea (radiosta[kaan]), itse tulin niin pirun huonolle tuulelle jo käytetystä äänensävystä, että meni pari tuntia tointua siitä.
Toki joskus pitää päästellä höyryjä, mutta jos on itsehillintää tahi käytöstapoja nimeksikään, voi tehdä valinnan antaako maailmalle hymyä vai irvistystä, koska harvat ihmiset on immuuneja muiden mielialojen vaikutteille. Ei se nyt oikeesti niin vaikeaa ole pikkasen purra hammasta, että ei omalla pahalla mielellään aikaansaa enempää pahaa mieltä.
Määrätynlainen tyrkkypyrkyriyys joka onnistuu kääntämään yleisesti hyvää tarkoittavan asian varsin verkkaiseen itseään vastaan, josta aasinsiltana esimerkkimme. </3
jep
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...
- 102
- Seuraava »