V#tuttaako?!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- ...
- 102
- Seuraava »
kaikki syyhkyt ja selän takana puhujat :mad:
---
---
cut
---
cut
---
Se, että jokin asia on lailla kielletty, ei tarkoita, että se olisi yleisen moraalikäsityksen mukaisesti väärin.
Olen valaistunut.
Aiheesta:
Se, kun ei osaa olla kiitollinen siitä, että työpaikka tarjoaa taksin. Vituttaa suunnattomasti, kun aloittaa työpäivänsä seitsemältä, työmatka kestää 10 minuuttia taksilla, mutta taksi tulee jo kymmentä vaille kuusi kolkuttelemaan ovelle.
Mitä ihmettä minä teen työpaikalla tuntia aikaisemmin kuin työt alkaa?!?!
Vituttaa jo näin heti aamusta.
Aiheen vierestä:
Originally posted by mmm...:
Hmm...pitäiskö tulkita niin että rahan puute on yleisin syy onnettomuuteen, ja kun on rahaa niin on hyvä pohja etsiä onnellisuutta, joka kuitenkin löytyy jostain muualta kuin siitä rahasta?
Sanoit sen paremmin kuin minä.
Että mua _vituttaakin_ rikkaat, haluaisin syödä ne kaikki!
Vaikka moni asia vituttaa, niin rikkaat ei. Minä olen rikkaille vain helvetin kateellinen. *vihertää*
Ja totta pääsiäismunassa vedän Neuvostoliiton mukaan tähän. Sama juttu kuin rodunjalostuksen kanssa. Muuten hyvä idea, mutta kun Keski-Euroopassa tuli viime vuosisadan alkupuolella pari pikku ylilyöntiä, niin koko idea on pannassa... <väsynyttä>...okei, okei... toi oli _todella_ huono juttu...</väsynyttä>
Eiku sä et osaa kirjoittaa. Ja sekös mua _vituttaa_
(Elähän sit ota liian kireesti näitä nasevia kommentteja. Kuhan täs topicin-vierestä-kirjoittelen kaikenmoista. Niinku säkin.=)
En osaakkaan, enkä ota. Vitutus pitää purkaa.
Mutta kaveri jota vituttaa ja kertoo sen kyllä on NP. Menkääpä Googleen ja läväyttäkää hakusanoiksi "oikeat mielipiteet" tai "oikeita mielipiteitä". (en muista kumpi) Sieltä se löytyy. Olen liian laiska etsiäkseni itse ja laittaakseni URLin...
Originally posted by tez:
vituttaa kun yksi tuttu panee sen parhaan kaverin poikaystävän kanssa, eikä se sen paraskaveri luonnollisestikaan osaa epäillä mitään. vittu että tekis mieli kertoa..voiko ihmiset todella olla noin julmia...??? ilmeisesti!!!!! polttaa pitäis tollaset ihmiset.. no uskon siihen että kyllä sille tutulle vielä kosto tulee...
Neuvo:
Kerro.
Se tulee kuitenkin ilmi, tavalla tai toisella. Vituttaa (ja hävettää) vaan enemmän kun lopulta saa tietää, että kaikki kaverit tiesi koko jutun mutta kukaan ei sanonu mitään.
- nimim. Been there, done that.
P.S. Tästä luulis löytyvän aihetta vitutukseen, mut eipä homma enää juuri hirveesti napostele. 1,5 vuotta sitten olin kyllä elämäni pohjalla kyseisen tapahtuman johdosta, viisauden hampaan poistokin tuntui juhlalta koska tunsi muutakin kuin henkistä tuskaa.
Nykyään oon molempien kanssa jopa ihan hyvissä väleissä.
--> Absoluuttinen totuus:
Maailma on kummallinen paikka (ja naiset on käärmeitä).
Originally posted by Sasa (ex-Tranceformer).:
Mua vituttaa jätkien ainainen intti-jauhanta...
Ihan sama minne meet mutta kun miehiä>1=inttipaskaa.
No, kaveripiirisi on varmaankin +18 ja -30 vuoden valissä, joten se on heidän ikäsille miehille hyvin tärkeä ja yhteinen kokemus ja VARMA puheenaihe. Kyllä se into siitä laimenee. Paitsi ryypätessä intti muistot palaavat mieleen oltiin sitä 18 tai 80 vuotiaita.
Muistan kun oltiin Ranen kanssa Kuusamon metsissä pystykorvat kädessä ja paleltii......
Ai niin päivän vitutus -elämän turhuus.
Originally posted by Walker:
Jaa..vituttaa kun pitää käydä vaan töissä ja nukkua..siinäpä elämä.."mikä se sellainen nyt onkaan"
Veit sanat suusta! Nytki oon joutunu oleen koko yön töis, ja tän takia jäi Celebration väliin.
Merkkihuollot on hemmetin kalliita, mut niiden avulla auton myyntiarvo säilyy... Oman auton huoltokirja oli menny vituiks jo edellisellä omistajalla, ni nyt oon juoksuttanu sitä sopiviks katsominani väliaikoina huollossa. Edellinen huolto oli 360 euroo, mut siinä vaihdettiinkin sitten jakopään hihna ja vesipumppu. Tietty kaikki nesteet ja öljyt vaihdettiin kans.
Jotenkin mulla on suurempi luottamus tollaseen vanhan ajan huoltamoon, jossa huoltomiehellä on ollu 40 vuotta kädet rasvassa, kuin merkkihuoltoihin. Duuniautot on huollossa Metro-Autolla, ja tän vuoden aikana viisi autoa kahdeksasta on hajonnut huollon laiminlyöntien takia. Oma duuniautonikin laukesi kun huoltoon viedessäni ilmoittamalleni vaihdelaatikon oudolle äänelle (todennäköisesti loppu oleva laakeri) ei oltu tehty yhtään mitään, ja kolmen päivän päästä vaihdelaatikko pitikin sitten kertaalleen ison äänen. Uusi vaihdelaatikko + vaihteensiirtonivelistö = 5000e. Auton arvo on n. 3000e. Jos olis ollu oma auto niin en olis maksanu penniäkään moisesta perseilystä, mut ilmeisesti mein kalustopäällikköä ei sitten napannu tapella asiasta.
kyllä vituttaa saatana perkele. vituttaa koko oireileva persaukinen nuoriso.
päivän opetus nro 1.
KAVEREILTA EI TINGITÄ (ei varsinkaan parhailta kavereilta)
jos mut on buukattu kuskiksi johonkin reissuun ja oon sille laskenut niin huokean hinnan että varmasti joka jannu pääsis halvalla, ni jos yks jättäytyy pois ja jo ennalta sovittujen kustannuksien hintaa ei olla valmiita maksaa (kyse muutamasta eurosta, eli periaatteesta, eikä rahasta) vaan ruvetaan nostelee jotain junalipun hintoja tms esille ni menkööt sitten sillä junallansa perkele.
sitten vielä mulle itketään siitä että meinaavat myöhästyä siitä vitun junasta.
Itse maksan mielummin vähän yli, jos kaverit on jotain järkänneet ja saaneet mahdolliseksi, vaikka se mökin hinta ois sen 75e ja lähtiöitä 4 ni kyllä mä maksan vähintään 20e ihan vaan sen takia että joku toinen on senkin buukannut etukäteen ja varannut yms ja kavereita pitää tukee tälläsis ku ne on ponnistellu sun oman hyvin vointis eteen. eipähän oo tarvinnu ainakaan aiheesta sitten kenenkään ikinä mulle kitistä.
---
Lievästi ärsyttää myös sosiopaatti kansanehdokkaat, joiden rikollinen menneisyys ei estä hakeutumasta eduskuntaan.
---
HÄPEÄLLINEN epäkohta joka itseisarvona on tuomittavaa.
Kaltaisen porvarireijän VÄLITÖN tukkiminen jo juridillistakin uskottavuutta ajatellen, toisi muassaan miellyttävää oikeustajua.
Se, että jokin asia on lailla kielletty, ei tarkoita, että se olisi yleisen moraalikäsityksen mukaisesti väärin. (Viittaamatta tällä viestillä yhteenkään ehdokkaaseen.)
Nyt ottaa aivoon niin, että suoni napsahtaa. Kun nää ei osaa pistää mitään päivämäärää automaattisesti laskutettaviin laskuihin, niin menee sitten pieleen. Kun ne puhelinyhtiöstä koittaa laskuttaa mua kolmen viikon!! haitarilla, eli kun lasku tulee maksettavaksi esmes 12 päivä, niin ne ottaa sen rahan tililtä 12-2 päivä. Ja sitten ne jos mulla ei satu jonain randomisti arvottuna päivänä, kun ne suvaitsee ottaa sen rahan, niin olemaan tili tyhjänä, niin paukahtaa 10.60e lisämaksu. Ja siitä ei ilmoiteta, vaan otetaan raha sitten joskus muulloin. Ens kuussa... ja sekin on sillee randomisti herran haltuun koska se raha poistuu.
Ja riippuen kuka vastaa puhelimeen niiden tukinumerossa, saa eri vastauksia. Soitin maanantaina, että ottakaa mun palkkapäivänä vaan ne kaikki mitä mä oon auki. Ja se oli ok. Nyt ne sulki liittymän tänään ja soitin, niin siellä sanottiin, että ne yritti maanantaina ottaa sen rahan. DORKAT kun mä just maanantaina sanoin, että ottakaa PALKKAPÄIVÄNÄ!! Ja nyt tuli sitten taas niiden toilailujen takia 10.60e lisämaksu ja ens maanantaina ne yrittää uudelleen, eikä mulla silloin ole palkka siellä. Oikeesti kun ne vois vaihtaa ne niiden 286/12MHZ koneensa pois ja siirtyy DOS3.36 käyttiksestä johonkin inhimilliseen systeemiin.
Ja kun ne näpyttelee vaan sinne mitä sattu, ei oo nimittäin eka kerta ku joskus sovin jotain ja sitten parin päivän päästä tulee jotain muuta ja ne näkee systeemeissään, että ollaan sovittu jotain muuta. Niinkun nyt ne näki, että mä lupasin maksaa maanantaina. Ja kun laki tässä maassa on AINA yrityksen puolella, ja jos kaksi yksityishenkilöä on kyseessä, niin laki on irlantilaisen puolella. Esmes yrityksiä on kehoitettu siihen, että jos mahdollista, niin palkataan irlantilainen. EU voisi siihen jotain sanoa, mutta täällä kun viranomaisia ei todellakaan kiinnosta.
Tiedän että rahat pitäisi olla tililläni viime laskua varten 14.7.-2.8. välisenä aikana joka vitun päivä, kunnes ne sattuu keksimään, että pitäisköhän sitä vaikka laskuttaa... Kun niiden aataminaikuisilla vehkeillä ei saa edes laskutettua tasan 30 päivän välein, että osaisi jotenkin varautua siihen laskutukseen!!
Tässä maassa maksetaan vielä shekeillä! Juutalaista toimintaa. Tää maa toimisi joku 500.000% paremmin jos täällä ei olisi enää irlantilaisia. Ne on juuttunu 70-luvulle ja ylpeitä siitä.
edit: ...nii, unohtu mainita, että kyse on Irlannissa toimivasta O2 puhelinyhtiöstä... ei siis mikään suomalainen yritys... vähän laannuin jo...
[ 08 August 2002: Message edited by: Taedium ]
Juu, koira puri eilen käteen. Joutuu käydä sairaalassa tänään näyttämässä ja ottamassa jäykkäkouristuspiikki, kun meni viime vuona vanhaksi. Ja kättä särkee.
Edittiä: Lekuri kirjoitti vielä antibiootitkin, kun yksi puremakohta näytti tulehtuneelta. Helvatin kallis koiranpurema, 33e.
Anna mä arvaan, oli vielä oma koira joka " ei tee koskaan kärpäsellekään pahaa? ". Ei pahalla, mut alkaa mennä hermot koiriin aivan täysin.
Elukat on aina elukoita :mad:
Ei mulla oo koiria, oon allerginen koirille. Kaverilla oli motokokkareissa koirat mukana, ja tää k.o. koira oli murissut yhdelle jos toiselle, purrutkin yhtä. Mulle alko murista kun oli 1-v poikani sylissä. Totesin, että kiinnihän toi tulee, niin otin sitä niskasta kiinni. Koira kävi ihan raivona ja väänsi itsensä irti, enkä saanut toisella kädellä uutta otetta kun pidin pojasta kiinni. Käteen sitten iski. Sain omistajalta tänään meilin, että laittaisin kaikki kulut heille tulemaan. Ihan reilua peliä.
Nyt vituttaa!
Ihmeteltiin kämppiksen kanssa järkyttävän suurta
sähkölaskua, joten soitin asiasta sähköyhtiöön. -------VIDU!!!!!!!
tästä tuli elävästi mieleen meidän talouden sähkölaskusekoiluhässäkkä mikä oli suuren suuri vitutuksen aihe vähän aikaa sitten:
eli, nämä tasauslaskut tuli meitsille täysin yllätyksenä. En tienny mistää tasauksista mitää ennenku Helsingin Energia ystävällisesti lähetti meille 175 euron hintaisen tasauslaskun. Ensin meni puoli päivää selvittämässä mikä tasauslasku ees on ja varsinkin sitä ihmeellistä seikkaa että ennen meidän sähkölaskut oli tyyliin 30-40 e neljässä kuukaudessa ja nyt ne ennustikin että 75 euroa neljässä kuukaudessa! :eek: JUST!
okei, onhan meillä kaikkia sähköä syöviä vempaimia (tietsikka telkka astian/pyykinpesukone yms yms) mutt aika älyttömältä tuntu parin tuhannen kilowattitunnin yhtäkkinen lisäys meidän sähkölaskuun. No joo.
Vaihdoin ne laskut tulemaan kahden kuukauden välein niin sehän tuli, vajaasta kahdesta kuukaudesta vittu 50 euroo! eihän sitä käy kun maksaminen mutt vituttaa silti.
Sen verran vainoilija pitää aina olla, että kelailin miten helposti joku sähköfirma vois kusettaa noissa laskuissa, mistäs helvetistä mä tiedän miten ne hommat skulaa siellä tai mitään muutakaan, laskun summan mä ymmärrän siinä kaikki :rolleyes:
Pitäis tehdä töitä ja lukea tenttiin vaikka väsyttää ja sänky houkuttelee ehkä vähän kympillä.
Diagnoosi:
Se on kato se ryhmäpaine....
Toi on ihan totta, mutta luulin että se olis vain suomalainen ilmiö. Suomessa tosin pystyy livistään ku sanoo, että on autolla tai että huomenna on palaveri kello 8 tms..
Miksi täytyisi livistää? Kai siellä humalaisten keskellä voi olla ja seurustella?
no tässätilanteessa "livistäminen" tarkoitti viinanjuonnin välttämistä, mutta toisaalta, kun asiaa mietin, totesin että eipä kännisiä jaksa kauaa kuunnella. Ellei itse ole myös kyseisessä "jalossa" tilassa.
:016:
3. Asiakaspalvelun taustatuki.
Vituttaa. Olis ehkä jo tähän päivään mennessä pitäny oppia, et vinyyli ja kuuma auto ei oo hyvä yhdistelmä. No, kyllähän sitä Lowlandsin Stainsia jo tulikin soitettua :(
okei nyt on vitun hämärää se, että sattuneesta syystä irccailuni johdosta oon rekisteröitynyt irc-galleriaan. Sain kuulla eräiltä ihmisiltä ketkä ovat rekisteröityneet ii2:seen sekä galtsuun, että joku täysin muu henkilö on postannut mun galtsukuvia ominaan ii2:seen! :angry: :eek: :panic: :mad: :confused:
niinku WTF OMG
Kävin itse tsiikaamassa ja totta se on. Eri henkilötiedot oli laittanut ja kun oli pistänyt myös jotaa kuvia missä on mun kissoja niin oli vaihtanut niiden nimet :mad: Ja jotta tää ei ois jo tarpeeks räikeetä niin se oli tehnyt muutamista mun kuvista "kollaasin" mihin se oli laittanut yhdeksi kuvaksi jonkun vitun alusvaate/bikinimallin kuvan!
Otin ii2:sen ylläpitoon yhteyttä ja toivon että tuo törkeä ihmisjärjenpuutostila poistetaan sieltä.
Pistää vituttamaan tollanen. harmittaa etten varmasti millään saa tietää kuka toi idioottihuora on, jotta se vois saada vähän ansaitsemaansa paskaa niskaan.
Toisaalta lohduttavaa on se, että siellä nickin takana on varmasti joku elämääkin rumempi läskifinninaamavajaaidiootti joka jokainen aamu herää haluten olla MINÄ! *keskisormee ja oksennushymiö tähän*
---
---
---
...
---
cut
---
cut
---
Jooh, kattelin myös että mobiililinkki ja tottunut että niitä sulta tulee. :) Isommalla koneella hesarilta tulee vain mainos mobiilihinnoituksesta tms. :P Mutta onneksi sitä osaa edes hieman käyttää internetsiä, niin saa yhdistettyä linkit toisiinsa! :) Iltalehden linkit sentään toimivat jonkin aikaa. Hesari on siis Melkorin keksintö.
Ai, se pukkaa sieltä pelkät promot pintaan? No, johan on!? Helkkarin hyvä tietää tuokin. Bittiviidakon laajemman version käyttäytymisestä, kun en kalkkiksena omaa muutoinkaan sen suurempaa tietämystä niin jää toisinaan helposti näiden kahden välimaastoon.
Hyvä nyt kuitenkin, jotta edes se iltalehden muunto osoittaa elon merkkejä, vaikkei nekään saamani infon mukaan kovin pitkään sellaisenaan säily. :)
Ps. "Melkori?"
jep
- « Edellinen
- 1
- ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- ...
- 102