KYLMÄ RINKI
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 10
- Seuraava »
Miten viime jakso loppui? Satuin minuutiksi katsomaan muualle ja Devlin makaa maassa ammuttuna, ja lopputekstit alkaa.
Kuka sitä ampui?
Originally posted by JZZ:
Miten viime jakso loppui? Satuin minuutiksi katsomaan muualle ja Devlin makaa maassa ammuttuna, ja lopputekstit alkaa.
Kuka sitä ampui?
Clayton...se ex-vanginvartija äijä...
sääli että nikolai heivattiin näin aikaisin, se oli pelimiehiä...
querns (kuumottaa): "italialainen rakennusmies kuoli rappusissa överiin!"
stanislowski: "träädsikl!"
Pitää itekin vähän hehkuttaa, että on kyllä vitun hyvä sarja, paras mitä on tv:stä pitkään aikaan tullut! Ja asiallisen rosoista meininkiä, ei mitään silottelua vaan kunnon tapahtumia. Muutama viime jakso on tosin ollut vähän köyhempi noin niinkuin väkivallan puolesta mutta eiköhän se taas siitä kohta lähde..
Tietääkö joku monettako tuotantokautta nelonen lähettää? USA:ssa alkaa nyt uusi tuotantokausi, mutta en muista monesko se siellä oli..
Originally posted by delphion:
Tietääkö joku monettako tuotantokautta nelonen lähettää? USA:ssa alkaa nyt uusi tuotantokausi, mutta en muista monesko se siellä oli..
jenkeissä 5. kausi oli ja meni tämän vuoden alussa.. 6. kausi alkaa sitten taas 2003. luulenpa kyllä että vitoskautta saadaan suomessa vielä venailla, ei tänne mikään ajoissa tule. mutta hyviä jaksoja nuo uudetkin ovat olleet, voin sanoa. :)
metsis
Originally posted by khatt:
sääli että nikolai heivattiin näin aikaisin, se oli pelimiehiä...
querns (kuumottaa): "italialainen rakennusmies kuoli rappusissa överiin!"
stanislowski: "träädsikl!"
wtf? depasko nikolai? taisin missata jakson.
mitä kävi?
Originally posted by Samuli:
wtf? depasko nikolai? taisin missata jakson.
mitä kävi?
sille heitettiin kylpyyn fööni joka oli pistorasiassa. yllättäen o'reillyn juonia.
äskeinen jakso oli muuten melkoisen.. puhdistava
Tahti on vähän turhankin kova. Alkukaudesta kuoli ehkä 1 ihminen per jakso, nyt sellaset 2-4. Blaah.
Mä en uskonut koskaan vastaavani tähän topiciin, mutta täytyy kommentoidasen veraan että tuskin Adebisi kuoli siihen puukotukseen, se on liian kantava voima ko. sarjassa.
Mä oon ainaki iha ylipaskana ku Abedisi kuoli, se oli koko sarjan paras henkilö.
Todella, juonenkäänteitä oli vaikka muille jakaa. Loppu oli kyllä niin järkyttävä, etten saanut unta enään sen jälkeen.
R.I.P. Adebisi
Originally posted by Pan:
Mä en uskonut koskaan vastaavani tähän topiciin, mutta täytyy kommentoidasen veraan että tuskin Adebisi kuoli siihen puukotukseen, se on liian kantava voima ko. sarjassa.
Minä taas veikkaisin, että Adebisi pysyy kuolleena, mutta senhän saa tietää vasta tulevaisuudessa. Sarjassahan viehättää mm. se että kukaan ei ole korvaamaton ja että jopa niin tärkeä hahmo kun Adebisi voi kuolla.
Keller osoittautui vielä psykopaattisemmaksi kusipääksi kuin aikaisemmin. Tuhokaksikko O'Leary-Keller pisti aika pahasti haisee ja Said oli näköjään enemmän äijä kuin Adebisi. Hyviä juonenkäänteitä oli taas runsaasti.
Originally posted by Pan:
kyllä se adebisi kuoli. http://www.hbo.com/oz kertoo r.i.p. osastolla kuolinsyyksi puukotuksen ja tekijäksi kertoo saidin.
Mun mielestä kylmä rinki on tyypillinen sarja, jota jaksaa
katsoa ehkä 5 osaa, sitten se alkaa toistamaan itseään. Ei
merkittävästi parempi kuin kauniit ja rohkeat tai salatut
elämät.
Kauas jäädään vaikkapa Twin Peaksistä tai Prisonerista
Originally posted by sakkinen:
Mun mielestä kylmä rinki on tyypillinen sarja, jota jaksaa
katsoa ehkä 5 osaa, sitten se alkaa toistamaan itseään.
Kauas jäädään vaikkapa Twin Peaksistä tai Prisonerista
Hoho Prisoner se vasta toistaakin itseään. Prisonerissa ei ole varaa muuttaa tarinaa kovin ratkaisevasti - mies yrittää paeta, punoo juonen, pakenee, mutta päätyy lopulta takaisin saarelle. Kaikkien jaksojen on palattava alkuasetelmaan...
Ozissa taas voidaan vääntää juoni mihin suuntaan tahansa milloin vain.. mistä esimerkki oli juuri Adebisin lahtaaminen.
Hoho Prisoner se vasta toistaakin itseään. Prisonerissa ei ole varaa muuttaa tarinaa kovin ratkaisevasti - mies yrittää paeta, punoo juonen, pakenee, mutta päätyy lopulta takaisin saarelle. Kaikkien jaksojen on palattava alkuasetelmaan...
Ozissa taas voidaan vääntää juoni mihin suuntaan tahansa milloin vain.. mistä esimerkki oli juuri Adebisin lahtaaminen.
Prisonerin toisto on kaunista ja hallittua Ozi on
taas nenäkaivuuprogea.
ainut sarja mitä seuraan joka jakson! ihan hyvä vaihtelee sopivasti!
Originally posted by Lachesis:
Tahti on vähän turhankin kova. Alkukaudesta kuoli ehkä 1 ihminen per jakso, nyt sellaset 2-4. Blaah.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä...
Mieletön sarja! Ja silmänruokaakin... Vähän nyt mietityttää Adebisin kohtalo. Yksi sarjan kannattajahahmoista noin vain eliminoidaan! Piruvie. Äärimmäisen v-mäinen äijä mutta tärkeä. Sen pipo ei koskaan lakkaa ihmetyttämästä sarjan katsojia. Ja Querns kusee... Onneksi äijä sai fudut Ozista.
Suosikit hengaa yhä mukana: Keller, O'Reilly...
Elikkäs mitä mieltä jengi on kyseisestä sarjasta?
Oma mielipide on, et se on paras sarja mitä on pitkään aikaan pyöriny!!
Jotenki noi kaikki vankilasarjat kolahtaa mulle aina,en tiiä, voi olla et se väkivalta ja "päihteet" kiinnostaa...vaikken ite kuosaakaan...
Siinä mun mielipide pähkinänkuoressa.....
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 10
- Seuraava »