Kolahtaako kirjat?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- ...
- 68
- Seuraava »
Syder:[q]Mut jotta pääsisin tuohon aiheeseen käsiks nii kyl se kirja kolahtaa ku se putoo päähän nukahtaessa *joo*.[/q]
Fantasiakirjallisuus on poikaa. Mut jotta pääsisin tuohon aiheeseen käsiks nii kyl se kirja kolahtaa ku se putoo päähän nukahtaessa *joo*.
Minähän luen paljon ja mitä vaan ja eri kieleillä : Pushkinista Kafkaan...
Kirjallisuus on fantasian ja faktan yhteensulautumista, kuten meidän kaikkien laiffikin.. Kirjat on kaiken lisäks valtava tiedon lähde, sellaista ei päästetä käsistä
Juu ja sitten Heideggerin "paljastumiset" on hienoa, totuus on muuten etsimisen arvoista *ökkö*
Mikä totuus?
Nyt kun tuli jälleen pimeää ja harmaata, jää hieman aikaa lukea.
Lukeminen on loistava keino tyhjentää pää masentavista ajatuksista, rentoutua ja omistaa aikaa itselleen.
Juuri viime yönä sain päätökseen Adamsin Sielun pitkän pimeän teehetken... loistava kirja
nyt kun duunissa on hiljasta ja aivan liikaa aikaa käytettävänä, niin kirja on aivan loistava kuluttamaan aikaa... =) Ehdottomasti Dilbert kirjasarja on ykkönen*nauraa**heiii**joo*
R.A Salvatore - Dark elf trilogy!!
Mä luin juuri Nancyn se oli hyvä kirja...*nauru*
Bored with the Rings suomeksi eli Loru Sorbusten herrasta ilmestyy uutena painoksena...pitäisköhän marssia kirjakauppaan?
Vaikka Tolkien-fani oonkin, hyvä parodia on silti aina hyvä parodia. Jos se siis on hyvä... Että niin selvää itsensä ilmaisua taas tänään...
Syder: Mikä totuus?
Eihän sítä voi tietää
Lucid Dream:[q]Syder: Mikä totuus?
Eihän sítä voi tietää
*piis*[/q]
Pitäisikö muka?
Juu, tulee luettua aina kun on aikaa; lähinnä lomalla. Viimeisimpiä kirjoja (ei teknisiä) ovat olleet:
- Iain M. Banks: Use of Weapons (ei parasta Banksia)
- Chuck Palahniuk: Fight Club (nyt menossa Survivor, onko kukaan lukenut Chokea?)
- Marquis de Sade: The 120 Days of Sodom (luin johdannon; surkea tekele niin kirjallisesti kuin sisällöllisesti , en ymmärrä miksi tästäkin on mesottu niin paljon - ehkä Justine on parempi...)
- Neil Gaiman: Neverwhere (ihan jees)
- Douglas Adams: Dirk Gentlyn holistinen etsivätoimisto (jäi kesken, juoni oli jotenkin turhan yllätyksetön)
- Moravia: Perjantain huvila
- sitä ennen Vonnegutia, Steinbeckiä ja sitten en enää muista...
Lisäksi luen tällä hetkellä Sunin arkkitehtisertifiointiin läjää teknisiä opuksia.
taru sormusten herrasta on yksi mun paksumpia kirjoja mitä oon lukenu... oikeastaan mä oon lukenu sen 5 kertaa se on vaan niin hyvä ja kohtahan tulee 2 osa leffastakin...ykkös osa oli vähän pettymys odotin siitä enemmän...*hmph*
Meja:[q]Tykkään lukea aina, kun vaan siihen on aikaa...
Viimeisin lukemani teos:
Seppo Jokisen Piripolkka.
Lukekaa ihmeessä!
Kertoo nuorista, huumeista, rikoksista, elämästä ja kuolemasta...
SUOSITTELEN! [/q]
mistäköhän mä löytäisin ton kirjan... Ainakaan kirjastossa sitä ei ollu....*suru*
Ei todellakaan kolahda.
Meja:[q]Seppo Jokisen Piripolkka.
Lukekaa ihmeessä!
Kertoo nuorista, huumeista, rikoksista, elämästä ja kuolemasta...
SUOSITTELEN! [/q]
Mäkin aloin lukeen tota Piripolkaa, kun se kirjastossa hyppäs silmille ja muistin täällä jonkun maininneen siitä. Tarina on ainakin tähän asti ollut hyvä, mutta mua häiritsee tän kirjailijan tyyli kirjottaa. Jotenkin sen sanavalinnat ja tyyli on kun jostain teiniromaanista [taijtn]... En osaa paremmin ilmaista tuntemuksiani, mutta kokonaisuutena kyllä ihan lukemisen arvonen kirja.
Kyllä kolahtaa...
Leon Uris
Joseph Heller
Irwin Welsh
Robin Cook
Sven Hassel
Filosofiaa, uskontoja, psykologiaa, lääketiedettä, politiikkaa... Kaikki kelpaa! Jopa runot! Mä en tiedä mitä tekisin ilman kirjoja!
Kolahtaako kirjat? Ei.
Mä olen myös enemmän ehdottomasti fiktio-ihmisiä. Ainoa lähellekään faktoja menevä kirja, jonka olen vapaaehtoisesti lukenut, oli Kurt Cobainin elämänkerta silloin joskus teininirvanavuosina.
Fiktion avulla pääsee irrottautumaan arjesta ja lentelemään tuonne jonnekin kauas mielikuvitustaivaaseen.
Totta kai, kunhan ois vaan aikaa lukea. Viimeksi luettu Eoin Colferin Artemis Fowl ja sen jatko-osa The Arctic Incident.
Die Hard with fairies - Eoin Colfer
- « Edellinen
- 1
- ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- ...
- 68
- Seuraava »