Millainen on oikeasti komea mies??
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 44
- Seuraava »
aijuu ja tuo PiPo kyllä tekee miehen haha
katsokaapa rekisterini!
highrise:[q]aijuu ja tuo PiPo kyllä tekee miehen haha[/q]Samaa just kelasin...
on teillä kriteerit...
Morpheus:[q]highrise:aijuu ja tuo PiPo kyllä tekee miehen hahaSamaa just kelasin...
on teillä kriteerit...[/q]
Ei sovi unohtaa Fubun housuja!
ai pipo ? no huhuh mä ainakin käytän sitä vain silloin kun on vitu*us päällä
[muokattu 25.12.2002 17:04]
Jaa-a se riippuu mun kohdalla ainakin mielialasta,
keneen tunnen vetoa ja ketä näyttää hyvältä.
Tyhmät jutut ja ylimielinen käytös saa hyvänäkösestäkin miehestä ruman.
Yleisesti ottaen itsestään huolehtiva siististi pukeutuva tyyppi kerää yleensä pojot.*hih*
Tyylikäs, persoonallinen pukeutuminen, hyvä kroppa (ei ylibodattu eikä luikku), kasvot joita jaksaa katsoa. Pitää näkyä, että mies pitää huolta ulkonäöstään, eikä lähde aamulla himasta mörrimöykyn näkösenä. Jotain persoonallista pitää olla, massailmiömiehet on hirveintä mitä tiedän *eiei*. Tarkkaan määrittelemiseen menis paljon aikaa, oon liian pinnallinen. Forgive me.
musta komealla miehellä on tummat ,lyhyet hiukset.
se pukeutuu/käyttäytyy hyvin ja käy salilla tai jotenkin muuten huolehtii ulkonäöstään.. vaik mies ois kuinka komea, mut sil olis tosi huono luonne, ei sen ulkonäöstäkään olis kauheesti apua..
[muokattu 26.12.2002 00:35]
Kurkatkaa mun korttii--> "katse kaukaisuuteen"
Ku otettiin noita kuvia kaiffarin kans, niin piti ottaa hiton monta kertaa uusiks, ku ei meinannu pokka pitää
Tyeicha:[q]musta komealla miehellä on tummat ,lyhyet hiukset.
[/q]
et kai alexist puhu
Trix - hei tarzan Leika SE TUKKA JO!!
oot joo tarpeex macho noinkin..ei kyl oo vieläkään mitään mahiksia Valtsulle machoudessa mut
Avernian:[q]Roger Roger:ottaa sivistyssanakirjasta selvää mikä on "komean" virallinen määritelmä.
Komea : 1) Hyvännäköinen, viehättävän ja mielyttävän näköinen, sopusuhtainen 2) Loistelias, näyttävä
(Timo Nurmi : Uusi Suomen kielen sanakirja)
Mies : 1) Aikuinen miespuolinen ihminen Ole mies äläkä vetistele! 2) Aviomies, avomies 3) Alamainen, sotilas, työntekijä Kuninkaan miehet, työmiehet 4) ihmisestä sukupuoleen katsomatta taistella viimeiseen mieheen
[/q]
Ei osunut.... mitä naisesta sanotaan?? *nauraa**nauru**nauraa*
Vince_Drache:
[q]*purr* et kai alexist puhu *super*[/q]
no ei nyt ihan..!!
sehän riippuu ihan kokonaisuudesta ja siitä, mikä kyseenomaisen henkilön silmää miellyttää, mutta omalla kultilla on vaaleat hieman teknotukkaa pidemmät hiukset, siniset silmät, hymykuopat ja pirullinen suden hymy.... mies ei saa olla liian lihaksikas, mutta sen verran voimaa pitää olla että jaksaa yhtä tyttöä kantaa =) Mutta olen aina ihastunut syvänruskeisiin/haalean sinisiin silmiin ja hymykuoppin... *sydän*
Avernian:[q]kertokaas toki mitä mieltä olette silmälaseista miehellä.[/q]
Juu kertokaa heti! Mullakin on silmälasit, mutta ne on ollu hukassa viimeiset 2 vuotta.
Juu, silmälasit tuo miehelle semmosta älykkyyden tuntua (paitsi ehkä jotkut punasankaiset *hymy*) eikä niiden käyttäminen ole mitenkään huono juttu. Itellänikin on rillit, enkä kyllä ajatellu jättää niitä himaan joidenkin bileiden takia, koska sitten jäis näkemättä kaikki hauskasti pukeutuneet immeiset Enpä sitten tiedä, mitä miehet pitää silmälasipäisistä tytöistä... *täh*
tuli mieleen et eiks amerikan psykossa sillä ollukin alain miklin sarvisankaiset silmälasit...? sori hiukan off topic*justjoo*
Avernian: [q]Naisten silmälaseista taisi olla ainakin mun mielipiteeni siellä toisessa pukuhuoneessa. (ööh... siis "mimmonen on kaunis nainen"-topikissa)[/q]
Sorge vaan tosta meikäläisen letkautuksesta, joka oli siis väärässä paikassa...*blush* Täytyypi piipahtaa tuolla toisessa mestassa...
Eli nyt hommaamaan ne rillit! Näyttää olevan suosiossa
Puhutaanpas välillä miehistä ja niiden ulkonäöstä.
Elikkä millaiset miehet on niitä komeimpia..sexyimpiä.*vink*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 44
- Seuraava »