Millainen on oikeasti komea mies??

Back to yleinen keskustelu O

Komea mies..
No,sanotaan näin,et miehen ei tarvitse olla kummosenkaan näköinen mutta jos on sitä..särmää,se voi tehä,tai siis tekee
miehestä Miehen*plur*..

Eli pilke silmissä,ns. elämän jano,tietoinen omasta paikastaan
maailmassa,tai ainakin elämässä jah..se että mies itse
tietää olevansa Mies*vink*.

(piste i:n päällehän on tietenkin se loisto ruoto,mahtavat kädet,sielukkaat silmät etc.etc.)

Jaa a eipä ole hajuakaan....itse en itseäni luokittele komeaks....ja ei siihen ole mitään stereotyyppiä.
Jokaisella kun on oma makunsa..
Yhen mielestä komee toisen mielestä ruma....
Näin ajatellen aika turha keskustella asiasta...
Mut silleen......

Sellainen aivan toisenlainen, kuin minä. Tai mistä hitosta minä sen tiedän. En katso miehiä sillätavalla (ainakaan tietoisesti tai ainakaan en sitä myönnä). Pitäs varmaan jaksaa lukea kaikki kuvaukset ja muuttua sellaiseksi. Tai toisaalta en jaksa, olen tälläinen kun olen. Se siitä. Hitto että tulee taas kerran vammaista tekstiä

Tällanen:
http://klubitus.org/kuvat/pussy3/pieni_31.jpg

Älkää tyytykö vähempään.

[muokattu 7.11.2002 12:55]

*nauraa**nauraa**nauraa*

kammo

http://koti.mbnet.fi/wanna_be/illu_6v/PA280052.JPG
toi ois sentää siedettävä

[muokattu 7.11.2002 13:02]

Kaikilla on oma maku. *nauraa**nauraa**nauraa*

Avernian:[q]
Ootko maistanu?[/q]

En. Oletko sinä?

Tietenkin mun mielestä komein mies, jota mä tunnen on mun oma rakas. Mun mielestä jokainen on komea omalla tavallaan. Joillakin se näkyy ulkoisena komeutena ja joillakin miehillä taas sisäisenä kauneutena.

Pukeutuminen on mun mielestä kuitenkin yx bointti, jolla voi vaikuttaa omaan ulkonäköönsä. Jos pukeutuu tylikkäästi ja trendikkäästi niin silläkin voi jo paljon vaikuttaa omaan ulkokuoreensa.

trendikkäästi.

jos on purkkarit ni get lost vai*voiei*

körrit on kivoja

Ei, vaan ihania. *pihkassa**sydän*

Mitä ihmeitä on KÖRRIT? Selittäkää...

*wannabe körri*

hei! mäkään en tiedä mikä on "körri" vaikka olenkin naissukupuolen edustaja *nyyh**hellokitty*

kertokaa :)

körri= köriläs?

iso, lihaksikas ja paljon paljon selkä karvoja.

HzO:[q]trendikkäästi. *nauru*[/q]
Joo, eiks trendit ollu alle 16-vuotiaille ja niille joilla ei ole omaa makua.. ;)

hauska ja rento tyyppi tekis minuun ainaki vaikutuksen! mut miehen pitäis kans olla vähä lihaksikas ettei näytä ihan anorektikolta!

ziin:[q]hauska ja rento tyyppi tekis minuun ainaki vaikutuksen! mut miehen pitäis kans olla vähä lihaksikas ettei näytä ihan anorektikolta!
[/q]

Noniin, arvaapa miltä meistä anorektikon näköisistä nyt tuntuu! *juoksee nurkkaan itkemään*

Imukuppilapsi:[q]ziin:hauska ja rento tyyppi tekis minuun ainaki vaikutuksen! mut miehen pitäis kans olla vähä lihaksikas ettei näytä ihan anorektikolta!

Noniin, arvaapa miltä meistä anorektikon näköisistä nyt tuntuu! *juoksee nurkkaan itkemään*

*plur*[/q]
...aivan... ei ole kivaa olla alipainoinen... etenki kun ei liho vaikka mitä tekis. mut mielummin oon laiha kun pullee tai jotain.

Muhun ei ainakaan (liika) lihaksikkuus tee mitään vaikutusta, tykkään enemmän hoikemmista tapauksista :) Tai sellaisista sopivista

Puhutaanpas välillä miehistä ja niiden ulkonäöstä.
Elikkä millaiset miehet on niitä komeimpia..sexyimpiä.*vink*

O