Jääkiekon MM-kisat
- « Edellinen
- 1
- ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- ...
- 75
- Seuraava »
Ja nitroja meni taas purkillinen.
Harvinaista herkkua!
Jestas kuinka paskaa kiekkoa. :D Ei pojat tuolla pelillä.
[q]Amnesia, 10.5.2007 21:57:
---
Hyzenthlay, 10.5.2007 21:44:
oispa tää jo ohi niin ei tarvis kuunnella kun noi vitun apinat huutaa kerrosta ylempänä
---
Noh, millaista ääntä tuli pari minuuttia sitten?
[/q]
Meiksiltä pääsi ainakin äsken aika primitiivihuuto.
[q]Amnesia, 10.5.2007 21:57:
Noh, millaista ääntä tuli pari minuuttia sitten?
[/q]
heheh, joo, kiljumista ja hyppimistä..
Mun pumppu ei vaan meinaa kestää tällast. Ei ainaka rankkarikisaa...
Hitto mikä peli*aplodit*
Siinä vaiheessa, kun kolmas erä loppu, niin mä lopetin katsomisen. Oon vähän pessimisti perkule!
Johan oli peli, ei tsiisus...syke ja verenpaineet ihan laittomissa lukemissa
[q]KooKie, 6.5.2007 18:19:
Kai mun nyt on tultava kaapista ulos ihan julkisesti ja myönnettävä, että munkin kaltainen kaukaloprinsessa jo vuodesta -90 on kyllästynyt koko rumbaan. Viime olympialaisten jälkeen kiinnostus lätkään on ollut pyöreä nolla, eikä MM-kisat jaksa todellakaan väräyttää viisaria. Suomi pelaa odotetusti koko ajan "alle tasonsa". Missähän vaiheessa sitä kehdattaisiin käyttää oikeaa muotoa, eli loistaessaan suomileijonat todella pelaisivat "yli tasonsa".
[/q]
Ton kursivoidun kohdalta voi laskea mielenrauhan menetetyksi! Tuli sit äskösen matsin aikana pidäteltyä kyyneleitä ja huudettua kuin palosireeni. Oh well, mä olen kyllä kaivannutkin tätä ihan mielettömästi! Hyvässä seurassa (keskinkertaista) lätkää ziigaillen ja alkoholia nautiskellen.
Matsin pelillisestä tasosta riippumatta, kyllähän se maali-iloittelua ja jännitystä tarjosi, which is niiiice!
kohtahan nuo ONNEX loppuu
Saakohan arvoisa järjestäjä jossain vaiheessa nuo kansallishymnit kohdalleen... ***tanan pellet
huhuh!
ai että oli kyllä hieno peli
koko ajan joutu jännittää eikä hermot meinannu kestää...
HYVÄ SUOMI
lehtinen ja lehtonen *sydän*
VITTU TODELLAKIIIII!!!!
t.jenni
Lauantaina venäläisiä tulee vituttaan
Olipahan varsinainen trilleri.
Lopputulos tosin odottamaton, varsinkin kun meni rankkuihin.. Mutta hyvä näin *battery*
VOEEE vitalis!! jelvetti mikä peli oli.. Heeermooot tiukil*hymy* Onneks tilastoihin ei tällä(kään) kertaa tarvinnu uskoo*iloinen*
SUOMI VOITTAA ÄMMÄMMÄT*hymy*
Niin just..Vitun Yle. Ei mulla mitään digiboxia vielä ole!!!1
[q]IInesAnkka, 10.5.2007 22:07:
Saakohan arvoisa järjestäjä jossain vaiheessa nuo kansallishymnit kohdalleen... ***tanan pellet
[/q]
Samaa mieltä. Pistää suoraansanoen vituttamaan!!
Oli kyllä helvetin jännä peli ja onneksi nyt osattiin tehdä paikoista maali.*joo*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- ...
- 75
- Seuraava »