Jääkiekon MM-kisat

Back to yleinen keskustelu O

[q]Steven Hoaks, 10.5.2007 11:30:

Aika köyhä valmistumis lahja

Moinen maksaa nykyään parikymppiä
[/q]

höpöhöpö, mistäs sä tiiät millasen mä saan *toktok*

[q]Syce, 10.5.2007 11:32:
Eikä nyky boksilla tee mitää jos teräväpiirto lähetykset alkaa 2010--> taas menee boksi vaihtoon...tai ainakin mulla
[/q]

No parikymppiä ei ole paha kolmeks vuodeks

Päivää kohden tulee maksamaan noin 0,018264....euroa

[q]Steven Hoaks, 10.5.2007 11:35:
---
Syce, 10.5.2007 11:32:
Eikä nyky boksilla tee mitää jos teräväpiirto lähetykset alkaa 2010--> taas menee boksi vaihtoon...tai ainakin mulla

---

[/q]

ja pakko se joku boksi on olla jos meinaa tässä "turhassa" siirtymävaiheessa katsoa töllöä.
perseestä koko dikiboksi vaihe...suoraan teräväpiirtoon vaan! olispa nämä asiat minusta kiinni*hih*

Voi kää-ÄÄÄK mikä matsi tulee tänään....

[q]Freja, 10.5.2007 11:12:
Tä. Ja Suomi ei voi olla finaalissa, koska....?
[/q]

Voi olla hyvinki, mutta musta se on vaan äärimmäisen epätodennäköistä.

6 minuuttii ja sitten -> sohva :)

Mikä vittu noit dumareita oikeen vaivaa.. ainaki n+1000 kpl puhtaita taklauksia vihelletty jäähyks tai pahimmillaan suihkuun.
Kohta loppuu lätkän kattominen.

[q]Jusna666, 10.5.2007 18:40:
Mikä vittu noit dumareita oikeen vaivaa.. ainaki n+1000 kpl puhtaita taklauksia vihelletty jäähyks tai pahimmillaan suihkuun.
[/q]

Hyi ku mä säikähin jo et se suomimatsi alkoi ja mä en ollu telkun ääres :D

[q]Freja, 10.5.2007 18:50:
---
Jusna666, 10.5.2007 18:40:

---

Hyi ku mä säikähin jo et se suomimatsi alkoi ja mä en ollu telkun ääres :D
[/q]

Ei oo alkanu mut kisojen tuomarilinjan mukaan laji näyttää vaihtuneen miesten jääkiekon mm-kisoista b-juniori-ikäisten naisten ringettekisoiksi.

[q]Steven Hoaks, 10.5.2007 11:35:
---
Syce, 10.5.2007 11:32:

---

[/q]

juu, toiset tykkää huonosta ja halvasta elektroniikasta ja toiset paremmasta. 20 egen digi boxi

Vittu, että koko keho taas tärisi jännityksestä kun tota katsoi.

tää on AIVAN liian hapokasta mulle....huhhuh*hikoil*

Ei vittu, hajoo pää. Jos suomi voittaa tänään niin pitää saada seksiä. Tosta on jostain syystä tullu jo miltei pakollista.

[q]*minttu*, 10.5.2007 20:30:
tää on AIVAN liian hapokasta mulle....huhhuh*hikoil*
[/q]

tuossa on kiteytettynä just se miltä tällä hetkellä tuntuu!!

MORJENS mikä erä!!

Tulee varmaan tosi kova kolmas erä *hikoil**hymy*

Turhan jännää... Hyvä että sohvalla pysyy. Pidettävä kiinni tiukasti ettei putoo. Kunhan matsi ratkeaa ennen töihin lähtöä ettei tarvi kärvistellä duunissa että miten kävi... Dead line 21.30. Oikein kun venyttää niin 21.35.

Jos Suomi tän voittaa ni vaikeeta tulee sit seuraavast pelist, jos tollasta peliä viel jatkuu.. Tosin jenkit iskee aivan hemmetin nopeasti ja voimalla, ehkä mahdollinen seuraava vastustaja ei oo samanlainen..

Niin just..Vitun Yle. Ei mulla mitään digiboxia vielä ole!!!1

[q]Bio, 10.5.2007 20:46:
Jos Suomi tän voittaa ni vaikeeta tulee sit seuraavast pelist, jos tollasta peliä viel jatkuu.. Tosin jenkit iskee aivan hemmetin nopeasti ja voimalla, ehkä mahdollinen seuraava vastustaja ei oo samanlainen..
[/q]

No jos jenkit kaatuu niin seuraavaksi tulee ryssät, joka on sarjassamme "turpiin tulee niin että tuntuu".

O