Palautuksia vaiko mätkyjä?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- ...
- 49
- Seuraava »
palautuksia tulee sen päälle 5 euroa *joo**igor*
Palautuksia, jopa reilu 630*whaat**aplodit**jiihaa**känni*
660e palautuksii
[q]Karski, 15.4.2008 14:56:
Meinaaks ettei valtio maksa rahalle korkoo?
Erhe.
[/q]
Tässä (ilmeisestikkin harha) luulossa aina olen elellyt*ding*
Minkäs kokoinen korko noille maksetuille veroille sitten tulee?
490e tulee joulukuussa sitten takaisinpäin. jeejee.
[q]Anselmi, 15.4.2008 15:24:
---
Karski, 15.4.2008 14:56:
Meinaaks ettei valtio maksa rahalle korkoo?
Erhe.
---
Tässä (ilmeisestikkin harha) luulossa aina olen elellyt*ding*
Minkäs kokoinen korko noille maksetuille veroille sitten tulee?
[/q]
"Henkilöasiakkaiden verovuoden 2007 ennakonpalautuksille lasketaan 2,5 prosentin suuruista palautuskorkoa. Korko lasketaan ajalle 1.2.30.11.2008. "
Eihän toi nyt kilpaile edes inflaation kanssa tällä
hetkellä, mutta korko kuitenkin.
+542,33
kahisevaa tulee 227 e. ihan jees! eilen tuli lappu ja kauhunsekaisin tuntein se tuli avattua. viime vuonna tuli 90e palautuksia, joten oisin odottanu jotain miinusta tälle vuodelle.
joululahjarahaa
[q]Wolverine, 15.4.2008 14:26:
---
Anselmi, 15.4.2008 14:23:
Palautuksia reipas sata euroa. Tavoite olisi ettei ensi vuonna sitäkään. Tähdätään tuohon +- 10*hymy*
---
toihan on se optimaalinen mihin pitäs pyrkii, en tajuu ku jengi on ihan onnessaan ku ne saa 2000e palautuksia.. tai noh toki ymmärrän et se kertasummana tuntuu mukavalta mutta ...
[/q]
toki, nollapalautus olis optimaalinen. mutta esim itse ei tullut mieleen kun osan vuotta vietin ulkomailla, että alkuvuoden palkat oli verotettu liian kovasti (oletuksella koko vuoden työnteosta).. eli palautukset tuli ihan puun takaa = iloinen yllätys :)
Jeejee Mun kirjanpitäjä laski mulle nyt uuden veropalautus summan, ku siihen nyt lisättii kilometrit, ni aluks oli tulos 452 nyt on sit tulos melkein 800
137 euroa palautuksia, JEI!
~600e palautuksia \o/
~1300 euroa, HYVÄÄ JOULUA MINÄ *sydän*
Jeah 1139 e \o/ Vähän enemmän kuin suunnittelin mutta se on vaan hyvä.
[q]akir0, 9.4.2008 14:37:
Ittekki maksan jonkun verran liikaa veroja alkuvuonna(käytännössä 1-1,5 prosenttiyksikköä), mutta käytännössä toimin sit niin, että pudotan veroprosentin aina marras-joulukuussa niin alas kuin vain mahdollista. Tällöin jää kans vähän säästöön, mutta niitä ei tarvi makuuttaa ylimääräistä vuotta valtiolla.
[/q]
Tuohan onkin fiksunoloinen systeemi, voisi koittaa tänä vuonna kun 2009 niitä rahoja kuitenkin tarvitsen. Etenkin näin kun veroprosentin muuttaminen on parin klikkauksen päässä, kun taas rahastojen tai muiden säästösettien kanssa pelaaminen tuntuu vähän rasittavalta ajatukselta (lue: en jaksa käydä pankissa).
EI PALAUTETA 0,12 euroa. Vois nostaa veroprosenttia
Reisille meni, palautetaan 849,40.
[q]Sand3, 16.4.2008 13:12:
EI PALAUTETA 0,12 euroa. Vois nostaa veroprosenttia
[/q]
aika hilkulla
palautuksii tuli 549 egee, käy*joo* nyt voisin kyl periaattees ostaa yhden kivan jutun*slurps*
edit: toisaalt ne tulee salee menee*känni*
Noniiin, tulihan se lappu sieltä. Palautuksia 97,04 e. Hyväksyn! *känni*
Sain ekan kerran veronpalautuksia ikinä! Aina ennen oon maksanut mätkyjä...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- ...
- 49
- Seuraava »