Palautuksia vaiko mätkyjä?

Back to häröily O

Miksei mulle oo viäkää tullu tietoo et kummin käy, palautuksia vaiko mätkyjä

Palautuksia (muttei yhtä paljon kuin olin odottanut).

444,86 euroa palautuksia :P

Ihan jees, kun voi noi matkakulut naputtaa verkossakin nykyään. Joskin voisi tuossa sen verran älykkyyttä olla, että toi osaisi itse laskea summan, kun on kilometrit ja kuukaudet syöttänyt.

220e palautuksia :)

haistakaa paska koko valtiovalta..

eli niinku mätkyjä.. vidu!

2250,0 e palautusta.... sopivasti ens talven loma budjettiin lisää...*pahis*

palautuksia 929e

Wuhuu, muutama satanen palautuksia

vähän päälle 1000e tulee palautuksia

262 rahaa palautuksia :)

[q]H3li, 15.4.2008 13:22:
[/q]

hienoa
mä oon vieläkin laputonna

Palautuksia 150€ ja rapiat. Tohon vielä matkakulut niin hyvältä näyttää :)

[q]H3li, 15.4.2008 13:22:
[/q]

jei! onneks ei menny maksun puolelle (mullakaan )

1600+ eur palautuksia *sydän*

Palautuksia reipas sata euroa. Tavoite olisi ettei ensi vuonna sitäkään. Tähdätään tuohon +- 10*hymy*

480 palautuksia vaikka otin lopputilin vielä 0% veroprosentilla!

[q]Anselmi, 15.4.2008 14:23:
Palautuksia reipas sata euroa. Tavoite olisi ettei ensi vuonna sitäkään. Tähdätään tuohon +- 10*hymy*
[/q]

toihan on se optimaalinen mihin pitäs pyrkii, en tajuu ku jengi on ihan onnessaan ku ne saa 2000e palautuksia.. tai noh toki ymmärrän et se kertasummana tuntuu mukavalta mutta ...

[q]Wolverine, 15.4.2008 14:26:
---
Anselmi, 15.4.2008 14:23:

---

toihan on se optimaalinen mihin pitäs pyrkii, en tajuu ku jengi on ihan onnessaan ku ne saa 2000e palautuksia.. tai noh toki ymmärrän et se kertasummana tuntuu mukavalta mutta ...
[/q]
Joo samaa mieltä. Kaikki jotka tykkää palautuksista niin lähettäkää mulle rahanne niin annan ne nolla korolla ensi vuoden joulukuussa takaisin;)

[q]Anselmi, 15.4.2008 14:32:
---
Wolverine, 15.4.2008 14:26:
---
Anselmi, 15.4.2008 14:23:

---

---

Joo samaa mieltä. Kaikki jotka tykkää palautuksista niin lähettäkää mulle rahanne niin annan ne nolla korolla ensi vuoden joulukuussa takaisin;)
[/q]

Meinaaks ettei valtio maksa rahalle korkoo?
Erhe.

Ja toisaalta mätkyjä saaneena voin kai vaan
lohduttautua sillä että olipa halpakorkoista
lainaa :D

O