Ricardo Villalobos 29.4.2007 @ Helsinki
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 9
- Seuraava »
jos joku on menos treeltä autol, voisin tulla peesis.
ei nappais tukee vr:n ah niin edullisia palveluita.
[q]Toki voi pyytää kylään ;)[/q]
No mitäs peliä tämä nyt oikein on, eikös tuon pitänyt olla jo sovittu juttu aikaa sitten. Spoiler tagit on keksitty :|
[q]Spoiler tagit on keksitty :|[/q]
Ei oo. Ne on vaan koristeena.
Sanoin duunikavereille, että tulen vähän myöhemmin töihin maanantaina. Ne kysyivät kuka on Villalobos, mutta en oikein löytänyt sopivaa kuvaa :D
Voisin polkaista tänne polkupyörällä, nitkuhuivi kaulassa tottakai. Pääsee sitten ajoissa kotiin.
Aijai pari päivää vielä ja sitten lähtee.
Tuota niin, sen verran vakamielinen olen välillä että pakko tiedustella notta onko tämä taas niitä paikkoja missä heilutaan sätkä ja tuoppi kädessä lattialla? Menee hyvät releet pilalle ja tukka kärähtää pahimmassa tapauksessa.
Mitä noita kuvia olen katsellut niin tuota tapailemisiin joka tapauksessa.
E: Ja siis vaikka itse käryttelen, niin eipä se kovin suuri vaiva olisi pihalla piipahtaa. Jos siis vain järjestyy. Vaikka yksin, ei se siitä ole kiinni.
Tää oli jo ihan varma asia et tänne oltiin tulossa... Joskus vaan jotain odottamatonta tapahtuu ja suunnitelmat muuttuu. Harmittaa tosiaan, mut ei mahda mitään. Ihanaa iltaa kaikille jotka paikalle pääsevät!!:)
Ennakotiedoista poiketen olemme auki 04 jään sunnuntaina
[q]Lil Tony, 28.4.2007 07:03:
[/q]
\\\\o/
Ja uudet soittoajat ovat tässä.
Allekirjoittanut 21:00-00:30
R. Villalobos 00:30-03:45
Nämä ovat noin aikoja. Katsotaan tilanteen mukaan, mikä on RVn kuosi Skandinavian tourin viimeisessä kolkassa... `last but not the least` Lainatakseni RVn sanoja.
Ricardo odottaa innolla tätä keikkaa, oon hehkuttanut Suomen menoa sille muutamaan otteseen.
Huomenna mennään flipperin merkeissä. Ricardo pelaa Flibua ja jengi toimii kuulina tai sitten toistepäin, you Choose:)
Kuullostaa kohtalokkaalta.
[/q]
Ennakkotiedoista poiketen mä meenkin sit tunnin yöunilla duuniin seuraavana päivänä Paitsi jos Ricardolta tulee huonoa settiä, sit mun flipperikuula menee siitä keskeltä
Vai että sittenkin neljään. Nyt on kyl tosi tylsää odottaa huomista. Kärsivällisyys ei meinaa mitenkään riittää
[q]Kon-tiki, 28.4.2007 16:58:
Kärsivällisyys ei meinaa mitenkään riittää
[/q]
Tänään kato ottaa parit, et saa sen pahimman tärinän pois ja huomenna voi olla sitten koolisti flipperipallona
tänne mennään huomenna ja neljään asti auki sittenkin... mun piti olla maanantaina koulullakin vielä
/o/
[q]Zapa, 28.4.2007 18:59:
---
Kon-tiki, 28.4.2007 16:58:
Kärsivällisyys ei meinaa mitenkään riittää
---
Tänään kato ottaa parit, et saa sen pahimman tärinän pois [/q]
Näin juuri on tarkoitus.
[/q]
kiva , sitähän voikin mennä sitte suoraan bileistä aamuvuoroon *nauru**nauru*
[q]N�in juuri on tarkoitus.[/q]
No tuota, kaunis ilma tänään selvästi tulollaan. Käynet useinkin näissä tapahtumissa, kiinnostaisi nimittäin kuulla tarkemminkin noista tarkoituksista. Tapaillaan mahdollisesti.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 9
- Seuraava »