Ricardo Villalobos 29.4.2007 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

[q]OlliS, 10.4.2007 18:13:
GUTE LAUNEEEEEEEEE!!!1

täällä.
[/q]
helemee, must tuntuu et lääkäreitä tuol tarvitaan. :D

Ehkä kannattaisi kuitenkin panostaa profylaktiseen eli ennaltaehkäisevään toimintaan ;)

\\\\o/

Oho, mites tämä jäänyt huomaamatta, ans mennä suosikkeihin
Ja heti kun näin otsikon niin olin tulossa tänne pasteemaan Ravelinen "Villalobos des Monats"- kuvaa, mutta TOKASSA VIESTISSÄ PRKL

Bileet loppuu siis jo kolmelta?

Aihetta sivuten, tänään Villalobos, May ja Von Stroke <3. Mikäli suomessa näihin aikoihin niin toisen kerran joutuu kuulemaan kyl.

Ma duunii ja joku Wappukin siin kolkuttelee.. shaade.

Pitäsköhän yrittää tänne..

Tällä viikolla \\o/

joo taitaa jäädä väiin yh. niinkin tyhmän syyn kun 'ma duunii' takia. :(

Hei,

Kovasti on suunnitelmissa aloittaa vappu kepeästi Kuudennen linjan ja himpekämpän nurkilla. Sellaista vain tiedustelisin että onko tuolla joku dresscode? Ei välittäisi laittautua pelkästään sen takia että saa sitten hikoilla. Tarkoitan siis, ettei ole pienintäkään aavistusta onko bpm 120 vai 150. Seisoskella saa kotona ja vaikka ulkona sateessa tarpeeksi ;)

Niin tai näin, törmäilin mahdollisesti toisenlaiseen tulevaisuuteen - jos nimestä voi jotain päätellä;
http://www.ampprod.com/index.php?option=com_contact&task=view&contact_id=11&Itemid=3

Random miksauksia (oma suosikki dnb, vaikken tyylistä erityisemmin pidäkään);
http://alexmattson.com/diskokitty/

[q]anon, 23.4.2007 15:27:
Kovasti on suunnitelmissa aloittaa vappu kepeästi Kuudennen linjan ja himpekämpän nurkilla. Sellaista vain tiedustelisin että onko tuolla joku dresscode? Ei välittäisi laittautua pelkästään sen takia että saa sitten hikoilla. Tarkoitan siis, ettei ole pienintäkään aavistusta onko bpm 120 vai 150. Seisoskella saa kotona ja vaikka ulkona sateessa tarpeeksi ;)
[/q]

Moi! Teemana on Flipperi (kone, ei kala). Pukeutuminen toki erittäin toivottavaa, mutta pakkohan ei ole kuin kuolla. Viimeksi tunnelmana oli Klinikka, ks. http://kryon.fi/helsinki_by_night/diskon_tulevaisuus2/. Siellä nähdään!

Hmm...flipperi.

Villalobos on varmaan ihan märkänä (taas kerran) oli dress-code mikä tahansa

[q]J Raninen, 22.4.2007 07:16:
Pitäsköhän yrittää tänne..
[/q]

No SIT menee jo rankaks :D

[q]Moi! Teemana on Flipperi (kone, ei kala). Pukeutuminen toki erittäin toivottavaa..[/q]
Vaikean olette keksineet. No laitetaan nyt ainakin jotain päälle, tarkoitus päästä kuitenkin perille asti. Vaikka tuota niin.. Vappu ja kaikkea.. Hmm.

Kiitokset vastauksesta siis ja niin tuota, itseasiassa ihan mukava tulla sokkona paikalle. Keksii sitten jotain. Kääntää paidan nurinkurin jos ei muuta keksi.

[q]serge,
Moi! Teemana on Flipperi (kone, ei kala). Pukeutuminen toki erittäin toivottavaa
[/q]

Mä varmaan laitan jotkut tylsät bilevaatteet kuten aina, mutta jos bileet odotusten vastaisesti onkin huonot, voin kyllä olla vähän kulmikas ja kilahdella

Pitää kehua tän kuun julistetta. Ihana, paras tähänastisista. Yksi kpl noita koristi viime viikolla myös pahamaineisen Vaasanaukion (eli Sörkan metroasema-aukion) ilmoitustaulun tapaista mun ja JR Ewingin kiirehtiessä aukion läpi.

Mä: Villalobos.
JR: IIK!
Mä: Antti Tuisku!
JR: Miks tossa ei ole Villaloboksen kuvaa?
Mä: Koska poliisi tulis ja pidättäis sen jopa täällä.

No tälleen..

[q]serge, 23.4.2007 15:42:
---
anon, 23.4.2007 15:27:
Sellaista vain tiedustelisin että onko tuolla joku dresscode?

Moi! Teemana on Flipperi (kone, ei kala). Pukeutuminen toki erittäin toivottavaa, mutta pakkohan ei ole kuin kuolla. [/q]

Flipperi? Siis Liverpoolin pelipaita *ding**tirsk*

ENTÄS NE VITUN ENNAKOT, VITTU.

Tänne kyl pitää päästä.

O