IDOLS-tukilinja
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 66
- Seuraava »
[q]remotion, 28.1.2007 20:02:
tuleeko kellekkään muulle tuosta asko kallosen käyttäytymisestä semmonen olo että se haluais päästä joidenkin osallistujien pöksyihin.
mun mielestä pirun limanen ukko.
[/q]
Musta sä oot ehkä paras ihminen ikinä puhumaan limaisuudesta yhtään mitään. Sori, mut ei voinut jättää sanomatta vaikka kuinka pitäis. Ruslanaskin on kuoropojan oloinen kiltteydessään verrattuna siihen millaiset vibat susta ainakin mulle välittyy.
-
Niin ja pedofilian ikäraja on muuten 12. Kilpailijan ollessa yli 16 toi ei olisi vissiin edes alaikäiseen sekaantumista - helvetin kyseenalaista käytöstä kylläkin.
MÄ MISSASIN IDOLSIN MITÄ TAPAHTUI HÄ
kyllä ruslanas laulaa osaa, mutta eilinen robbie williams improilu vaan osoitti sen, että joskus yrittämistä voi olla liikaa. Taustat tietäen niin yrittämistä on varmaan 200 prosenttisesti. Pitäisi osata olla yrittämättä niin överisti. Kyllähän se suurin piirtein melkein koko ajan pysyi oikeassa sävellajissa, mutta liika oli liikaa improilussakin.
Mua ainakin vielä hämää hitosti ruslanaksen kohdalla se, että mun mielestä ei vaan voi täysin suomea puhumattomasta kaverista tulla SUOMEN idol. Eihän mustakaan oikeasti vois tulla jenkki idol ihan helpolla (ei varmaan ollenkaan).
Paljon huomasi eilisen jaksossa sitä, että ne ketkä koelauluista oli vielä päässeet ns. hyvin arvosanoin jatkoon, ei sitten kuulostaneetkaan yhtään miltään kun ei ollut oma valitsema kappale. Kai se on keskinkertaisuutta sitten. Sitten taas on se tuleva finaali tyttö (hieman pyöreä, joku ennen ollut punainen tukka), kellä on tajuton ääni ja osaa käyttää sitä. Se on kyllä ärsyttävyyteen asti suomalainen huonoine itsetuntoineen. Eiks se tajua miten hyvä laulaja se on kun se melkein ainoana poraa siellä aina ihan älyttömästi "täh pääsinks mä oikeasti" jne.
edit: piti vielä sanoo ett muistaakseni melkein kaikki muut kundit veti tosi huonosti eilisessä jaksossa. kenessäkään ei vaikuttanut olevan ainakaan liikaa potentiaalia.
se punatukkanen poraaja veti kyllä eilen sen tasosen esityksen että on selkeesti 3. parhaan joukossa.
Mutta se itkemis _ei musta oo mihinkään_ juttu on vähän överiä. Ehkä se sitten kuuluu itähelsinkiläiseen lähiökoodiin.
Ruslanas Äänen ja esiintymisen perusteella hyvä kun pääsi jatkoon. Sitten vaan hiuksia lyhemmäksi, niin äänenkäytöstä ei tulisi niin suoraa assosiaatiota laiduntavaan lampaaseen.
Ari Niin fantastinen ääni, että voi välillä käydä nuotin vieressäkin ja silti kuuluu jatkoon. Vähän kuin Rauli Badding Somerjoki ilman siirappia. Vois vaikka ansaita voiton, mut en tiedä ansaitseeko voitto häntä.
Anna Osaa laulaa, vaikea sanoa täyttääkö kovin ison lavan säteilyllään.
Mia Permanto pyytämään lääkäriltä beetasalpaajia ja pamei, niin kyllä se siitä. Hieno ääni, "vähän" teatterimainen.
ihq Nisse Tällehän ne äänet kuitenkin kasaantuu. Parempi sentään kuin Ilkka Jääskeläinen (ja kuka ei olisi)
American Idol on mun mielestä ekaa kertaa ollut vähemmän kiinnostava kuin Suomen Idols. Jenkkihomma on pysynyt samana kuin ennenkin, mutta Suomessa on nyt jotenkin tosi kiinnostava kausi. Tosin eihän ne mene ihan samaan tahtiin ja semifinaalivaiheissa tekniset tasoerot on varmasti 100-0 USA:lle. Mut edes jollain lailla laulutaitoiset persoonat tekee koelaulujen jälkeisestä ajasta kiinnostavan ja persoonia Suomessa näkyis nyt olevan
Lienee vanha juttu, mutta Arihan on vuoden 2005 Karaoken SM-kisojen miesten sarjan ykkönen. Ja MM-kisoista samalta vuodelta sija 3.
http://www.karaoketahti.fi/index.php?s=content&p=KWC2005
i'm just a screamer, i sing really out of tune
nissepä se laulaa nuotin ohi yli ja ali.
Ellenin tukasta bonuspiste!
Väärä topic...
[q]SmiLE, 3.2.2007 21:57:
---
Jusna666, 3.2.2007 17:47:
Se laulo mun mielest vitun hyvin se jäbä joka oli leikannu viiksensä. Sitä en tiiä, oliks viiksien ajamisella mitään vaikutusta laulutaitoihin.
---
Ihanaa kulta kun arostelet tääl idoleit*joo*
[/q]
Nojuu mut se laulo hyvin. (ja se biisikin oli ihan ok).
Edit. Ja siin äijäs on astetta enemmän cojonesia ku joissain tusina hintti-huisku-tuiskuissa.
saa kommentoida, mä ainakin kommentoin. Noi tyttökaverukset oli aika pirun hyviä laulaa ja aika pirun hyvän näkösiä... Hyvä että kumpikin pääs jatkoon.
ihme friikkejä nycistä löytyy, tosin jos ei sieltä, niin ei mistään.
siis ei vittu, jenkit yllättää ainavaanjauudestaan!
Tyttö nr 3 oli paras ehdottomasti Eniten pidän hänen äänestä. Blondit oli jotenkin liian mitäänsanomattomia. Paitsi olihan sillä yhdellä persoonallisen imelä ääni mutta minä en tykkää.
unohdinpa sit katsoa tän eilen, mut eipä oikein harmita.
mitään kovin voimakkaita mielipiteitä ei kuitenkaan
kestään tän kertaisista semifinalisteista edes ollut... mut
hyvä kuitenki, ettei se koko ajan itkevä punkari voittanut! :D
[q]anniharha, 5.2.2007 17:04:
klip
[/q]
mun mielestä tuomareiden tehtävä, niinkuin tässä vaiheessa suomen kansa tehtäväkin, on arvostella laulajia sekä laulutaidollisin että ulkonäölllisin kriteerein. Idolihan on kokonaisuus missä yhdistyy menevä ajankohtainen musa (sitte ku on saanu levytyssopimuksen), ajankohtainen kiva ulkonäkö ja ennen kaikkea hyvä laulutaito. Onhan Suomen idolsin alusta lähtien osanottajia tuomittu tai kehuttu ulkonäöllisin perustein. Mikäs se ekan tuotantokauden Nanna persoona oli, eihän silläkään ollu muuta virkaa tuomaristossa ku kritisoida jengiä niiden ulkonäöstä. Jo koelauluissa tuomarit joutuu raakkaamaan pois populaa keistä ei ulkonäöllisestikään olisi idoleiksi. Asko nyt vaan sattui tokaisemaan myöhemmässä vaiheessa karsintoja , että se blondi näytti seksikkäältä, niinku se kai näytti joiden muidenkin mielestä. mun korvaan se ei ees särähtäny yhtää kun ohjelmaa katsoin teeveestä, olenhan itsekin ollut joskus 16-v.
Mutta kuten normaalistikin, Suomen lehdistölläkään ei taida olla muuta tekemistä kun älistä tällasesta. Ehtihän joku Metron harkkarikin ottaa yhteyttä johonkin lapsivaltuutettuun ja kysäistä sen mielipidettä, jotta saadaan lehteen jotain pientä juttuu
Ja jos nyt oikein offtopikoidaan niin alaikäisten lasten kohdalla vastuu on vanhemmilla. Sen blondin äidin ois pitänyt olla siellä sanomassa, että missä menee raja miten seksikkääksi sen pikkulapsonen voidaan meikata/kammata ettei isot pahat sedät kehu tai näe märkiä päiväunia.
edit: mun mielestä pitäisi olla alaikäraja idols kisaan. 16-vuotias ei voi olla täysin valmis vielä siihen pyöritykseen mihin idols joutuu.
[q]pirpeli, 7.2.2007 21:44:
Onks toi hintelä vaalee jäbä se Ari, ihana hevaripoijka? :D
[/q]
Epäilen ettei ole vaikka kovasti samaa näköä onkin. Mutta asiasta kolmanteen, sillä Arilla on ihan mieletön ääni. Ainakin livenä kuultuna
Muoks, on se kuulema aikuisten oikeasti sittenkin sama tyyppi kuvassa
[q]pirpeli, 9.2.2007 10:10:
---
crissy, 9.2.2007 10:06:
Arin eilinen Piano Man
---
Herrasussiunakkoo tuolla poijjaalla on miellyttävä ääni.
[/q]
No älä!!!!! Kyllä tuo vaan saa suupielet kaarelle!
Onko Ari tämän vuoden Antti Tuisku?
Edit: Niin ja miten pärjäävät se jesseilijä ja se homopehmikseen sekaantunut baltti? Kiinnostaa niin maan vietävästi.
Ari oli kyl paras! Toivottavasti pääsee jatkoon.
[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?
Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.
Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?
edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 66
- Seuraava »