IDOLS-tukilinja
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 66
- Seuraava »
[q]Fornarina, 18.1.2007 22:39:
---
Hän ei ilmeisestikään selvinnyt siitä...
Kunnioittakaamme Vexen muistoa
[/q]
*känni* otetaan sille!
[q]Fornarina, 18.1.2007 22:39:
Hän ei ilmeisestikään selvinnyt siitä...
Kunnioittakaamme Vexen muistoa
[/q]
Hengissä selvittii. Toistaiseksi en ole huomioinut mitään vakavia saurauksia.
Edit: Joutuu muuten katsomaan muitakin jaksoja. Onnittelut jatkoon päässeelle kaverille.
eilen katoin ekaa kertaa sitä ekstraa. Ei se jätkä nyt kaiken puheiden perusteella tehtyjen olettamusten mukaisesti ollu niiiiiiiiiin ärsyttävä, mutta kuitenkin alkoi aika pahasti nyppimään ohjelman lopuksi.
onko ne näyttänyt jo sen ibbyn sekoilun tuolla helsingin koelauluissa?
Olikos ibby taas eilen viihdyttämässä?
Mitäs oli keksinyt*ding*
MUOKS.
Tuleekin vasta seuraavassa jaksossa.
*Venaill* Ibbyy!
Tänään Iby Love tai se on muuttanut nimensä Iby The Loveksi :D. Tulee varmaan hyvä show =)
Kukakohan syöttäis tolle Ibylle litiumit että vähän rauhottuis ton maniansa kanssa
Jees, nyt se alkaa!
se anna on kyllä ihan liian hermoheikko. eilenkin se musertui häätöuhan alla ihan totaalisesti ja tuomareiden arvioita kuunnellessa joka kerta sen mielenterveys meinaa käytöksen perusteella vissiin järkkyä. ei hyvä.
[q]mayah, 25.1.2007 20:13:
Näinks mä ihan väärin, vai oliks tolla pitkätukkasella pojalla FINRG-paita päällä?
[/q]
Turun sanomien kuvassa ainakin jollain oli!
WOW, mähän tiedän ton tyypin Anyways, jos pääsee äänestykseen asti on viissin ekaa kertaa pakko äänestää ihan tuen vuoksi
http://www.dj-rx.com/vault/images/hakkaa_paalle.jpg
Joutuuks Rexi heruttaa Arille elinikäisen vipin :)
Mä tykästyin sen pitkätukkapojan laulantaan. Erottuu joukosta.
Jonkun tiedelehden mukaanhan noilla kouelaulajilla on joku sairaus, joka tekee sen, että menee tonne esiintymään vaikka kuulostaakin ihan karmeelta
[q]Bio, 28.1.2007 21:02:
Ruslanas pois, ällöttävä tyyppi!
[/q]
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/idols_2007/teatteri/412302-max290x207.jpg
En kyl keksi mitään kohderyhmää ketä innostuis tosta.
siis oikeesti, voi vittu!
:D
'god bless america'
[q]4 8 15 16 23 42, 28.1.2007 19:56:
siis, eivittu!
MITÄVITTUUUUU?
tää on aivan-vitun-yli-mahotonta!
[/q]
itseasias tää kuvaa omia reaktioita täydellisesti :D
tuleeko kellekkään muulle tuosta asko kallosen käyttäytymisestä semmonen olo että se haluais päästä joidenkin osallistujien pöksyihin.
mun mielestä pirun limanen ukko.
oih, ruslanas ja nalle...
go ari, go ari!!!
[q]MiMoSa, 28.1.2007 18:55:
---
Oon ihan samaa mieltä!*pökr* Vähän repesin ton äskönen pussycat dollsia esittäneen tyypin kohalla. Se oli ihan samannäkönen kun äitinsä! Huh huh, mitä sakkia! *poks**eiei*
[/q]
Joo ei siinä voinut kun revetä kuin Hulk Hoganin paita. :D Only in US of A! :DDD
[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?
Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.
Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?
edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 66
- Seuraava »