IDOLS-tukilinja
- « Edellinen
- 1
- ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- ...
- 66
- Seuraava »
[q]Epailija, 17.2.2007 12:52:
Onneksi nämä eivät ole liikehdintäkilpailut. :D Oli se minustakin välillä vähän kömpelöä (etenkin lopun pyörähdys, jonka missasit), mutta ei kuitenkaan kaiken aikaa. Parempi näin kuin että olisi seissyt koko biisin paikallaan kädet mikillä. Asian voi nähdä niinkin, että siinä oli rehellistä yrityksen makua ja kämmeistä huolimatta vain painettiin tunteella loppuun asti.
Laululla tuo erä kuitenkin voitettiin. Vaikka itse biisi olikin vähän tylsä, niin Kristian sai minusta tuotua siihen hyvin tunnetta ja sopivasti vaihtelua, jotta sen jaksoi kuunnella nurisematta loppuun asti ja lopussa jopa diggailla menoa. Esitys oli mokista huolimatta kaiken kaikkiaan erittäin uskottava veto. Jos saman biisin olisi laulanut vaikka se Tina Turner-muija, niin tulos olisi todennäköisesti ollut ihan katastrofi.
[/q]
Joo osa kilpailijoista oli ottanut Marco B. opit vähän turhan tarkasti. Ja näki, että mieli olisi tehnyt liikehtiä, mutta kun oli sanottu, että älkää veivatko, niin ne ei sitten veivannut. Ainakin itsellä on semmoinen fiilis, jos joskus laulaa yleisön edessä, että tekee mieli lähteä siihen musiikkiin mukaan. Mun mielestä se on enemmän luonnollista, että antaa biitin viedä, kuin että taistelee sitä vastaan ja jöpöttää paikallaan.
[q]serotonot, 22.2.2007 20:24:
toivottavast!
[/q]
Näinpä...mutta vielä kerkee speklaan.
[q]Fuzzy, 1.3.2007 21:04:
Hyvä Ariii!!! Kunnon hevari*pahis* Ja toinen niistä kahesta joka oikeesti ees OSAA laulaa...*super* Jos jenkeissä oltais nii muut ei olis ees päässy alkukarsinnoista läpi.
[/q]
Kun ei olla Jenkeissä, niin sitä jenkki Idolsia on mun mielestä turha täällä hehkutella. Niillä on kuitenkin inasen enemmän tota materiaalia, josta noita kilpailijoita karsia. Jos Suomi Idolsin laulutaito(/-taidottomuus) vituttaa, niin sitten ei kannata Suomi Idolsia katsoa.
Omasta mielestäni tänä vuonna on erittäin hyvä taso. (Ja kuten olen useasti todennut,) Niin tänä vuonna voittaja ainakin osaa laulaa (vrt. Ilkka Jääskeläinen). Olen kyllä huomannut, että kotisohvalle useat noista artisteista kuulostavat hieman epävireisiltä, mutta vian on pakko olla minussa tai telkkarissa, koska tuomarit hehkuttavat. Vaikka kyllähän tuommoisessa live-tilanteessa laulu saattaakin lipsahtaa vähän väärään vireeseen ja sitä ei paikan päällä välttämättä kuule. Tiedä sitten häntä.
[q]Toykio, 22.3.2007 23:01:
Kristiina tekee vielä Ilkat.
[/q]
Veit jalat suustani! Tuota mä ainakin pelkään ihan sikana, oon nimittäin toitottanu, että "Tänä vuonna voittaja osaa ainakin laulaa", mutta onhan meillä vielä Kristiina.
Ongelmana Kristiinan ja Kristianin tapauksissa ainakin oli se, että niillä oli mun mielestä muutama loistava biisivalinta siellä ekoilla kierroksilla, mutta sitten loppua kohden ei enää juuri mitään annettavaa. Joutuvat laulamaan biisejä, joita eivät ole ikinä ajatelleet esittävänsä. Varsinkin Kristianin esityksissä sen huomasi selvästi sinä levottomuutena, mikä vain lisääntyi loppua kohden. Ja ne crazy eyes...hahah.
Alkukierroksilla Idols-kokelaat ovat koonneet vankan kannattajajoukon, joka ei suostu luopumaan mielipiteestään. Joten tästä syystä Kristiinakin vielä keikkuu tuolla kärkikolmikossa. Veikkaan, että myös Arin kohdalla on näin. Ihmiset ovat tykästyneet "Silta yli synkän virran" vetoon karsinnoissa ja Piano man:iin välierissä, eivätkä uskalla olla äänestämättä, vaikka Ari tällä hetkellä on mitä on.
[q]Sallakat, 30.3.2007 10:36:
luin aamulla spårassa jonkun tädin iltasanomien tms kannesta, että tosiaan tämä oikeus on vihdoin tapahtunut. Laitoinkin kommenttia kristiinan esityksen jälkeen, joten sitä tuskin tarvitsee enää toistaa. Puistattaa vieläkin kun muistaa sen epävireisyyden.
Mä en tajua miten täälläkin (niinkuin tuomaristossa) jengi hehkuttaa sitä miten nätti se on. Tää on LAULUkilpailu!
[/q]
Mun mielestä Idols ei ole pelkästään laulukilpailu, vaan siinä etsitään kokonaisvaltaista viihdyttäjää. Valitettavasti molemmat finalistit on nyt semmoisia, joilla tuntuu keltainen neste kelluvan jos ei jo koko pääkopassa, niin ainakin jossakin takahampaitten kohdalla menossa kohti sitä. Eikä semmoinen sovi Idosl-voittajalle, mutta minkäs teet, ketäs lyöt.
Kristiinassa tosiaan olisi muuten mielestäni ollut kaikki Idols-voittajan ainekset, jos se sen laulutaito ja -ääni olisi ollut kohdallaan. Mä en useimmiten kyllä saanut mitään irti siitä sen hehkutetusta omalaatuisesta saundista, muutamissa biisessä se toimi, mutta vain muutamissa. Eikä se nyt koko ajan mielestäni vetänyt epävireisesti, harmittavasti vain aina ne kohdat, joissa lauloi pitkiä vokaaleja, joka sitten leimasi koko laulua. Olisi vaikka keskittynyt saamaan ne kertsit kohdalleen jokaisesta biisistä, niin niiden kokonaiskuva olisi varmaan parantunut huomattavasti.
Kyllähän finaali varmasti katsottavaksi menee, mutta kumpaakaan finalistia en fanita. Jostakin syystä se Arin ääni ei vaan osu muhun, eikä kyllä Annankaan. Sen ääni vuotaa niin pahasti, että mun korvaan se kuulostaa todella ilkeältä. Eikä kukaan noista kolmesta voi sanoa laulaneensa ihan puhtaasti eilen.
[q]AnderS, 23.11.2008 23:01:
No voi ristuksen vittu! Ja toi löysäpaska kalle taas jatkoon! Kiitos suomen pissisarmeijalle tästä. Jumalauta mikä vittu tuos hiirennäköises nörtis jolla on yliajettu supikoira tukan tilalla, voi viehättää!? Jos tuo lapatossu voittaa idolsin niin mä lupaan protestina hakea ruottin kansalaisuutta ja muuttaa kööpenhaminaan! Niih!
[/q]
...kirjataan muistiin...toi on jo toinen aika kovan luokan lupaus minkä teet pienen ajan sisällä
[q]Wiko, 25.11.2008 01:24:
---
AnderS, 23.11.2008 23:01:
No voi ristuksen vittu! Ja toi löysäpaska kalle taas jatkoon! Kiitos suomen pissisarmeijalle tästä. Jumalauta mikä vittu tuos hiirennäköises nörtis jolla on yliajettu supikoira tukan tilalla, voi viehättää!? Jos tuo lapatossu voittaa idolsin niin mä lupaan protestina hakea ruottin kansalaisuutta ja muuttaa kööpenhaminaan! Niih!
---
...kirjataan muistiin...toi on jo toinen aika kovan luokan lupaus minkä teet pienen ajan sisällä
[/q]
seetanan salapoliisi!:D Noh, lupaukset on annettu ja ne pitää*nauru*
Nyt kun yleisö päättää taas Idoleiden kohtaloa, niin kummasti kaikki retardoituneet tyypit alkavat äänestämään kaltaisiaan. MILLÄ VITULLA SE KALLE PÄÄSI JATKOON? *grr**senkin**dissaa*
[Caps Lock] rulez!!
[q]Loopy, 17.10.2008 12:39:
---
Yallu, 17.10.2008 12:25:
MILLÄ VITULLA SE KALLE PÄÄSI JATKOON? *grr**senkin**dissaa*
---
Saamalla enemmän ääniä kuin viimeiseksi tullut?
[/q]
Jolloin pääsemme jälleen retardoitumis-teoriaani.
Jos tää Kalle ei tipahda seuraavassa semissä, niin ei tarvitse tätäkään ohjelmaa katsoa..
mun mielest edelleenkin ari koivunen on pelle.
Ei se Daniel ollut missään nimessä hyvä, mut voi helvetti sitä Kallea! Se ei osaa laulaa ollenkaan ja se sen koko performassi oli niin kamala, etten myötähäpeältäni pystynyt sitä kunnolla katsomaan. Ja miksi se biisikin oli niin pitkä!??
Mielummin olis saanut Kalle tippua, ettei olis sitä enää IKINÄ tarttenut kuunnella. No ens torstaina se tippuu kuitenkin!!
Kalle
[q]Super-Kerttu, 17.10.2008 12:53:
Ei se Daniel ollut missään nimessä hyvä, mut voi helvetti sitä Kallea! Se ei osaa laulaa ollenkaan[/q]
Ei ollenkaan? Jos tällaista väittää, on kyllä sävelkorvassa puutteita. Rokkiörinästä ei tietenkään ole pakko pitää tai Kallen lauluäänestä ylipäätään, mutta nuotissa Kalle kyllä pysyy siinä missä muutkin. Eilen itse asiassa taisi olla siellä vähemmän falskaavien joukossa.
[q]Super-Kerttu, 17.10.2008 13:29:
---
Epailija, 17.10.2008 13:12:
Ei ollenkaan? Jos tällaista väittää, on kyllä sävelkorvassa puutteita. Rokkiörinästä ei tietenkään ole pakko pitää tai Kallen lauluäänestä ylipäätään, mutta nuotissa Kalle kyllä pysyy siinä missä muutkin. Eilen itse asiassa taisi olla siellä vähemmän falskaavien joukossa.
---
No mun mielestä se oli sellasta kuraa päästä varpaisiin ja laulutaitoa myöten!
[/q]
Totta!!
[q]lostgone, 19.10.2008 21:05:
Mut siis, Anna-Kaisa Riitijoki*sydän* Ihana.
[/q]
NIINPÄ! Aaaah *sydän*
Ei pitänyt katsoa tätä ohjelmaa tänä vuonna, mut vahingossa näin pätkän teatteriviikonlopusta.. Mut siis, Anna-Kaisa Riitijoki*sydän* Ihana.
No okei, tää viimeinenki lauloi kivasti, mut kappale onkin tappavan kova.
Ja minkä takia joka vuosi jonkun pitää vetää esille tää, mä olen isompi tyttö, toivottavasti mä en tipu sen vuoksi -kortti. --> ja jos se sattuis tippumaan, niin syy tippumiseen onkin sit jo kerrottu, muita vaihtoehtoja ei olekkaan.*hmph*
[q]Yallu, 24.11.2008 08:52:
yhteenvetoa: kalle on pelle
[/q]
Repesin.
Jos kaltsu voittaa niin siitä tulee hyvä Suomen edustaja world idols-kilpailuun (ainakin jossain vaiheessa sellanen oli, tais se hobitti voittaa silloin). Ne nauraa sen pihalle sit siellä.
edit: ainiin.. mun viha kalleen alkoi siitä kun se raiskas sen Wicked Game-biisin, joka on ihan törkeen hyvä kun Chris Isaak sen laulaa.
[q]AnderS, 25.11.2008 09:25:
---
lupaukset on annettu ja ne pitää*nauru*
[/q]
Ikävää, kun olis ne ysikymppisetki tulos... pidetääks ne sit Ruattis?
[q]C-Hill, 25.11.2008 14:46:
---
AnderS, 25.11.2008 09:25:
---
lupaukset on annettu ja ne pitää*nauru*
---
Ikävää, kun olis ne ysikymppisetki tulos... pidetääks ne sit Ruattis?
[/q]
Ai sä oot sitä mieltä että kalle voittaa*vink* ei vais.. no jos niin surkee onnettomuus pääsis tapahtumaan, että löfstömin äidin kakkapylly kisan nimiinsä veis niin siitä huolimatta ysikymppiset pidetään ääshjoella, sekin on lupaus*nauru*
Mitä ihmiset nyt tekee sunnuntai-iltaisin kun Idols ja BB loppui?
[q]Idolsin turvajärjestelyt pettivät Helsingin jäähallissa, kun lavalle tunki Koop Arposen voiton ratkettua ylimääräinen onnittelija, Ibi Love.
HS.fi[/q]
En edes huomannu.
[q]Pätkis, 24.11.2008 10:48:
---
Jone, 24.11.2008 09:42:
---
Heli, 24.11.2008 09:40:
mä vihaan Jippua.
---
Liityn kerhoon.
En muista koska viimeksi olis tullut todella voimakas tarve kuristaa joku ihan vaan muutaman lauseen kuuntelemisen jälkeen. Mikä tyyppi toi edes on ja miksi sen lääkitys on noin helvetin pielessä?
---
Mulle riittää kans puolikas biisi sen väreilevää tulkintaa ja pääsen helposti samaan mielentilaan.
[/q]
Tammikuun lopussa ihanan Jipun tunnetta tulvillaan olevia tulkintoja kuullaan taas Helsingissä konseptissa nimeltä Jippu Café - Kuolemattomat (sori, oli pakko laittaa)
http://www.noise.fi/uutiset/?id=10077&ref=rss1
- « Edellinen
- 1
- ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- ...
- 66
- Seuraava »