IDOLS-tukilinja
- « Edellinen
- 1
- ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- ...
- 66
- Seuraava »
[q]Jone, 24.11.2008 09:42:
---
Heli, 24.11.2008 09:40:
mä vihaan Jippua.
---
Liityn kerhoon.
En muista koska viimeksi olis tullut todella voimakas tarve kuristaa joku ihan vaan muutaman lauseen kuuntelemisen jälkeen. Mikä tyyppi toi edes on ja miksi sen lääkitys on noin helvetin pielessä?
[/q]
*iloinen*..Oli niin ärsyttävä kyllä et meinas verisuoni katkee päästä.
[q]Epailija, 24.11.2008 10:40:
Hmm. Jippu ei diggaa rokista ja ei ymmärrä sitä, mutta Peten tulkinta Saran biisistä upposi kuitenkin. Ehkäpä Jippu ei ymmärrä musiikkia. Minä taas en ymmärrä, että mikä helvetin herkkyys-auktoriteetti Jippu on olevinaan. Tekeekö uskonnollisuus Jipusta elämänviisauden lähteen manttelin arvoisen? Pitkä ja menestyksekäs ura eivät ainakaan voi olla syynä.
[/q]
Mulla meni järki tohon v**un JIPPUUN.
Ei tuntunut oikein tajuavan mistään mitään, paitsi muisti aina aloittaa sanomalla laulujen tekstistä jotain. Voi perkele, teksti sitä teksti tätä. "Teksti oli niin vaikuttava, et ollut sen tasolla" "Tekstissä ei ollu mulle mitään"
TEKSTI IN MY ASS!
Jos menee Idolsiin tuomariksi niin luulis että on muutakin sanottavaa kuin millainen joku vtu teksti jossain biisissä on. Ei kai nois kisois haeta parasta lyyrikkoanalysoijaa tai runolaulutulkitsijaa. Musiikki on musiikkia ilman sanojakin, mutta sanat ilman säveltä ei. Siks pitäis IMO ottaa hiukka eri tärkeysjärjestys tuomarointiinki PRKL! Sitä paitsi IDOLIN pitäis olla vaikuttava esiintyjä, vaikka nyt laulais ihan tuubaa missä ei pahemmin sanomaa / syvyyttä oo... vrt. kaiken maailman Christinat, Britneyt, Pinkit ja Enriquet. Kai tään ohjelman nimi olis Lé ARTISTÉ jos siellä haettais seuraavaa Nick Cavea.
[q]tomppi, 24.11.2008 18:02:
Kalle Löfström on Suomen Sanjaya Malakar
[/q]
Äläs hauku Sanjayaa! Se sentään osasi laulaa, siltä vain puuttui lavakarisma.
No mut hei, Jippu 23v on entinen tarkkislainen [size=8](muistaakseni)[/size], mut nyt siitä on tullut kunnon kansalainen ja Mikko Kuustosen ystävä! Jippu on kokenut kovia ja tietää elämästä kaiken! Ja on vielä oopperalaulajan tytär! Julkaisi ensimmäisen albuminsa vuonna 2005 eli jo 3 vuotta sitten! (lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Jippu)
Joo. Aiemmin en ollu ihan varma, tykkäänkö Jipusta vai en, mutta nyt tiedän, etten tykkää. Kaiken muun jauhamisen lisäks meni eilen haukkumaan Annan esiintymisen "ei tartte liikkuu noin paljoa" ja mitä sen oma esiintyminen sitten on - sellasta ihme överinäyttelemistä, jota se ite kutsuu varmaan tulkitsemiseksi... Onneks sentään Nina Tapio teilas Jipun kommentin ja sano jtn että esiintyminen sovitetaan lavan mukaan. Kaiken muun hyvän lisäks neitokainen käytti kiitettävän paljon v-alkuista sanaa eilisessä ohjelmassa. Pointsit kotiin.
Jippu ite laulaa ääni väristen, välillä shöshöttää ja heiluu kuin heinäseiväs tai kipristelee lavalla kuin jonkun sairauskohtauksen saaneena. Ehkä se saattas saada vähän enemmän ja kunnon ääntä itestään ulos, jos se lopettais yläkroppansa jumittamisen.
Jippu lavalla:
[size=8]Olinpa taas negatiivinen. Hyi minua.[/size]
[q]sapeli, 24.11.2008 20:34:
Äläs hauku Sanjayaa! Se sentään osasi laulaa, siltä vain puuttui lavakarisma.
[/q]
Tarkoitin vaan että kansa äänestää paremman pois ja huonompi pääsee jatkamaan.
[q]Amma, 24.11.2008 21:29:
Jippu lavalla:
[/q]
my ears, my eyes !!
they're bleeding!!!
[q]Jone, 24.11.2008 09:42:
---
Heli, 24.11.2008 09:40:
mä vihaan Jippua.
---
Liityn kerhoon.
En muista koska viimeksi olis tullut todella voimakas tarve kuristaa joku ihan vaan muutaman lauseen kuuntelemisen jälkeen. Mikä tyyppi toi edes on ja miksi sen lääkitys on noin helvetin pielessä?
[/q]
se on joku laulaja joka vuodattaa veristä sieluaan, ja sehän on kokenut paljon enemmän kuin kukaan muu tässä maailmassa ja sen takia onkin erittäin pätevä tuomaroimaan noita tuolla Idolsissa.
Ja hänhän on jotain [o]19[/o] 23 wee eli todella, todella uskottava.
*teiniangst*
[q]remotion, 19.1.2007 11:37:
oonkohan mä ainoo jonka mielestä se ekstran juontaja on just passeli?
tosin katoin eilen ekaa kertaa ekstran.
[/q]
Öö...et. Mun mielestä se on ihan hulvaton veikko. En ymmärrä, että miten ihmiset ottaa siitä niin isoja pultteja? Tosin mä olen nähnyt kolmesta ekstrasta vaan kaksi, että ehkä siinä välissä tulleessa tapahtui jotakin, mikä on saanut ihmiset kuohuksiin.
Mun mielestä ekstra on melkeinpä parempi, kuin "päälähetys". Ainakin eilen näytettiin paljon parempaa materiaalia ekstran puolella. Esimerkiksi sen juontajan ja Ibbyn kohtaaminen oli jollakin lailla erittäin hauska.
Ehkä ihmiset ei tykkää, jos se niissä ekstran aluissa "ylikorostaa" itseään, niin kuin nyt eilenkin, kun kierteli sen kuvansa kanssa asematunnelissa. Kuitenkin siinä on ajatusta koko siinä lähetyksessä. Noh, toiset tykkää isästä ja toiset pojasta, jotkut jopa molemmista.
[q]*PinkBunnY*, 19.1.2007 14:02:
Tarkoitatko Panua, joka lauloi Mariah Careyta?
On ollut rinnakkaisluokalla peruskoulussa ja oli niin äijää silloin ja nyt tuollainen teinilook...
[/q]
Taitaa tarkoittaa sitä vaaleanpunapaitaista Ibby Love-fania, joka lauloi Petteri Punakuonon.
NYTTTTT!!!
Siis pääseekö noista semifinaaleista vaan 1 aina jatkoon? Ja sitten on varmaan taas ne keräilyerät vielä?
Nisse ja Panu samassa erässä. Aika paha.
Täytyy nyt kattoa, että mihinkä suuntaan tää Idols on menossa. Ekana vuonnahan oli selvää, että Idolsia seurasi aika kaikenkattava yleisö, koska kolmen kärki oli Tuisku-Wickholm-Pakarinen. Viime vuonna taas kolmen kärki Seppälä-Ylander-Jääskeläinen, joka kertoo siitä, että äänestäjissä oli enemmän pikkutyttöjä. (IMO Siis koska Ilkka Jääskeläinen oli vaan niin yksinkertaisen Paska, että mä en pysty ymmärtämään, että miten se onnistui voittamaan koko kisan.) Toivotaan, että nyt tänä vuonna voittajana olis joku oikeesti hyvä ja hommaan antautunu tyyppi, eikä mikään pelle.
En meinannu eilen saada unta, kun jäin pohtimaan, että mikäs se on se todennäköisyys, että noi Idols kokelaat pääsee jatkoon? Hä? Siis periaatteessa 50 % niistä pääsee jakoon eli 24:stä 12, mutta käytännössähän se ei mene niin. Vaan ensin voi päästä 25 % todennäköisyydellä ja sitten taas 25 % todennäköisyydellä.
Matikka on vähän hukassa, niin en yhtään muista, että miten se todennäköisyys sitten noilla menee. Ehkä voisin hakea tuolta hyllystä yhden matikan kirjan ja katsoa siitä. Hmm.
[q]mayah, 4.2.2007 20:36:
Siis teatteriviikonlopun jälkeen olin ihan silleen, et mitä v*ttua, mitä toi tekee tuolla. Mut sehän oli äsken ihan helmi! Vaikee nyt sit sanoo kenen tästä pitäis jatkoon päästä.
[/q]
Tää on kyllä ihan älyttömän tiukka karsinta. Mun mielestä noi kaikki kolme ensimmäistä pitäis päästää finaaliin!
[q]mayah, 4.2.2007 20:50:
No jos pelkästään tän päivän esittysten perusteella pistäis päättä, mä jättäisin kyllä sen ekan pois, musta se laulo huonosti.
[/q]
Hah...mun mielestä se oli taas paras noista. Niin se vaan menee, että ihmisten mielipiteet jakaantuu ja se se on hyvä, niin on jotain jännitettävää. Mä luulen kyllä, että se ei tule pääsemään finaaliin. Sitä on näytetty muuten tosi vähän (joskin näin vain sen jälkimmäisen teatteriviikonloppujakson).
Onneksipa siellä on varmaan taas keräilyerät, niin pääsee tippuneet näyttämään vielä kerran kyntensä.
Mun mielestä persenaama Asko Kallonen meni ihan turhaan teilaaman ton Markuksen. Okei, ei ehkä paras mahdollinen biisivalinta ja ehkä siinä esityksessä välillä ampui yli, mutta hyvä se oli silti. Mun mielestä siinä vois sitten vaikka olla se tän vuoden "Ilkka". Paitsi, että toi osaa vähän laulaakin.
[q]tomppi, 8.2.2007 20:22:
---
mayah, 8.2.2007 20:20:
Mikä toi keltaliivisten aurinkolasipäisten äijien joukko tuolla yleisössä on? Onks siel Lahti pilaamas tunnelmaa taas? :D:D
---
http://www.medihevi.com/
[/q]
/,,,/ ASEMAA!
Tykkäisin enemmän siitä, että noi tuomareitten kommentit kuultais vasta sitten äänestyksen jälkeen. Se olis enemmän jotenki todellista. Siitä hyötyisi se laulaja, mutta se ei vääristäisi lopputulosta. Usein ite ainakin huomaa, että tykkää jostain biisistä tai tyypistä, mutta sitten kun tuomarit teilaa sen, niin itekin alkaa miettiä toisinpäin.
Esimerkiksi tää Ari on yksi niistä esimerkeistä. Olin ihan, että HÄ? kun se oli karsinnoissa, sitten kun kaikki on liegittäny sitä, niin oon jotenki aatellu, että ehkä se onkin joo ihan tosi jees. Mut hei, jos se ei kolahda vaan muhun, niin eipä siinä loppujen viimein mitään. En oo vaan niin vahva opinion leader, että mun ensimmäinen mielikuva olis aina se vakaa ja pysyvä.
[q]Elmiira, 9.2.2007 09:53:
Miksköhän eilisessä lähetyksessä kuvattiin puolet ajasta
pianistin kihlasormusta? Ja välillä myös kitaristin.
Ainakin tiedämme nyt, että he ovat kihloissa/naimisissa,
vaikka emme tiedäkään keitä he ovat. Vähän kävi ärsyttää
Nim. osaan keskittyä olennaiseen
[/q]
Veikkaatko, että siinä todella kuvattiin sormusta, eikä esmes niitten soittoa? Joskin Leskistä kuvattiin aika hassusta kuvakulmasta, kun näkyi tosiaan koko ajan vain se vasen käsi. Kai sen kameran olisi voinut paremminkin suunnata.
Olin valmistanut dipin ja leikannut vihannekset. Tulin koneelle ja avasin telkku.com:in...ihan kun en muka tietäisi, mitä sieltä tulee. Jei...Idolsia ja hyvät mässyt.
muttamutta..MIT VIT...
Sieltä tuleekin jotku helekatin poliittiset iltamat. Nyt joo hämärästi muista, että jossain näin, että Idols perjantaina. Tällä viikolla en ole kuitenkaan telkkaria kattellu, että eipä ole sitä kautta silmään sattunut, jos on hehkuteltu jotain poikkeavaa lähetysaikaa.
Saamarin saamarin saamari. Ei sitte. Kai mä sitten tukehdun näihin vihanneksiini ja onanoin itseni uneen.
[q]Epailija, 17.2.2007 12:29:
En ollut aikaisemmin kuullut biisiä, mutta minusta se oli ihan selvää sekoamista. Kristian sekosi kyllä pari kertaa samassa kohdassa biisiä, mutta molemmilla kerroilla eri tavalla.
[/q]
Ja tosi HooCeet katto extran, jossa todettiin, että biisi, jonka se just ennen harjotuksia oli osannu sanasta sanaan, niin ei enää osannukkaan harjoituksissa, kun jännitti. Eli joo...kyllä se sekoili sanoissa. Mun mielestä se esitys oli vähän kökkö ja säälittävä. Liikehdintä semmoista puupökkelömäistä. Tuli niin iso myötähäpeä, että jouduin kääntämään kanavan toiselle.
Ilmeisesti sen biisin lopussa oli tapahtunut jotain, joka siivitti sen sitten voittoon. Ehkä se nousi uudelle tasolle ja mä missasin sen justiinsa, koska ajattelin, että se nyt ei ainakaan voita.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- ...
- 66
- Seuraava »